Ja ga ik gewoon doenquote:
Dit is ook de reden dat ik geen dure kleding voor mn sissa koopquote:Op woensdag 25 november 2015 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha jaa dat is wel tof
Al zou ik het er niet voor over hebben aangezien ze zo hard groeien
Klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha jaa dat is wel tof
Al zou ik het er niet voor over hebben aangezien ze zo hard groeien
Zou het gewoon kopen denk maar wel voor speciale gelegenheden.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan heb je nog geluk pfff zo snel
Als vrouw is dat wel makkelijkse manier voor een leuk levenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof moet gewoon sugardaddy vinden toch.
Ajax krijgt er 2 punten bij dat is wel weer jammerquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen twente missen.
Extra promovendus toch.
SP AR TA
JanCees en ik juichen voor VOLENDAM.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
We zullen twente missen.
Extra promovendus toch.
SP AR TA
Kan wel VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord? #2 vragen vragenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
jammer dat we deze niet kunnen kicken
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord? #2 vragen vragenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
jammer dat we deze niet kunnen kicken
Ach, boeiend. Kampioen of niet, Europees gezien is het weer huilen met de pet op.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax krijgt er 2 punten bij dat is wel weer jammer
Jammer dat ze geen goede spelers meer hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees en ik juichen voor VOLENDAM.
Kees Kwakgod en Jack Tuypquote:Op woensdag 25 november 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen goede spelers meer hebben.
Vorige week nogquote:Op woensdag 25 november 2015 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ties post al een tijdje niet meer op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |