OMGquote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef Uccie het volgende:
Ah niets gemist...helaas wel vergeten eieren mee te nemen.
heb er nog 4 in de koelkastquote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef Uccie het volgende:
Mochten ze toevallig in de hunt zitten, houd er rekening mee dat er pas vanaf half december bezorgd wordt.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef Uccie het volgende:
Het komt wel dichtbij zo....oh verkeerde topic.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
ik ben gister bij het boodschappen doen ook eieren vergeten
Nee, ik kook vanavond wel om de eieren heen, dan haal ik morgen een doosje.quote:
Wel ruim op tijd voor Pasen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mochten ze toevallig in de hunt zitten, houd er rekening mee dat er pas vanaf half december bezorgd wordt.
okequote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kook vanavond wel om de eieren heen, dan haal ik morgen een doosje.
Ik ken mensen die al boos worden als je het vóór Sinterklaas over kerst hebt. Jij gaat nog een stapje verder.quote:
ikquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie heeft toevallig net deze tandenborstel
Bertquote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Past op alle oral-b modellen staat er.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Danger is my middle name.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken mensen die al boos worden als je het vóór Sinterklaar over kerst hebt. Jij gaat nog een stapje verder.
komen dan de borsteltjes binnen?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu al zin in Pinksteren.
Nee feestdag zonder gezeur.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
komen dan de borsteltjes binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |