Staat erinquote:
Ahh nee, wat is er verslechterd?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was net bij de dierenarts.
Het gaat niet goed met ons hondje
FLIPSSSSquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Gvd vuurwerk in Bangkok is een stuk zwaarder#liefdagboek
neem strijkers voor me meequote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziekquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh nee, wat is er verslechterd?
lekker hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Alles ging goedquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
FLIPSSSS
Hoe ging het hoe is het
om het te verkopen denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ahhhquote:Op woensdag 25 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weerstand gaat achteruit. Supervaak ziek
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles ging goed
Maar ik heb last van een cultuurshockDat zal als ik zo eindelijk fatsoenlijk kan slapen wel wat minder worden. (Hoop ik)
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
hoezo maken ze vuurwerk
Ja antibioticatje weer pff, vorige week had ze oorontsteking nu luchtwegtinfectiequote:Op woensdag 25 november 2015 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhhheeft ie er wat voor gekregen?
waar heb je je hotelquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Loy krathong. Na Thais oud en nieuw een van de belangrijkere feestdagen dacht ik. Maar ik ben gesloopt dus zit al in hotel. Al kon ik er wel op kijken
Wats probleemquote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef kreeg invite om weer mee te doen aan beach soccer @ thailand, lekker op tijdhet vindt over 1,5 maand plaats.
Allemaal keurig afgewimpeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen enge mannetjes die achter jou aanlopen omdat je europees bent hoop ik?![]()
Is het daar nu nacht
heb je je laptop meegenomen?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal keurig afgewimpeld.Het is hier nu bijna kwart voor 10 's avonds.
Je bent niet blond toch? Daar zijn die Thai HELEMAAL gek op.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij kan niet alle afspraken nu verplaatsen aangezien hij net een bedrijfje heeft opgestartquote:
ahh kuttiequote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja antibioticatje weer pff, vorige week had ze oorontsteking nu luchtwegtinfectie
Tablet. Laptop vond ik nog risicovollerquote:Op woensdag 25 november 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je je laptop meegenomen?
Nee ik ben niet blond. Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent niet blond toch? Daar zijn die Thai HELEMAAL gek op.
Aircootjequote:Op woensdag 25 november 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]dat wordt straks lekkah slapen of niet. Warm?
[..]
Hij kan niet alle afspraken nu verplaatsen aangezien hij net een bedrijfje heeft opgestart
Thaise boys zijn niet hot. Ik herhaal, Thaise boys zijn niet hotquote:Op woensdag 25 november 2015 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips heeft alle hete bois afgewimpeld?
Sawadee kaquote:Op woensdag 25 november 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Praat Thais met me, even thais met me.
En de vrouwen?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thaise boys zijn niet hot. Ik herhaal, Thaise boys zijn niet hot
สวัสดีค่ะquote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sawadee ka
Owquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik val dus echt niet op jongens met spleet/amandelvormige ogen
racistquote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ook niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
wat ga je kopenquote:Op woensdag 25 november 2015 15:59 schreef supersof het volgende:
Nog even shoppen of niet.
Ik heb wel heel erg zin maar ook weer niet zoveel geld
hmmm
Truien en een broekquote:
Only, H&M. Heb niet echt veel geld voor andere winkels, Mango is wel tof of Zara, maar wel wat duurder meteen.quote:
Al Ladyboys ontdekt?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sawadee ka
Zara is wel netjes mijn nichtje koopt daar altijd voor mijn neefje van 1 echt stoere kleding.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Only, H&M. Heb niet echt veel geld voor andere winkels, Mango is wel tof of Zara, maar wel wat duurder meteen.
Baas.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:10 schreef Elan het volgende:
Laatst liep hij in Hugo Boss gilet en jas van Tommy
Haha jaa dat is wel tofquote:Op woensdag 25 november 2015 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zara is wel netjes mijn nichtje koopt daar altijd voor mijn neefje van 1 echt stoere kleding.
Laatst liep hij in Hugo Boss gilet en jas van Tommy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |