abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157899304
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan ben ik dus je slaaf
Ik heb al een slaaf ~O>
pi_157899339
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

klopt. Alleen maar gestaged gebeuren van onze overheden
Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.
  zondag 29 november 2015 @ 14:45:14 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157899439
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is geen terrorisme.!!!

Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.

Kortom het domme naïeve kutvolk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.

Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.

Ik vind het eng en gevaarlijk dat figuren als ATuin-hek bestaan met hun hyperbekrompen wereldbeeld. Dergelijke sneue sukkels verpesten het voor iedereen.

We moeten echt collectief wakker worden.
Fear mongering alom. En men trapt erin. Altijd weer die problem, reaction. solution. Met deze zogenaamde vijand kunnen ze nog jaren vooruit wat ook de bedoeling is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 november 2015 @ 15:45:14 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157901012
quote:
5s.gif Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.
En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 16:01:18 (offtopic) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157901501
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.

Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag he. Je bent er zo zeker van maar je geeft er geen antwoord op.

[ Bericht 38% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 16:04:37 ]
  zondag 29 november 2015 @ 16:07:24 #56
52357 Lambiekje
pi_157901683
http://www.intifada-pales(...)-israeli-false-flag/
quote:
The truth is that President Hollande is a cynical charlatan who is conning his own population with audacious lies, and is, like his criminal counterparts in Brussels, London, Ottawa, Sydney and Washington, using staged terror to expedite the Zionist-Globalist agenda, of which he is a loyal servant.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157901959
quote:
Ja wat is het nou? In een ander topic zeg je dat de VS het ontstaan van IS en de aanslagen heeft doen ontstaan, en nu lees ik weer dat het "de zionisten" zijn.

En je bent nog steeds niet concreet ingegaan op mijn vraag over de daders en de slachtoffers.
  zondag 29 november 2015 @ 17:00:26 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157902888
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is geen terrorisme.!!!

Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.
Ik bedoelde de burgers die alles goedpraten onder het mom van terroisme bestrijding . Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .
quote:
Kortom het naïeve volk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.

Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.

We moeten echt collectief wakker worden.
yep maar dat moeten ze zelf doen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157903308
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .

Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".

Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
  zondag 29 november 2015 @ 17:22:02 #60
189978 controlaltdelete
pi_157903453
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".

Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.

Vwb daders en acteurs etc daar mag niet dieper op in gegaan worden, heeft Jogy jl nog duidelijk gemaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 november 2015 @ 17:24:39 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157903527
quote:

Ik wacht nog steeds op antwoord op de vraag waar in welke kranten precies stond dat we onze huizen en vrouwen aan vluchtelingen moesten geven. Makkelijke vraag om te beantwoorden, zou je denken, voor iemand die deze claim vol overtuiging roept. Helaas. Het blijft stil.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157903536
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.

quote:
Vwb daders en acteurs etc daar mag niet dieper op in gegaan worden, heeft Jogy jl nog duidelijk gemaakt.
Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?
  zondag 29 november 2015 @ 17:36:34 #63
189978 controlaltdelete
pi_157903877
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.

[..]

Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Korea :{

Jogy gaf dit een paar topics terug aan, geen idee waar. Anders vraag het hem als je het zeker wilt weten.
pi_157904038
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Korea :{

Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.
Dat van de media vind ik wel interessant, kom daar niet echt iets over tegen. Heb je voor mij wat referenties daarnaar?

Maarreh, noord korea is het natuurlijk niet he :P

quote:
Jogy gaf dit een paar topics terug aan, geen idee waar. Anders vraag het hem als je het zeker wilt weten.
Ok, will do!
  zondag 29 november 2015 @ 19:51:46 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157907262
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.
Dat van de media vind ik wel interessant, kom daar niet echt iets over tegen. Heb je voor mij wat referenties daarnaar?

Ok, will do!
post#32
Daarnaast staat het in artikelen die gaan over de grondwet aanpassen m.b.t. terrorisme voor de preciese uitleg
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 21:06:44 #66
52357 Lambiekje
pi_157909385
http://www.demorgen.be/bu(...)tenverdrag-bc9fa09f/

En voila. Rechters. Tssk. Ultrafascisme dat is wat EU nodig heeft
pi_157910184
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)tenverdrag-bc9fa09f/

En voila. Rechters. Tssk. Ultrafascisme dat is wat EU nodig heeft
En zo denderen we steeds verder de afgrond in richting een dictatuur..
-
pi_157912561
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:

Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.

Wat users hier doen is gewoon bute. Verspil je tijd niet aan is mijn advies.

quote:
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France
  maandag 30 november 2015 @ 06:51:23 #69
52357 Lambiekje
pi_157915276
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.

[..]

heb je me post hierboven niet gezien... Frankrijk heeft officieel aangevraagd om mensenrechten te mogen negeren
  maandag 30 november 2015 @ 09:17:47 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157916077
quote:

[..]

Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .
  maandag 30 november 2015 @ 09:26:56 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157916208
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

[..]

Vrijheid van informatie en censuur betekend dat niks voor je ?

quote:
France Begin Shutting Down Alternative News Websites

http://yournewswire.com/f(...)ative-news-websites/
Met geweld word je de mond gesnoerd als je opstaat voor je eigen wereld

maandag 30 november 2015 @ 09:28:53 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157916235
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .
Wat doe je nu?
Je mag wel demonstreren , althans in Nederland is dat prima, het moet alleen vtv aangegeven worden.

http://www.tubantia.nl/re(...)monstratie-1.5386392

Het grote nadeel is vaak, dat er opstootjes ontstaan tussen voor en tegenstanders, en de olitie er tussen moet komen.
Of dat er zelf wat zwakzinnigen er tussen zitten die de demnonstratie verpesten door politie uit te lokken en op de vuist gaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2015 @ 10:01:51 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157916659
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat doe je nu?
Je mag wel demonstreren , althans in Nederland is dat prima, het moet alleen vtv aangegeven worden.
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .

quote:
Het grote nadeel is vaak, dat er opstootjes ontstaan tussen voor en tegenstanders, en de olitie er tussen moet komen.
Of dat er zelf wat zwakzinnigen er tussen zitten die de demonstratie verpesten door politie uit te lokken en op de vuist gaan.
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .
pi_157916745
Hollande heeft een week geleden nadrukkelijk uitgekondigd dat tijdens de klimaatop GEEN samenscholing, GEEN openbaar demonstratie mag plaatsvinden. Voor de veiligheid van meer dan 130 staatshoofden en uiteraard nog steeds de noodtoestand die van kracht is. Dit inpliceert de veiligheid van de Fransen tijdens mogelijke schietgebeurtenissen tussen mogelijke terreurristen en Franse eden. Het is voor politie behoorlijk moeilijk om op te treden tussen massa mensen.

Grappig dat je begint over demonstreren.
Geen enkele Nederlandse student heeft massaal gedemonstreerd met de nieuwe leenstelstel. In Frankrijk wel. Massaal.

Geen enkele massaal demonstratie van Nederlanders tegen de nieuwe zorgwet. Of tegen de decentralisatie.

En nog steeds geen enkele massale demonstratie van Nederlanders voor het feit dat je in Nederland gemiddeld 8 jaar moet wachten voor een sociale huurwoning. Niemand protesteert.

In Frankrijk werd er massaal fel gedemonstreerd tegen die Amerikaanse bedrijf die via digitaal bestelling goedkoper kon reizen voor taxi's. Heel Parijs lag plat

Ook de boeren actie. Boeren lieten massaal varkenskoppen deponeren bij de gemeentes.

Pas geleden bij de grens tussen Frankrijk en Spanje werden Spaanse landbouw producten op de grond gedumpt door de Franse boeren.

Fransen zijn stakers van geboorte en demonstraten. Revolutie. Het zit in de genen. En Nederlanders klagen en zeiken in de huiskamer of hun zolderkamer. En spuien alleen een beetje bij het plaatsen van vluchtelingen.

En dat Frankrijk officieel gevraagd heeft om bepaalde wetten te mogen schenden is NIET de eerste keer. Ik denk dat het al de 5e keer is. Frankrijk zal het LAATSTE volk zijn die een politiestaat accepteert. In tegenstelling tot Italie en Duitsland.

Ik ga er verder ook niet meer in op zulke domme uitspraken. Ik vind jullie niet eens dom maar schandalig. Jullie begrijpen de Franse Republiek niet. Allemaal nalopers. Iedereen napraten. Geen eigen mening. Niet vragen hoe het Franse volk zelf erover denken.

Ik ga er dus ook niet meer op. Ik heb als Fransman wel wat beters te doen na dit soort onzin te luisteren.

Jullie zijn echt bute

Ps: Charlie Hebdo critiseert nog steeds de Franse regering
  maandag 30 november 2015 @ 10:11:17 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157916814
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .

[..]

Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .
Ik weet niet waar jij woont, maar die occupyers zitten hier bijvoorbeeld nog steeds.
En die houden ook van allerlij bordjes boven hun hoofd.
En ze staan er al een paar jaar vaak op zaterdag..
En ik weet niet hoe vaak jij met demonstraties mee loopt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')