Ja kan het niet meer aanpassen zag het net al maar goed mijn klacht blijft zo!quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef PeZu het volgende:
Cbr is? Volgens mij zak jij voor wel meer examens
Enig idee waar dat kan? Op choochle vond ik wel veel maar dan als ik klaar was moest ik eerst een oefen pakket kopen om mijn uitslag te zienquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:59 schreef the-eye het volgende:
Download alle vragen en maak ze allemaal. Zet die je fout had apart en oefen daarmee
CBR is uit op geld, niet op veilige weg, het zijn gewoon kut klootzak honden met domme vragenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha wat ben jij een mongoolhet is prima te halen. Als jij dat niet kunt ligt dat aan jou, niet aan het CBR.
Ik heb ze van een torrentsite. (Als het echt niet lukt kan ik ze je eventueel mailen)quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Enig idee waar dat kan? Op choochle vond ik wel veel maar dan als ik klaar was moest ik eerst een oefen pakket kopen om mijn uitslag te zien
En jij bent nog dommer want je bent niet in staat die domme vraagjes goed te beantwoorden. Dat wordt lekker weer fietsenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
CBR is uit op geld, niet op veilige weg, het zijn gewoon kut klootzak honden met domme vragen
Zal eens kijken. Thanks!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb ze van een torrentsite. (Als het echt niet lukt kan ik ze je eventueel mailen)
Ik heb een mondeling examen gedaan en dat ging erg goed. Vriendelijke man die zelfs hier en daar hielp. Totaal 1 fout gemaakt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hallo!
Binnenkort heb ik mijn theorie examen en de CBR zijn vieze oplichters, ik had al 2x scooter theorie gedaan en ik had gewoon alles goed maar hun hadden in dat systeem aangevinkt dat ik iets fout had, en dat lieten ze niet zien!
Nu heb ik binnenkort auto theorie en daar zijn nog meer van die kaulo strikvragen bij, bijvoorbeeld ook de gevaarherkenning.
Vind het een beetje raar dat je eerst een achterlijke teringhonden test moet afleggen, want als je rijd is toch alles anders. Stel dan normale vragen joh, afgezogen flikkers.
Hierbij mijn klacht!
Tips voor de theorie zijn altijd welkom trouwens!
Ja die vragen zijn ingesteld op een manier dat alleen tokkies ze begrijpen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij bent nog dommer want je bent niet in staat die domme vraagjes goed te beantwoorden. Dat wordt lekker weer fietsen
die laatste leerstap slaan veel mensen over volgens mijquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Manke het volgende:
Theorie moet zich beperken tot de regels, de rest leer je in de praktijk.
De ironie...quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die vragen zijn ingesteld op een manier dat alleen tokkies ze begrijpen.
Ik, als hoogstaand intilligent burger, ben niet in staat zulke vulgaire taal te waarnemen.
die vent is toch een aanslag aan het plannen? denk niet dat ie tijd heeft voor theorie-examens.quote:
nee auto rijbewijsquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
Scooter rijbewijs__________________!!!
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar hun hadden in dat systeem aangevinkt
Ja dat weet ik wel zeker, wat een onnozele harry zeg..quote:Op woensdag 25 november 2015 06:36 schreef Dophertje het volgende:
Tot over een paar jaar bij de slechtste bestuurder van Nederland TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |