Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt. Alleen maar gestaged gebeuren van onze overheden
Fear mongering alom. En men trapt erin. Altijd weer die problem, reaction. solution. Met deze zogenaamde vijand kunnen ze nog jaren vooruit wat ook de bedoeling is.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen terrorisme.!!!
Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.
Kortom het domme naïeve kutvolk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.
Ik vind het eng en gevaarlijk dat figuren als ATuin-hek bestaan met hun hyperbekrompen wereldbeeld. Dergelijke sneue sukkels verpesten het voor iedereen.
We moeten echt collectief wakker worden.
En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.quote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wie zijn dan de dader-acteurs? Want er worden toch een hoop mensen gedood bij dit soort acties. Moet je behoorlijk gewetenloos voor zijn.
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag he. Je bent er zo zeker van maar je geeft er geen antwoord op.quote:Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daarnaast om agenda's door te zetten is alles geoorloofd. Maakt het uit een 100 tal doden. Dat is voor invoering slavernij van het westen, peanuts.
quote:The truth is that President Hollande is a cynical charlatan who is conning his own population with audacious lies, and is, like his criminal counterparts in Brussels, London, Ottawa, Sydney and Washington, using staged terror to expedite the Zionist-Globalist agenda, of which he is a loyal servant.
Ja wat is het nou? In een ander topic zeg je dat de VS het ontstaan van IS en de aanslagen heeft doen ontstaan, en nu lees ik weer dat het "de zionisten" zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 16:07 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.intifada-pales(...)-israeli-false-flag/
[..]
Ik bedoelde de burgers die alles goedpraten onder het mom van terroisme bestrijding . Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen terrorisme.!!!
Wat er wel is extreem machtsmisbruik van politiek en elite.
yep maar dat moeten ze zelf doen .quote:Kortom het naïeve volk laat zich ringeloren. En laat zich weer in slavernij knechten onder ultrafascistisch regime.
Alle vrijheid die is op gebouwd wordt met triest toneelstukje te niet gedaan.
We moeten echt collectief wakker worden.
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".quote:Op zondag 29 november 2015 17:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Extreem machtmisbruik is net zo goed terrorrisme .
Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".
Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
Ik wacht nog steeds op antwoord op de vraag waar in welke kranten precies stond dat we onze huizen en vrouwen aan vluchtelingen moesten geven. Makkelijke vraag om te beantwoorden, zou je denken, voor iemand die deze claim vol overtuiging roept. Helaas. Het blijft stil.quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
Bovendien krijg ik maar geen antwoord op mijn vraag over de schijnbare acteurs die de daders zouden zijn.
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.quote:Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wij nog niet maar in Frankrijk wel. Zodra NL een aanslag voor zijn kiezen krijgt wordt naar grote waarschijnlijkheid hetzelfde pad gekozen.
Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?quote:Vwb daders en acteurs etc daar mag niet dieper op in gegaan worden, heeft Jogy jl nog duidelijk gemaakt.
Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Koreaquote:Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.
[..]
Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?
Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Meer politie en militairen op straat, die zomaar je huis mogen binnen vallen, je staande mogen houden als je zogenaamd verdacht bent (breed begrip). Alternatieve media die niet meer toegelaten wordt en offline wordt gehaald. Lijkt al een beetje op Noord Korea![]()
Ok, will do!quote:Jogy gaf dit een paar topics terug aan, geen idee waar. Anders vraag het hem als je het zeker wilt weten.
post#32quote:Op zondag 29 november 2015 17:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik lees wel dat het makkelijker wordt om huiszoekingen te doen maar niet dat men zomaar lukraak binnen kan vallen. En meer politie en militairen vooral Parijs voor zover ik kan zien en vinden.
Dat van de media vind ik wel interessant, kom daar niet echt iets over tegen. Heb je voor mij wat referenties daarnaar?
Ok, will do!
En zo denderen we steeds verder de afgrond in richting een dictatuur..quote:Op zondag 29 november 2015 21:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)tenverdrag-bc9fa09f/
En voila. Rechters. Tssk. Ultrafascisme dat is wat EU nodig heeft
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.quote:Op zondag 29 november 2015 17:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar wat is er dan concreet voor alle Fransen veranderd? Ja er zijn verruimde huiszoekingen maar nu klinkt het net alsof heel Frankrijk in lockdown zit.
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_Francequote:Oh dat wist ik niet. Kan ik dat ergens teruglezen?
heb je me post hierboven niet gezien... Frankrijk heeft officieel aangevraagd om mensenrechten te mogen negerenquote:Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.
Wat users hier doen is gewoon bute. Verspil je tijd niet aan is mijn advies.
[..]
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France
Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eens maar zoals ik al vroeg, wat merken wij hier dan van? Ik ben (nog) geen vrijheden kwijtgeraakt en men roept al sinds voor 9/11 dat "we onze vrijheden kwijtraken".
Vrijheid van informatie en censuur betekend dat niks voor je ?quote:Op zondag 29 november 2015 22:55 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Voor Fransen is er niets veranderd. Alleen meer file bij de grens en bij de autobaan waar je betalen moet. Het leven gaat gewoon door.
Wat users hier doen is gewoon bute. Verspil je tijd niet aan is mijn advies.
[..]
https://fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France
Met geweld word je de mond gesnoerd als je opstaat voor je eigen wereldquote:France Begin Shutting Down Alternative News Websites
http://yournewswire.com/f(...)ative-news-websites/
Wat doe je nu?quote:Op maandag 30 november 2015 09:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Europa trekt al jaren steeds meer macht naar zich toe zonder instemming van het volk , alle regeringen hebben schijt aan het volk . Ik zie aan de lopende band de riem steeds strakker aangetrokken worden , democratie is maar een illusie maar we zijn zo vrij ? Afgelopen jaren mocht er niet gedemonstreerd worden toen erdogan kwam , niet toen Obama kwam . Niet tegen het koningshuis . Wat heeft vrijheid van meningsuiting nog voor zin als dat niet mag bij mensen met veel macht .
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .quote:Op maandag 30 november 2015 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat doe je nu?
Je mag wel demonstreren , althans in Nederland is dat prima, het moet alleen vtv aangegeven worden.
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .quote:Het grote nadeel is vaak, dat er opstootjes ontstaan tussen voor en tegenstanders, en de olitie er tussen moet komen.
Of dat er zelf wat zwakzinnigen er tussen zitten die de demonstratie verpesten door politie uit te lokken en op de vuist gaan.
Ik weet niet waar jij woont, maar die occupyers zitten hier bijvoorbeeld nog steeds.quote:Op maandag 30 november 2015 10:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor , ik heb je de uitzonderingen verteld van de afgelopen jaren , dat is geen vrijheid van meningsuiting . Het is wel duidelijk dat je de status quo niet lastig mag vallen of hun positie mag bekritiseren . We leven echt in een hypocriete wereld waar vrijheid van meningsuiting een media dag hype is waar je ff met een bordje je suis charlie roept en oorlogsmisdadigers even een veer in hun kont steken en als ze weer terug zijn van hun pr uitje journalisten oppakken en vermoorden .
[..]
Nee hoor bij het koningshuis maakt het niet uit of je gewoon vredig stilstaat met een bord , je word altijd gearresteerd .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |