quote:Op woensdag 25 november 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks verder, daarvoor zijn vrouwen dan weer te leuk om te laten liggen
quote:Op woensdag 25 november 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen last van vrouwen in mijn leven
Dat is allemaal cynisme natuurlijkquote:
Lost heeft knappe mensen.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer nog een serie te bedenken met veel knappe mensen maar die weet ik zo even niet.
Valt wel mee vind ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:07 schreef Tchock het volgende:
De cast van elke grote serie bestaat uit vrijwel alleen maar knappe mensen.
Breaking Bad was niet heel veel eyecandyquote:Op woensdag 25 november 2015 03:07 schreef Tchock het volgende:
De cast van elke grote serie bestaat uit vrijwel alleen maar knappe mensen.
Dat is inderdaad een zeldzame uitzondering.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breaking Bad was niet heel veel eyecandy
Alleen Michiel Huisman krijg ik het warm van. De andere mannen uit de serie vind ik allemaal niksquote:
Jammer dat hij constant zo'n huilhoofd heeft maar Jon Snows ogen kun je wel fijn in wegdromen.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen Michiel Huisman krijg ik het warm van. De andere mannen uit de serie vind ik allemaal niks
Die Grey Worm is opzich best knap.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen Michiel Huisman krijg ik het warm van. De andere mannen uit de serie vind ik allemaal niks
Hmm op zich wel. Maar zijn kapsel vind ik echt 10x niksquote:Op woensdag 25 november 2015 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat hij constant zo'n huilhoofd heeft maar Jon Snows ogen kun je wel fijn in wegdromen.
Pascal Pedroquote:Op woensdag 25 november 2015 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Grey Worm is opzich best knap.
En vroeger die gast die dood ging in dat gevecht met The Mountain, maar ben z`n naam kwijt![]()
Enqua vrouwen genoeg natuurlijk
Sansa en Ygritte
En Arya is best cute
Ik vind hem helemaal niet zo knap. Wel erg sexy maar niet per se uiterlijk aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pascal PedroOké je hebt gelijk. Die mag er wel zijn.
Ben je ook al homo ofzo?quote:
Nee, blonde mannen vind ik niks. Helemaal dat hele lichte blondequote:Op woensdag 25 november 2015 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar zoals ik sinds Narcos al 10x heb verteld is Boyd Holbrook de meest recente naam op mijn knappe mannen uit Hollywood lijstje.
Oh man ik word echt wel blij als ik hem zie.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, blonde mannen vind ik niks. Helemaal dat hele lichte blonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |