Dat is dan een gevoel dat mij volkomen vreemd is.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe je niet meer als je niet meer durft te twijfelen.
Je ziet mij ook nergens juichen. Maar ik kan er ook niet echt om rouwen. Ze gingen bewust naar een vijandelijk land om mensen te martelen en te vermoorden. Ze kregen nu exact dat waar ze recht op hadden, het heeft alleen te kort geduurt. Beter was het geweest wanneer IS ze levend verbrand had en dat gefilmd had.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn/waren kinderen en niet eens beslissingsbevoegd. Er zat natuurlijk duidelijk iets mis bij deze meiden, maar dat maakt het geheel niet minder triest. Pubers zijn onzeker en gemakkelijk te beïnvloeden. Maar nee, natuurlijk kan je hier alleen maar om juichen.
Precies deze. Al zullen de Syrië gangers het gewoon afdoen als westerse propaganda. Ze wilden waarschijnlijk actief meehelpen aan de seriemoorden en dachten dat het goed was, maar blijkbaar hadden ze al snel door dat ze niet meevochten, maar als seksinstrument werden gebruikt. Misschien hadden ze door, dat onschuldige kinderen werden verkocht aan mannen die een seksspeeltje of slaaf zochten.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit verhaal zou op iedere school verlichte leerstof moeten zijn.
En dan dezequote:De twee Oostenrijkse 'poster girls' van IS, Samra Kesinovic (17) en Sabina Selimovic (16), hebben spijt van hun beslissing om naar Syrië te vertrekken en zijn inmiddels compleet gedesillusioneerd: ze willen terug [.....]
Is daar ooit al eens iets over in de pers verschenen?quote:De politie is vooral bezig om uit te zoeken hoe het kan dat de dames geradicaliseerd zijn geraakt en wie ze heeft geholpen de reis te plannen.
Was vorig jaar op TV en/of sociale media herinner ik me. 1 van die meisjes zou gebeld hebben naar haar moeder met dat ze terug wilde komen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:20 schreef paddy het volgende:
[..]
En dan deze
[..]
Is daar ooit al eens iets over in de pers verschenen?
Ze waren vorig jaar dus zwanger. Arme kinderen van deze kinderen die daar nu moeten leven bij haters.
Ik heb niet de illusie dat die kinderen leven. Die zijn eerder aan stukken gesneden als kinderen van verraders.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Precies deze. Al zullen de Syrië gangers het gewoon afdoen als westerse propaganda. Ze wilden waarschijnlijk actief meehelpen aan de seriemoorden en dachten dat het goed was, maar blijkbaar hadden ze al snel door dat ze niet meevochten, maar als seksinstrument werden gebruikt. Misschien hadden ze door, dat onschuldige kinderen werden verkocht aan mannen die een seksspeeltje of slaaf zochten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-willen-terug.dhtml
[..]
En dan deze
[..]
Is daar ooit al eens iets over in de pers verschenen?
Ze waren vorig jaar dus zwanger. Arme kinderen van deze kinderen die daar nu moeten leven bij haters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |