abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158105075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet gewoon atheïst kunnen blijven?

Weet niet of je de bijbel wel eens hebt gelezen, ik wel namelijk, maar de duivel is zelfs in de bijbel de minst kwade.
Wie is dan de meest kwade volgens jou?
-
pi_158105168
offtopic.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 15:47:47 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:31:30 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158105343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik kreeg oprispingen deze ochtend toen ik hoorde van U2 op de radio, weldoener Bono en EoDM zo heroïsch in Parijs. Ook zo mooi bevrijdend in wit gekleed die gast. Komt er nog geen kersthitje aan voor ze?

http://www.nrc.nl/handels(...)het-podium-e-1567976

Fijn dat je er weer bent trouwens. *O*
We hadden het kunnen raden , ik kies mijn eigen heroes wel . Wat zijn frankrijk en Amerika toch verweven in gebeurtenissen de laatste tijd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158105374
reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 15:48:17 ]
-
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:35:19 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158105441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Suggereer je nou dat de EoDM in het complot zaten? Is het een platenbaas/hollywood complot? Of vind je het gewoon vervelend dat ze zo opportunistisch zijn? Ik kan die hele massahysterie ook nooit zo goed lijden, maar dat mensen er een slaatje uit willen slaan lijkt me niet meer dan de kapitalistische spirit.
Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren. Kunnen jullie wel boos worden om mijn woorden, of opnieuw gaan beweren dat ik geen respect heb. Nee voor leugenaars en oplichters heb ik geen respect inderdaad. Ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Wereldwijd zien mensen dat de zaken niet kloppen zeker na Parijs.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158105600
Alsof het EoDM om de publiciteit te doen was, die gasten verkochten praktisch elke zaal uit. Dat ik en met mij de halve wereldbevolking ze niet kende is niet relevant. Kijk voor de grap eens op sites van muziekpodia in Nederland die uitverkocht zijn en hoeveel je er daar echt van kent. In hun segment was Eodm gewoon een prima naam.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158105619
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren. Kunnen jullie wel boos worden om mijn woorden, of opnieuw gaan beweren dat ik geen respect heb. Nee voor leugenaars en oplichters heb ik geen respect inderdaad. Ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Wereldwijd zien mensen dat de zaken niet kloppen zeker na Parijs.
Oh ik ga er niet boos om worden, dankzij de huidige manier van nieuws brengen en desinformatie verspreiden kan ik me helemaal voorstellen dat bijna iedereen een ander beeld heeft van de gebeurtenissen. Ik vraag me gewoon meer een beetje af hoe dit beeld gevormd wordt, aangezien ik dit soort topics vaak niet meer kan volgen door de vele omwegen die er worden genomen en discussies die amper meer te maken hebben met de originele probleemstelling.
pi_158105626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wie is dan de meest kwade volgens jou?
In de bijbel god.
pi_158105629
quote:

[..]

Ik vind het vervelend dat het leugenaars zijn die spelen met publiek voor gewin. Dat doen er wel meer hoor anno 2015. Die gasten wisten van te voren wat zou gebeuren.
Say what?

Je moet of met echt bewijs aankomen dat dit staaft, of gewoon je keutel intrekken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158105660
quote:

[..]

Waaruit blijkt dat EoDM op de hoogte was van de aanslagen op de dag van hun optreden daar?
Je roept het wel maar enige vorm van onderbouwing zie ik hier niet.
pi_158106469
Dit bedoel ik trouwens met mijn vorige reactie. Hoe de fuck moet ik door deze stroom aan troep die niet eens met dit topic te maken heeft, maar met een of andere fittie, die niet eens hier is ontstaan, en ook nog eens door alle andere actieve reeksen in dit subforum loopt, nou in hemelsnaam weten waar de ontopic reacties te vinden zijn?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:30:55 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158106815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Suggereer je nou dat de EoDM in het complot zaten? Is het een platenbaas/hollywood complot? Of vind je het gewoon vervelend dat ze zo opportunistisch zijn? Ik kan die hele massahysterie ook nooit zo goed lijden, maar dat mensen er een slaatje uit willen slaan lijkt me niet meer dan de kapitalistische spirit.
Helaas wel eens ja. 'over lijken gaan' blijkt maar weer eens letterlijk te zijn. Maar dus inderdaad niet perse duisterder dan dat, in het slechtste geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158106869
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Helaas wel eens ja. 'over lijken gaan' blijkt maar weer eens letterlijk te zijn. Maar dus inderdaad niet perse duisterder dan dat, in het slechtste geval.
Moeten we voor dat soort statements niet even weten of er uberhaubt financieel gewin is voor EoDM?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:39:37 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158107005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Moeten we voor dat soort statements niet even weten of er uberhaubt financieel gewin is voor EoDM?
Ik was ook niet bekend met die band voor dat dit begon hoor, dus het is 'gratis reclame', het hoeft ook totaal niet aan de orde te zijn maar mocht er iets achter zitten zou ik het niet verder zoeken dan dat punt, maar dat ben ik en ik ben op zijn tijd best cynisch. Ik zou het hoe dan ook gek vinden als EoDM er financieel niet op vooruit gaat, ook wanneer ze er niet extra hard op springen voor elke euro dat het waard is.
Vrijheid
pi_158107160
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was ook niet bekend met die band voor dat dit begon hoor, dus het is 'gratis reclame', het hoeft ook totaal niet aan de orde te zijn maar mocht er iets achter zitten zou ik het niet verder zoeken dan dat punt, maar dat ben ik en ik ben op zijn tijd best cynisch. Ik zou het hoe dan ook gek vinden als EoDM er financieel niet op vooruit gaat, ook wanneer ze er niet extra hard op springen voor elke euro dat het waard is.
Je kan prima cynisch zijn, maar dan is het nog geen waarheid. Het probleem is dat EoDM net een nieuw album uit had 'zipper down' . En dit is eigenlijk het eerste album van ze wat ik goed te pruimen vind. Dus zelfs als ze nu meer geld verdienen dan ooit, weten we niet hoe dat anders gegaan was. En derhalve moet je ze gewoon vertrouwen, zou heel raar zijn omdat na zo'n drama niet te doen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:47:31 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158107193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:

http://media.tpo.nl/kort-(...)slachtoffers-parijs/
Allemaal eigengewin. Je moet wat, als je merchandisemanager doodgeschoten is ...

Ben blij dat ik niet zo'n inktzwarte instelling heb.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:51:54 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158107277
Offtopic en op de man gezeik verwijderd en waar nodig genote. Ksst. Stranger had gelijk met zijn post.
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:55:34 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158107348
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

http://media.tpo.nl/kort-(...)slachtoffers-parijs/
Allemaal eigengewin. Je moet wat, als je merchandisemanager doodgeschoten is ...

Ben blij dat ik niet zo'n inktzwarte instelling heb.
Ah check, dat geeft zeker een betere reden om zo 'all out' te gaan in de media en dergelijke.
Vrijheid
pi_158107390
Sorry, mag niet meer.

Had al post gemaakt maar kon even niet afmaken.

Excuus

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 15:59:50 ]
pi_158107417
quote:

[..]

Nee, het is niet gek, maar wat denk je van de schade die ze hebben ogpelopen door alle optredens die ze even niet doen (of hebben gedaan, weet niet of ze alweer optreden eigenlijk). Voor dit soort bands is verkopen van CD's geloof niet de echte inkomsten bron, maar juist hun optredens. Maar geod, daar weet ik te weinig van.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:02:01 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158107456
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:55 schreef jogy het volgende:
Ah check, dat geeft zeker een betere reden om zo 'all out' te gaan in de media en dergelijke.
Heb je het vice-interview gezien? Aanrader. Neemt imo elke eventuele twijfel weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:07:34 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158107555
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je het vice-interview gezien? Aanrader. Neemt imo elke eventuele twijfel weg.
Moet ik maar eens gaan doen dan. Thanks :).
Vrijheid
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:09:16 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158107600
quote:

[..]

Het is een band opgericht door Josh Homme!
De naam Them Crooked Vultures waar hij ook in zat kende ik ook niet.
Tot ik ze live zag en dacht heeeeeeeee, is dat Dave Grohl achter de drum en Homme als zang?

Ik kende de naam wel maar de band op zich wel via wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Josh_Homme
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 16:09:46 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_158107608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan prima cynisch zijn, maar dan is het nog geen waarheid. Het probleem is dat EoDM net een nieuw album uit had 'zipper down' . En dit is eigenlijk het eerste album van ze wat ik goed te pruimen vind. Dus zelfs als ze nu meer geld verdienen dan ooit, weten we niet hoe dat anders gegaan was. En derhalve moet je ze gewoon vertrouwen, zou heel raar zijn omdat na zo'n drama niet te doen.
Een nieuw album uit en een groot concert in Parijs. Het was niet bepaald zo dat ze in de vergetelheid geraakt waren.
Het lijkt me stug dat ze blij zijn met de moord vanwege financieel gewin. Die jongens zijn er kapot van.
pi_158107774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een nieuw album uit en een groot concert in Parijs. Het was niet bepaald zo dat ze in de vergetelheid geraakt waren.
Het lijkt me stug dat ze blij zijn met de moord vanwege financieel gewin. Die jongens zijn er kapot van.
Dacht jij dat? Een psychopaat zoals de leadzanger van EoDM die zichzelf 'the devil' noemt heeft geen empathisch vermogen, dus die is daar niet kapot van.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')