abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2015 @ 16:50:21 #151
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157813890
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat doe je niet meer als je niet meer durft te twijfelen.
Dat is dan een gevoel dat mij volkomen vreemd is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157814443
Ellende.
  woensdag 25 november 2015 @ 20:28:59 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157819398
Dit verhaal zou op iedere school verlichte leerstof moeten zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:04:03 #154
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157824685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn/waren kinderen en niet eens beslissingsbevoegd. Er zat natuurlijk duidelijk iets mis bij deze meiden, maar dat maakt het geheel niet minder triest. Pubers zijn onzeker en gemakkelijk te beïnvloeden. Maar nee, natuurlijk kan je hier alleen maar om juichen.
Je ziet mij ook nergens juichen. Maar ik kan er ook niet echt om rouwen. Ze gingen bewust naar een vijandelijk land om mensen te martelen en te vermoorden. Ze kregen nu exact dat waar ze recht op hadden, het heeft alleen te kort geduurt. Beter was het geweest wanneer IS ze levend verbrand had en dat gefilmd had.
Het beslissingsbevoegd is gelul, in de meeste landen mag je dan al beginnen aan een ''militaire'' carriere.
pi_157826941
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit verhaal zou op iedere school verlichte leerstof moeten zijn.
Precies deze. Al zullen de Syrië gangers het gewoon afdoen als westerse propaganda. Ze wilden waarschijnlijk actief meehelpen aan de seriemoorden en dachten dat het goed was, maar blijkbaar hadden ze al snel door dat ze niet meevochten, maar als seksinstrument werden gebruikt. Misschien hadden ze door, dat onschuldige kinderen werden verkocht aan mannen die een seksspeeltje of slaaf zochten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-willen-terug.dhtml
quote:
De twee Oostenrijkse 'poster girls' van IS, Samra Kesinovic (17) en Sabina Selimovic (16), hebben spijt van hun beslissing om naar Syrië te vertrekken en zijn inmiddels compleet gedesillusioneerd: ze willen terug [.....]
En dan deze
quote:
De politie is vooral bezig om uit te zoeken hoe het kan dat de dames geradicaliseerd zijn geraakt en wie ze heeft geholpen de reis te plannen.
Is daar ooit al eens iets over in de pers verschenen?
Ze waren vorig jaar dus zwanger. Arme kinderen van deze kinderen die daar nu moeten leven bij haters.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_157827077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 01:20 schreef paddy het volgende:

[..]

En dan deze

[..]

Ze waren vorig jaar dus zwanger. Arme kinderen van deze kinderen die daar nu moeten leven bij haters.
Was vorig jaar op TV en/of sociale media herinner ik me. 1 van die meisjes zou gebeld hebben naar haar moeder met dat ze terug wilde komen.

Vroeg me toen af waarom dat in het nieuws kwam, nogal dom :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_157827791
edit: blijf maar weg anders

[ Bericht 66% gewijzigd door Frutsel op 26-11-2015 09:29:33 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157827954
Gelukkig heb ik een kromme piemel en loop ik rondjes als ik 'm achterna loop. Een vagina is een ongeleid projectiel.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:05:55 #159
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_157868288
Ze wilde toch een martelaarsdood?
pi_157869355
Eigen schuld dikke bult. Dit zijn de risico's die je neemt wanneer je jezelf begeeft naar een oorlogsgebied. Geen graantje medelijden.
  zaterdag 28 november 2015 @ 01:47:56 #161
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157875070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 01:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Precies deze. Al zullen de Syrië gangers het gewoon afdoen als westerse propaganda. Ze wilden waarschijnlijk actief meehelpen aan de seriemoorden en dachten dat het goed was, maar blijkbaar hadden ze al snel door dat ze niet meevochten, maar als seksinstrument werden gebruikt. Misschien hadden ze door, dat onschuldige kinderen werden verkocht aan mannen die een seksspeeltje of slaaf zochten.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-willen-terug.dhtml

[..]

En dan deze

[..]

Ik heb niet de illusie dat die kinderen leven. Die zijn eerder aan stukken gesneden als kinderen van verraders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')