Emily ja. Spencer het minstquote:
Mehquote:Op woensdag 25 november 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja dinges is ook hoofdrolspeelster. Allison:
[ afbeelding ]
Dat kuiltje in haar kin is niet echt aantrekkelijk. Alsof ze tegen een paaltje op is gelopen als baby.quote:Op woensdag 25 november 2015 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja dinges is ook hoofdrolspeelster. Allison:
[ afbeelding ]
Probeerde foto te zoeken die niet uit de serie komt aangezien Fera niet bij isquote:Op woensdag 25 november 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Oh Sasha Pieterse is dat![]()
Die is wel heel mooi, maar hier niet
Alles of niets?quote:Op woensdag 25 november 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben geen homo hoor Tchock. Maar het is ook al lang geen geheim dat ik geen hetero ben ook
Dan niets.quote:
Vind GG knappere hoofdrolspelers hebben welquote:Op woensdag 25 november 2015 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Probeerde foto te zoeken die niet uit de serie komt aangezien Fera niet bij is
Oh wacht, dacht dat je bedoelde dat je of homo bent of heteroquote:Op woensdag 25 november 2015 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent aseksueel? Had ik dit moeten weten?
Iedereen geilde volgens mij op Chuck bij GG maar dat begrijp ik nou echt niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind GG knappere hoofdrolspelers hebben wel
En andere series ook trouwens
Ooh zo. Waarom geen relatie met een man dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat je bedoelde dat je of homo bent of hetero![]()
Nee ik ben relationeel gezien 100 procent hetero maar ik kan jongens ook wel aantrekkelijk vinden.
Ed Westwickquote:Op woensdag 25 november 2015 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen geilde volgens mij op Chuck bij GG maar dat begrijp ik nou echt niet.
Nate vond ik de enige knappe man. Qua eyecandy vond ik het helaas tegenvallen. Dan zag er uit als een sukkeltje.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ed Westwick
Chuck was sowieso wel de knapste in die serie hoor. van de mannen dan. Wie anders? Nate, is typisch zo`n boyband-uiterlijk. Saai en voorspelbaar
Ja geen idee, niet bi genoeg voor?quote:Op woensdag 25 november 2015 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooh zo. Waarom geen relatie met een man dan?
Eerste seizoenen wel. laatste seizoenen werd hij ook wel knap, maar nee. Chuck en Blair beste looksquote:Op woensdag 25 november 2015 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nate vond ik de enige knappe man. Qua eyecandy vond ik het helaas tegenvallen. Dan zag er uit als een sukkeltje.
Hmm, oké. Kan me wel voorstellen, ik zou ook nooit verliefd kunnen worden op een man. Vraag me ook af hoe vrouwen dat voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, niet bi genoeg voor?![]()
Zou nooit verliefd kunnen worden om een man ofzo.
Al ben ik vroeger toen ik jong was weleens verliefd geworden op een jongen, maar dat was denk ik gewoon een fase
quote:Op woensdag 25 november 2015 03:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, oké. Kan me wel voorstellen, ik zou ook nooit verliefd kunnen worden op een man. Vraag me ook af hoe vrouwen dat voor elkaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |