Ja, ik kon het niet combineren met gezondheid en werk.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen. Lukte het niet meer?
Ik ben in een selectieve master gekomenAllemaal toelatingseisen etc
En de eerste periode afgesloten met 2x een 7,5 op m'n lijst
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga alleen weer weg nu, eten en was opvouwenMisschien vanmiddag nog even.
Doei.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe duur was die e-reader van een tijdje terug?
Dan moet je even bij 1dk in de huntgeschiedenis kijkenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe duur was die e-reader van een tijdje terug?
Oh dat is altijd balenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik kon het niet combineren met gezondheid en werk.
en hoe is uc's gezondheid nu?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik kon het niet combineren met gezondheid en werk.
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Uccie het volgende:
Als er over een jaar weer een hunt is, dan wil ik deze wel. Maar deze kun je maar tot April inwisselen.
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:46 schreef Uccie het volgende:
Als er over een jaar weer een hunt is, dan wil ik deze wel. Maar deze kun je maar tot April inwisselen.
Nee ik doe een fotografiecursus en volgend jaar wil ik een 52 weken òf 366 project doen, dus dan ga ik daarna pas een album maken.quote:
essjequote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vorige hunt nog best veel gekocht.
Zo uit m'n blote hoofd een duo-pack koptelefoons, van die monsterplugs, kussens, harde schijf..
Stabiel, maar nog niet helemaal waar het moet zijn.quote:
Tofquote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik doe een fotografiecursus en volgend jaar wil ik een 52 weken òf 366 project doen, dus dan ga ik daarna pas een album maken.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stabiel, maar nog niet helemaal waar het moet zijn.
Maar ik ben sinds februari maar 6 dagen ziek geweest èn ik heb zelfs amper vakantie dagen opgenomen. Dat zou voorheen nooit gekund hebben.
klinkt iig al beter dan eerst..quote:Op woensdag 25 november 2015 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stabiel, maar nog niet helemaal waar het moet zijn.
Maar ik ben sinds februari maar 6 dagen ziek geweest èn ik heb zelfs amper vakantie dagen opgenomen. Dat zou voorheen nooit gekund hebben.
quote:
Heb ook wel nieuwe medicijnen sinds voorjaar, paar maanden bezig geweest de dosering optimaal te krijgen en moet nog een beetje getweaked denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt iig al beter dan eerst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |