abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2015 @ 23:26:34 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157935736
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 30 november 2015 @ 23:26:36 #152
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157935738
[verwijderd bericht]
Maar oke. Je bent wel behoorlijk naïef als je denkt dat terrorisme niet bestaat en dat dat allemaal ge-engineered wordt vanuit overheden.

[ Bericht 74% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 23:33:18 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 30 november 2015 @ 23:44:08 #153
52357 Lambiekje
pi_157936146
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[verwijderd bericht]
Maar oke. Je bent wel behoorlijk naïef als je denkt dat terrorisme niet bestaat en dat dat allemaal ge-engineered wordt vanuit overheden.
nee je bent behoorlijk naief als je denkt dat terrorisme wel bestaat door onafhankelijk extremisten die onze vrijheden haten. Dat is z'n blatante onzin. Terrorisme zie ik als ultrafascisme van de staat. Niet van getrainde dwazen door USA. Want die gasten woorden aangestuurd, bewapend en gefinancieerd door NATO en VS.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 30 november 2015 @ 23:44:32 #154
52357 Lambiekje
pi_157936159
  maandag 30 november 2015 @ 23:51:27 #155
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157936319
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee je bent behoorlijk naief als je denkt dat terrorisme wel bestaat door onafhankelijk extremisten die onze vrijheden haten. Dat is z'n blatante onzin. Terrorisme zie ik als ultrafascisme van de staat. Niet van getrainde dwazen door USA. Want die gasten woorden aangestuurd, bewapend en gefinancieerd door NATO en VS.
Zie je nou zelf niet dat dat tegenstrijdig is ?
Er zal vast wel een keer een terrorist tussen zitten die iets vanuit een overheid doet. Maar de meeste zijn toch gewoon booslims die denken het heilige doel te dienen en 856 maagden tegemoet gaan. Dat die maagden ook terroristen met hetzelfde idee waren ontgaat ze even ;)
  maandag 30 november 2015 @ 23:53:52 #156
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157936380
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Zie je nou zelf niet dat dat tegenstrijdig is ?
Er zal vast wel een keer een terrorist tussen zitten die iets vanuit een overheid doet. Maar de meeste zijn toch gewoon booslims die denken het heilige doel te dienen en 856 maagden tegemoet gaan. Dat die maagden ook terroristen met hetzelfde idee waren ontgaat ze even ;)
Je hebt staats-terreur ,terrorisme
en je hebt ideologisch terrorisme
Of dat dan booslims of andere groeperingen zijn laat ik even in het midden.
P.s de overheid is ook bang voor intern terrorisme
There is only one religion
  maandag 30 november 2015 @ 23:57:36 #157
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157936450
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je hebt staats-terreur ,terrorisme
en je hebt ideologisch terrorisme
Of dat dan booslims of andere groeperingen zijn laat ik even in het midden.
Ik nam de moslim-terroristen even als voorbeeld gezien het 'getraind door USA' :P en die hele hype rond IS = CIAM
Breivik is ook een terrorist natuurlijk, en zo zijn er veel meer idd :Y

Vind het nogal apart om te stellen dat terrorisme niet bestaat.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:00:00 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157936490
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat ben ik dus met je eens, en het bewijs dat het bestaat geef je ook al.
There is only one religion
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:03:31 #159
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157936563
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat ben ik dus met je eens, en het bewijs dat het bestaat geef je ook al.
Ik denk (maar moet eigenlijk niet voor anderen denken, dat komt niet goed) dat Lambiekje het iets anders bedoelt dan wat ie typt. :@

Soort van, terrorisme bestaat wel. Maar niet op de manier wat vele mensen denken.
Ugh, het is laat. :z
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:09:15 #160
52357 Lambiekje
pi_157936691
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik nam de moslim-terroristen even als voorbeeld gezien het 'getraind door USA' :P en die hele hype rond IS = CIAM
Breivik is ook een terrorist natuurlijk, en zo zijn er veel meer idd :Y
Breivik was een Manchurian. Dat in Noorwegen was ook een staged event.
quote:
Het is niet een booslim of iets. Het is PUUR alleen onze NATO, VS en EU
  woensdag 2 december 2015 @ 16:38:32 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157966982
http://www.telegraaf.nl/b(...)Abaaoud__15____.html

Op de voorpagina van de Televaag nog wel oh oh..moeten we nu bang worden voor deze snotneus? :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157967057
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Abaaoud__15____.html

Op de voorpagina van de Televaag nog wel oh oh..moeten we nu bang worden voor deze snotneus? :{
Ik zie 't niet op de voorpagina, maar nee, je hoeft hier niet bang van te worden. Het is wel nieuws, dus niet raar dat een krant als de Telegraaf het meld toch?

Wat is je punt eigenlijk? Of ontbreekt dat?
  woensdag 2 december 2015 @ 16:48:42 #163
189978 controlaltdelete
pi_157967205
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie 't niet op de voorpagina, maar nee, je hoeft hier niet bang van te worden. Het is wel nieuws, dus niet raar dat een krant als de Telegraaf het meld toch?

Wat is je punt eigenlijk? Of ontbreekt dat?
Dan moet je beter kijken. Fear mongering alom.

Israëlische ballonnen boven Parijs tbv de delegatie.. zeggen ze.

http://jewishbusinessnews(...)aris-delegates-safe/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:52:06 #164
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157967268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de bedoeling van die in Israël gemaakte ballon dan?
pi_157967622
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb goed gekeken. Kan je het even aanwijzen?

Sinds wanneer is nieuws brengen fear mongering? Ik word er overigens niet bang van. Jij? Ken je mensen die bang worden van deze 'fear mongering'? Of is het weer even loos met een term strooien die kant noch wal raakt?

quote:

Je punt?
  woensdag 2 december 2015 @ 18:10:35 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157968674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is nieuws brengen fear mongering? Ik word er overigens niet bang van. Jij? Ken je mensen die bang worden van deze 'fear mongering'? Of is het weer even loos met een term strooien die kant noch wal raakt?

[..]

Je punt?
Islamafobie wat zich uit in bijv moslimvrouwen aanvallen of moskees , Dat zijn de mensen die handelen naar die angst die ze voorgespiegeld krijgen als realiteit . Dat het jou niks doet en dat jij wel verder denkt wil niet zeggen dat het geen fear mongering is van de msm .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157968716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Je punt?
De mensen bij haar kapper misschien? :@
pi_157968726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Islamafobie wat zich uit in bijv moslimvrouwen aanvallen of moskees , Dat zijn de mensen die handelen naar die angst die ze voorgespiegeld krijgen als realiteit . Dat het jou niks doet en dat jij wel verder denkt wil niet zeggen dat het geen fear mongering is van de msm .
Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?
pi_157968854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ligt dat niet meer aan het bedroevende iq en de falende opvoeding van dergelijke types?
Dat dus.
  woensdag 2 december 2015 @ 18:27:15 #170
189978 controlaltdelete
pi_157969044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Juistem. Maar dat ligt aan iq, weet je wel die domme mensen met gebrek aan opvoeding, iq en al die tralala. Ben je gek zeg de media doet niet aan fear mongering, het is gewoon de reactie van domme mensen op dit objectief nieuws :O

[ Bericht 14% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 19:39:10 ]
pi_157969380
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Juistem. Maar dat ligt aan iq, weet je wel die domme mensen met gebrek aan opvoeding, iq en al die tralala.
Jij kan niet over weg met die mening? Ik meen het serieus.

quote:
Ben je gek zeg de media doet niet aan fear mongering, het is gewoon de reactie van domme mensen op dit objectief nieuws :O
Jij vind het geen objectief nieuws? Wat is er in dat geval subjectief aan? Is het een mening? Had het niet gebracht moeten worden? Moet men gaan censureren? Wat wil je?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 19:41:18 (dit is censuur lolbroek :)) ]
  woensdag 2 december 2015 @ 18:51:11 #172
189978 controlaltdelete
pi_157969669
Niks objectiefs aan dat artikel, vraag me zelfs af wat er van waar is. Maar nee daar doet de Televaag niet aan, objectiviteit hebben ze vast hoog in het vaandel staan |:(

Fear mongering

Also called scare tactic. This is a strategy that various governments and news media uses in order to scare you into agreeing with their policies or points of view that usually involves some kind of protection or banning something which thus enacts more and more useless laws. This also helps keep the population under control as a scared population is easier to control and is more trusting of the government.

They usually fear monger by exaggerating the story or accounting of the events by using massive hyperboles, speak of the object from a negative standpoint and never from a neutral standpoint, use certain rhetorical words such as "dangerous", "lethal", "contagious", or "aggressive" and use only partial truth or no truth at all (aka lies). Usually true journalism and research is completely non-existent when using fear mongering techniques. When the story or segments airs on TV, they also use menacing or disturbing music to further bring out a fearful mood out of the viewers.
pi_157969725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks objectiefs aan dat artikel, vraag me zelfs af wat er van waar is. Maar nee daar doet de Televaag niet aan, objectiviteit hebben ze vast hoog in het vaandel staan |:(

Fear mongering

Also called scare tactic. This is a strategy that various governments and news media uses in order to scare you into agreeing with their policies or points of view that usually involves some kind of protection or banning something which thus enacts more and more useless laws. This also helps keep the population under control as a scared population is easier to control and is more trusting of the government.

They usually fear monger by exaggerating the story or accounting of the events by using massive hyperboles, speak of the object from a negative standpoint and never from a neutral standpoint, use certain rhetorical words such as "dangerous", "lethal", "contagious", or "aggressive" and use only partial truth or no truth at all (aka lies). Usually true journalism and research is completely non-existent when using fear mongering techniques. When the story or segments airs on TV, they also use menacing or disturbing music to further bring out a fearful mood out of the viewers.
Wil je het vrije woord inperken?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157969850
quote:
Wat is er niet objectief aan? Kan je dat uitleggen? Even los wat jij je *persoonlijk* afvraagt en de kwaliteit van de krant daar gelaten (de echte bron is niet eens de Telegraaf, maar daar ga jij weer eens aan voorbij).
pi_157969910
quote:

Fear mongering

Dan vind ik dit toch een zwaardere vorm van Fear Mongering

http://www.infowars.com/h(...)stating-nuclear-war/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')