Op dagen als deze wel, want ik kon gewoon ongelimiteerd zitten hunten, kreeg toch wel gezeik.quote:
ik heb vanmorgen al alles gepoetst en gedaan omdat paps langs kwamquote:Op woensdag 25 november 2015 15:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen gewoon de huiskamer aan het opruimen en mijn vogels zijn gelukkig want die banjeren los rond. Waren alleen net elkaar aan het pesten, eentje schroefde zitstok los van buiten de kooi, terwijl er binnen nog eentje op zat
Dat klinkt toch niet als 'missen'..quote:Op woensdag 25 november 2015 15:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op dagen als deze wel, want ik kon gewoon ongelimiteerd zitten hunten, kreeg toch wel gezeik.
Oké, coolquote:Op woensdag 25 november 2015 15:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de techniek. Je mag lang niet overal vliegen. Ik wil hem nog wel een keer gebruiken voor wat mooie mountainbike filmpjes en als mijn honden bezig zijn met schapen drijven.
voor luie dondersquote:Op woensdag 25 november 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 werkweken geen sokken wassen!
Was ook enigzins sarcastisch.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet als 'missen'..
Gewoon naast je ophangen in de douche, stoom je het vieze er wel afquote:Op woensdag 25 november 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en ik jouquote:
Ik krijg nu een heel vies beeld van je pluizebolletje!quote:Op woensdag 25 november 2015 15:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gewoon naast je ophangen in de douche, stoom je het vieze er wel af
check blindspot ook even, ook vermakelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar staan. Maar ik denk eerst Gotham. En misschien daarna nog 1 of 2 afleveringen van The Man in the High Castle.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel vies beeld van je pluizebolletje!
gewoon 4 paar kopen, en bij de volgende hunt weer 4 paarquote:Op woensdag 25 november 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik langskomen om je was te doen?quote:
Was je mij ook?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik langskomen om je was te doen?
strijk je ook?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik langskomen om je was te doen?
Kan toch via je telefoon?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:26 schreef Nizno het volgende:
hmm laptop koppelen aan de tv moet ook willen maar die blijft om onverklaarbare reden laden.... Naja ik hoef jullie eigenlijk ook niet op megagrootbeeld te zien
gewoon via een hdmi kabel toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:26 schreef Nizno het volgende:
hmm laptop koppelen aan de tv moet ook willen maar die blijft om onverklaarbare reden laden.... Naja ik hoef jullie eigenlijk ook niet op megagrootbeeld te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |