Hij is 4kquote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dat nogal duur voor een monitor.
Wat is er zo bijzonder aan?
De adviesprijs is vrij bijzonderquote:Op woensdag 25 november 2015 12:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dat nogal duur voor een monitor.
Wat is er zo bijzonder aan?
Hey, vroeger kwam er hier weleens een Le Creuset pan voorbij, zou het wat voor mij zijn?quote:
Of mensen waartegen verkopers zeggen dat je het moet hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen early adopters willen dat nog
Ligt er aan, is wel duur. Bijenkorf had hem laatst ook in de aanbieding.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, vroeger kwam er hier weleens een Le Creuset pan voorbij, zou het wat voor mij zijn?
Je meent hetquote:Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan, is wel duur. Bijenkorf had hem laatst ook in de aanbieding.
bah, amsterdammers.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Woon nu in Amsterdam, in september met een master begonnen aan de VU, tot nu toe gaat dat zeer voorspoedig, leuke mensen.
En nog steeds bij het museum aan het werk![]()
En met jou?
Het is ongehoord, get it?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die adviesprijs klopt echt niet, wie betaalt er nou 400 euro voor een luidspreker
Jepquote:Op woensdag 25 november 2015 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah, amsterdammers.
Maar chill dat je daar nog werktbediening deed je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep![]()
En ach, ik ben nu niet dagelijks 3 uur onderweg naar collegeIk kan op de fiets heen
![]()
![]()
Had Leiden maar een metroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee, het is de HEROquote:
Door te balanceren.... zou je niet zeggen he.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe bestuur je zo'n balancewheel nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |