Slim en lui is goed, die moet je promoveren tot directeur. Slim en ijverig is prima, die maak je afdelingshoofd. Dom en lui is goed voor lopende bandwerk. Maar dom en ijverig, die zijn levensgevaarlijk, want doen de verkeerde dingen met maximale inzet.quote:I divide my officers into four groups. There are clever, diligent, stupid, and lazy officers. Usually two characteristics are combined. Some are clever and diligent -- their place is the General Staff. The next lot are stupid and lazy -- they make up 90 percent of every army and are suited to routine duties. Anyone who is both clever and lazy is qualified for the highest leadership duties, because he possesses the intellectual clarity and the composure necessary for difficult decisions. One must beware of anyone who is stupid and diligent -- he must not be entrusted with any responsibility because he will always cause only mischief.
Die ja, en Vilfredo Pareto en John Maynard Keynesquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de theorie van Kurt Gebhard Adolf Philipp Freiherr von Hammerstein-Equor.
Ik vind het maar een domme conclusie van de auteur.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Slim en lui is goed, die moet je promoveren tot directeur. Slim en ijverig is prima, die maak je afdelingshoofd. Dom en lui is goed voor lopende bandwerk. Maar dom en ijverig, die zijn levensgevaarlijk, want doen de verkeerde dingen met maximale inzet.
Het was dan ook een Nazi generaal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het maar een domme conclusie van de auteur.
Die handelde tegen Hitler en gezien werd als een van de weinigen die hem ten val had kunnen brengen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was dan ook een Nazi generaal.
Owhh. Ben ik even blij dat ik me er niet in kon vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was dan ook een Nazi generaal.
Ohmygod.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt he? Wie heeft dat huis ingericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door sebastiansdrawings op 24-11-2015 20:30:09 ]
Lekkerr. Ervan uitgaand dat het daar wel warm is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Het is echt koud zeg
Gelukkig nu lekker op mn bankje
Ja, ik stook het altijd lekker warmquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekkerr. Ervan uitgaand dat het daar wel warm is.
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar bovenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik stook het altijd lekker warm
heerlijk
Sinds wanneer ben jij gayquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar boven
Dat is kut... als ik ergens een hekel aan heb is het wel kouquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar boven
Watdan?quote:
Ik ben wel geïnteresseerd in ritalinquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Rezania het volgende:
Jopie, ADHD heb ik dan wel weer echt. Tenminste, een diagnose voor.
Oh dat zegt mijn vriend ook steedsquote:
prima tochquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh dat zegt mijn vriend ook steeds
Joh.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik stook het altijd lekker warm
heerlijk
Ja, had al zo'n idee. Je bent net zo'n spamhommo als ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Rezania het volgende:
De date is morgen jopie!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n idee. Je bent net zo'n spamhommo als ik.
Hoe gaat de date?
Paxcon is een mooie man net zoals ik een schilderij of beeld mooi kan vindenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
beetje verliefd op Pax toch? Dat zijn we allemaal.
Poeh he. Dat zal iemand maar over je zeggen. Mooi!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is een mooie man net zoals ik een schilderij of beeld mooi kan vinden
Ik vind het een waardevol complimentquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Poeh he. Dat zal iemand maar over je zeggen. Mooi!
Snap ik. Snap ook waarom hij het zegt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het een waardevol compliment
Volgens mij heb jij me nog niet gezien of welquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Snap ik. Snap ook waarom hij het zegt.
Neuh. Desondanks zie ik wel dat je een soort van.. je ne sais croix.. hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij me nog niet gezien of wel
Awwwwquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt jongens
Nu we toch bezig zijn: ik vond Kaas er ook goed uitzien bij onze pics-uitwisseling
Of het is de leeftijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh ruk. Dat is me vanochtend verteld.Wat duurt deze dag lang.
![]()
#Lekkerbezig.
Drugs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:37 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of het is de leeftijd.
Dat liep uit op drama, relations, huwelijken en spijt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef Kaas- het volgende:
Heeft dit cafe wel eens een groepsmeet gedaan? Dat doen de andere SC's waar ik kom tenminste met enige regelmaat.
Prachtig toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:53 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat liep uit op drama, relations, huwelijken en spijt.
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef Kaas- het volgende:
Heeft dit cafe wel eens een groepsmeet gedaan? Dat doen de andere SC's waar ik kom tenminste met enige regelmaat.
Ja toch? Ik meet altijd met mensen uit het POL-cafe. Maar gaat dan niet eens over politiek, gewoon willekeurige zooi mensen bij elkaar die grappen en bieren.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Wel regelmatig meets maar niet met deze groep. Ben hier ook nog maar net natuurlijk, dus geen idee.
Ja, tig. Maar dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef Kaas- het volgende:
Perfecte locatie.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik kan me nog een megameet in R'dam herinneren, waren uiteindelijk iets van 20 man ofzo.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Peter het volgende:
Ik heb mijn vriend/man opgedaan bij zo'n meet. Een zwembadmeet zelfs.
Ja, en ik ga niet naar de poolcirkel voor een meet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:21 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet teveel reizen voor meets. Al helemaal noet naar rotterdam vanuit groningen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, en ik ga niet naar de poolcirkel voor een meet.
Meet in Groningenquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:21 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet teveel reizen voor meets. Al helemaal noet naar rotterdam vanuit groningen.
tmiquote:
Awkwardnessquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En de ene helft is oldbie, ergens in dertig, met een baan, man, hond en tien kleine kinderen. De andere helft is newbie, rond de twintig, student, single en overlopend van de hormonen.
What could possibly go wrong.
Slik ik al jaren niet meer, kutspul dat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in ritalin
Da's morgen. Heb nu enkel een date met mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, had al zo'n idee. Je bent net zo'n spamhommo als ik.
Hoe gaat de date?
Is dat zo'n heet water kraan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Warwick Rowers![]()
Dat lijkt me het enige nadeel. Dat je niet normaal beetje elkaar kan leren kennen en chillen, omdat vanwege de aard van deze SC misschien meeste mensen alleen maar willen regelen en zo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En de ene helft is oldbie, ergens in dertig, met een baan, man, hond en tien kleine kinderen. De andere helft is newbie, rond de twintig, student, single en overlopend van de hormonen.
What could possibly go wrong.
Ik een Rotterdam meet, een andere Efteling meet, Enschede/kart-meet en Utrecht meet. En wat mini-meets. En met wat [homo]'s op vakantie geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:39 schreef wonderer het volgende:
Meet
Ik weet nog de Amsterdam Dungeon Meet, de Efteling Meet, Pann-Meet met Zakje-gate en Roze Maandag geloof ik ook.
nee johquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige nadeel. Dat je niet normaal beetje elkaar kan leren kennen en chillen, omdat vanwege de aard van deze SC misschien meeste mensen alleen maar willen regelen en zo.
Jullie Groningers kan ik btw best simpel meeten aangezien ik er elke twee maand wel x ben ofzo en de halve SC er woont.quote:
dacht je dat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige nadeel. Dat je niet normaal beetje elkaar kan leren kennen en chillen, omdat vanwege de aard van deze SC misschien meeste mensen alleen maar willen regelen en zo.
Ja.quote:
Dit. En ik was eerst!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:22 schreef Kaas- het volgende:
Het is een beetje afgezaagd om nu ook in de rij te gaan staan met ja vind ik ook.
Maar vind ik ook. Leuke jongen die Paxcon.
20 is mega? Dat doet ABO om de haverklap.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik kan me nog een megameet in R'dam herinneren, waren uiteindelijk iets van 20 man ofzo.
Wat een cutie in het midden. Links trouwens ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Warwick Rowers![]()
POL gemiddeld 10-15, vond ik al best goed. Net te veel om iedereen echt even goed te spreken.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
20 is mega? Dat doet ABO om de haverklap.
Ja dag, je komt maar een keer naar Zuid-Holland met je luie reet.quote:
Gaat nergens over natuurlijk dit commentaar van mij bij iemand waar niks aan mankeert, maar ik zou wel vragen ff de grasmaaier erbij te halen. Mijn god..quote:
Ja dat wel, wat denken ze daar?quote:Op woensdag 25 november 2015 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat nergens over natuurlijk dit commentaar van mij bij iemand waar niks aan mankeert, maar ik zou wel vragen ff de grasmaaier erbij te halen. Mijn god..
Volgens mij word je daar preuts van, dus doe maar niet.quote:
Je moet je homopas inleveren als je dat moet googlen.quote:
Ik google zelfs naar google als ik iets wil googlen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je homopas inleveren als je dat moet googlen.
Opa verteld hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik google zelfs naar google als ik iets wil googlen.
Oeiquote:Op woensdag 25 november 2015 00:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik google zelfs naar google als ik iets wil googlen.
wrom. Groningen is voor jou net zo ver als sassem voor ons.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dag, je komt maar een keer naar Zuid-Holland met je luie reet.
helaas ben ik sociaal aangelegd en heb ik door mn werk voldoende mensenkennis.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.Zit je daar beetje als niet-single en dus wil niemand met je praten, schoot door m'n hoofd.
Het was een grap.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Mijn moeder doet dit ook. Ik heb nu een indruk van je internetskills denk ik.
Ik had het tegen Pax specifiek. En wie wil er nou naar Sassem komen?quote:Op woensdag 25 november 2015 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
wrom. Groningen is voor jou net zo ver als sassem voor ons.
Ja, in Groningen!quote:Op woensdag 25 november 2015 00:44 schreef Rezania het volgende:
Hey Pax, zullen we eens gaan bieren met Kaas?
randstedelingen zijn bang voor alles boven Amersfoort. Sneu.quote:
Ik ben al twee keer naar Grunn geweest voor Pax. Je praat zonder kennis.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
randstedelingen zijn bang voor alles boven Amersfoort. Sneu.
ik ben ook wel eens drie keer in rotterdam geweest. Van de drie keerquote:Op woensdag 25 november 2015 00:52 schreef Rezania het volgende:
En voordat je gaat beginnen over 'maar twee keer', dat was dus twee keer van de totaal twee keer.
Nogmaals, ik had het tegen Pax.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens drie keer in rotterdam geweest. Van de drie keer
als je 1op1 wilt hosselen dm je hem. Denk je werkelijk dat ik nu stop met er tussendoor praten?quote:
Hoop het wel, ga je man maar pesten.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
als je 1op1 wilt hosselen dm je hem. Denk je werkelijk dat ik nu stop met er tussendoor praten?
waarom? Daar is niks aan.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoop het wel, ga je man maar pesten.
goedzo. Men moet maar gewoon wat moeite doen Pax. Hard to get spelen jo!quote:
Bitch pls, daar is echt veel meer voor nodig.quote:
je komt maar gewoon naar 050 aight.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:07 schreef Rezania het volgende:
En Pax komt gelukkig gewoon naar Leiden in de vakantie.
Keer daarna, want Pax heeft zijn kamer opnieuw ingericht. Veel leuker nu, dat wil ik ervaren. Dat, en de matrassen zijn beter nu heb ik gehoord.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
je komt maar gewoon naar 050 aight.
ok.quote:Op woensdag 25 november 2015 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Keer daarna, want Pax heeft zijn kamer opnieuw ingericht. Veel leuker nu, dat wil ik ervaren. Dat, en de matrassen zijn beter nu heb ik gehoord.
Nope.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk voor Groningen ook nog elders in de provincie gewoond?
Opa heeft iig betere grammatica, knulletjequote:
Daar heb ik spellingcontrole voor.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opa heeft iig betere grammatica, knulletje
Hoeveel plaatjes scout jij eigenlijk op een dag?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Warwick Rowers![]()
Spelling en grammatica zijn niet hetzelfdequote:Op woensdag 25 november 2015 09:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik spellingcontrole voor.#eyotechnology
Spellingcontrole checkt ook grammatica, echt al jaren.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spelling en grammatica zijn niet hetzelfde
Wat wel bleek, aangezien je "opa verteld" met een D schreef!!!!!
Wij hebben nooit gemeetquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik een Rotterdam meet, een andere Efteling meet, Enschede/kart-meet en Utrecht meet. En wat mini-meets. En met wat [homo]'s op vakantie geweest.
Dan moet je toch eens een nieuwe aanschaffenquote:Op woensdag 25 november 2015 09:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spellingcontrole checkt ook grammatica, echt al jaren.
Op mijn mobiel heb ik hem uitstaan, anders mag ik geen woorden zoals endonuclease typen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens een nieuwe aanschaffen
Deze kreeg ik door via een IM. En sociaal als ik ben, deel ik dat dan met mijn Fok-vriendjes. En de rest verschijnt op mijn Tumblr dashboard.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel plaatjes scout jij eigenlijk op een dag?
Toch wel de meeste tijd van ons allemaalquote:Op woensdag 25 november 2015 11:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Deze kreeg ik door via een IM. En sociaal als ik ben, deel ik dat dan met mijn Fok-vriendjes. En de rest verschijnt op mijn Tumblr dashboard.
Ik heb echt geen tijd om daadwerkelijk plaatjes bij elkaar te zoeken.
Je bedoelt eigenlijk "ik weet niet wat een tumblr dashboard is".quote:Op woensdag 25 november 2015 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel de meeste tijd van ons allemaalAls ik bovenaan het topic plaatjes van jongens/mannen zie, dan weet ik eigenlijk al voor het scrollen dat jijw eer gepost hebt in 't topic
Of Peter, maar die is er niet zo vaak
Ik heb alleen mini meets gedaan. En toch best veel mensen van [homo] gemeet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik een Rotterdam meet, een andere Efteling meet, Enschede/kart-meet en Utrecht meet. En wat mini-meets. En met wat [homo]'s op vakantie geweest.
Ik zou er claustrofobisch van worden. Maar gelukkig woon jij erquote:
Ik heb jou gemeet!quote:Op woensdag 25 november 2015 11:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen mini meets gedaan. En toch best veel mensen van [homo] gemeet.
Ik heb ooit sebastiansdrawings geholpen een kast in elkaar te zetten...quote:Op woensdag 25 november 2015 11:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen mini meets gedaan. En toch best veel mensen van [homo] gemeet.
Zit die verwarming nu zo hoog?quote:
En toen is hij erin gegaan?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb ooit sebastiansdrawings geholpen een kast in elkaar te zetten...
Dat dusquote:Op woensdag 25 november 2015 12:30 schreef Renesite het volgende:
Heb vooral wat kleine meetjes gedaan in het verleden
Knus juist, lekker makkelijk met schoonmaken.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou er claustrofobisch van worden. Maar gelukkig woon jij erMooi groen is niet lelijk!
Nee mini foto op mobielquote:
Goedzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel vreemd als college's gaan vragen wat je gaat doen tijdens je 3 weken vakantie, en dat je dan "moet" zeggen dat er iemand vanuit Singapore langskomt die ik daar heb leren kennen, in de tijd dat ik er was voor werk. "Oooo, dus DAT heb je daar al die tijd gedaan!".
Oke, tegen eentje zei ik gewoon: het is niet WAT ik ga doen tijdens de vakantie, het is WIE ik ga doen.
Goed bezig.quote:
Zodat hij eruit kon komen?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb ooit sebastiansdrawings geholpen een kast in elkaar te zetten...
Lamp in de keuken, dus boeie.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wel weinig licht in je kamer aan de ene kant straks. Ik heb ook zo'n langgerekt huis met slechts aan 1 korte zijde ramen.
Thanks. Wilde eigenlijk blauw, maar dat had jij al hè. :squote:
Nee, dat paste echt niet. Als ik me niet vergis ging het om een http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40277143/#/90277145quote:
Heb zelfs nog wel wat over, had je gratis mogen ophalenquote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thanks. Wilde eigenlijk blauw, maar dat had jij al hè. :s
Ik hou niet van groenquote:
Marktplaatstokkies zekerquote:Op woensdag 25 november 2015 13:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Man. Wat een gezeuuuuuuuuuuuuuuuuur heb je toch altijd met mensen die shit van je willen overkopen.
En daar had hij hulp bij nodig? xDquote:Op woensdag 25 november 2015 12:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, dat paste echt niet. Als ik me niet vergis ging het om een http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40277143/#/90277145
Niet eens. Krijg je een bod, accepteer je, daarna is het plots inclusief verzendkosten. Meneer wilt dan ook nog een luxe om-doos met extra verpakking, want anders vindt hij het risicovol...quote:
Is het een beetje goed bereikbaar eigenlijk?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lamp in de keuken, dus boeie.En op de foto lijkt het een stuk donkerder, in het echt valt het mee, zeker omdat de zon er de hele dag op schijnt.
Daar had ie hulp bij nodig?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, dat paste echt niet. Als ik me niet vergis ging het om een http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40277143/#/90277145
Truequote:Op woensdag 25 november 2015 13:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen is even handig natuurlijk.
In plaats van dirty talk feitjes over een politica, leuk.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jeej. Ga irl dingen over haar vertellen aan je.
Station is naast de deur.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het een beetje goed bereikbaar eigenlijk?
Ik heb zelf een tumblr, dus dat weet ik heel goed. Dat staat echt los van "wie post er in dit topic de meeste plaatjes van schaars geklede hunks", en dat ben jij. Al jaren.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk "ik weet niet wat een tumblr dashboard is".
Dat laatste daar ben ik t mee eensquote:Op woensdag 25 november 2015 12:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou er claustrofobisch van worden. Maar gelukkig woon jij erMooi groen is niet lelijk!
Ik volgens mij 1 of 2x een grote, en daarna mini meetjes met de mensen waar het mee klikte.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:30 schreef Renesite het volgende:
Heb vooral wat kleine meetjes gedaan in het verleden
Nou niks.quote:
Moeten we een knokploeg formeren? Noemen we ons 'De Flikkertikkers'.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet eens. Krijg je een bod, accepteer je, daarna is het plots inclusief verzendkosten. Meneer wilt dan ook nog een luxe om-doos met extra verpakking, want anders vindt hij het risicovol...
Ik wissel dat gewoon af.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
In plaats van dirty talk feitjes over een politica, leuk.
Nee hoor. Pas als ik het pakket klaar heb staan en hij dan plots van de koop af ziet moet er gevochten worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeten we een knokploeg formeren? Noemen we ons 'De Flikkertikkers'.
We staan klaar! *vijlt nagels*quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik het pakket klaar heb staan en hij dan plots van de koop af ziet moet er gevochten worden.
Dan is het echt van op en neer, op en neer.quote:
Chill. Zijn jullie ekte homo's? Zo ja gaan jullie dan mee polsflapperen wanneer we hem een lesje moeten leren?quote:
En anders is er ook altijd nog een achterop.quote:
Oke oke, laat het gerust weten als het alsnog nodig is.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik het pakket klaar heb staan en hij dan plots van de koop af ziet moet er gevochten worden.
Breeder-beaters? We gaan toch geen flikkers tikken?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeten we een knokploeg formeren? Noemen we ons 'De Flikkertikkers'.
Maar we zijn wel flikkers die tikken.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Breeder-beaters? We gaan toch geen flikkers tikken?
Chill.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke oke, laat het gerust weten als het alsnog nodig is.
Heey, ff dimmen jij.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het echt van op en neer, op en neer.
Flikkerse tikkers.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar we zijn wel flikkers die tikken.
[..]
Chill.
En als ik mezelf een lesje wil leren?
Dit maakt mij blijquote:
Mijn pols is zo slap dat elke klap een soort slingshot-effect heeft.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Chill. Zijn jullie ekte homo's? Zo ja gaan jullie dan mee polsflapperen wanneer we hem een lesje moeten leren?
Oh, die diensten verleen ik ook. U roept maar.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar we zijn wel flikkers die tikken.
[..]
Chill.
En als ik mezelf een lesje wil leren?
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik zo'n backslap geven, je weet wel, met de achterkant van je hand. Komt echt teringhard aan geloof ik.
Weet je hoe hard je dat kan laten aankomen als er gewoon een soort slingerworpbeweging van maakt?quote:
Meer ritmische oefeningen met je pols doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn pols is zo slap dat elke klap een soort slingshot-effect heeft.
Ik heb een redelijk aantal wedstrijden gebokst, dus weet opzich wel iets van hoe je effectief kan meppen.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe hard je dat kan laten aankomen als er gewoon een soort slingerworpbeweging van maakt?
[..]
Meer ritmische oefeningen met je pols doen.
Ik denk dat ik de achterkant van mijn hand, zonder techniek, veel harder aan kan laten komen dan mijn vuist, ook zonder techniek btw.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk aantal wedstrijden gebokst, dus weet opzich wel iets van hoe je effectief kan meppen.
creepquote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik zo'n backslap geven, je weet wel, met de achterkant van je hand. Komt echt teringhard aan geloof ik.
Goed verhaal Hans.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de achterkant van mijn hand, zonder techniek, veel harder aan kan laten komen dan mijn vuist, ook zonder techniek btw.
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijne Sietse.
Heet overigens Vliegen van achternaam.
Ba-dum-tsjj
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:26 schreef Kaas- het volgende:
Keken jullie vroeger Take Me Out met Eddy Zoey?Was ooit een kerel die direct door 100% weg werd gestemd en toen allemaal fucking slechte woordgrappen maakte.
Godse autist.
Was overigens - hoe verrassend - een student uit Delft.
Je moet wel echt even voordoen hoe je dan precies slaat, want ik probeer het me nog steeds voor te stellen en snap er niets van.quote:
Vuist van rechterhand maken, arm naar links steken, en dan uithalen.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wel echt even voordoen hoe je dan precies slaat, want ik probeer het me nog steeds voor te stellen en snap er niets van.
Ooh.. Gewoon zoals mannen hoeren slaan in films? Een backhandbitchslap.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vuist van rechterhand maken, arm naar links steken, en dan uithalen.
Ik zei toch ook backhand?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ooh.. Gewoon zoals mannen hoeren slaan in films? Een backhandbitchslap.
Moest lachen om het backhandfilmpjequote:Op woensdag 25 november 2015 14:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lezen is een kunst.
Pakje al bezorgd?
Ah. Ga je het gelijk testen?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moest lachen om het backhandfilmpje
Vanavond tussen 6 en 9!
Tof, laat maar weten hoe hij is.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ben toch benieuwd of het inderdaad een leuk spel op de X360 is.
Ik zal roepen indien nodig.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, die diensten verleen ik ook. U roept maar.
KURWAAAAA?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zal roepen indien nodig.
Welk spel? Heb iets gemist.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ben toch benieuwd of het inderdaad een leuk spel op de X360 is.
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zal roepen indien nodig.
Oh, pics van je hond?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:42 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hond heet trouwens Bram en als ik van de trap kom lopen (onderaan ligt ie) roep ik altijd hysterisch Brammetjuhhhh!!!
Denk ik opeens aan door je username.
Ohh, geen dankquote:Op woensdag 25 november 2015 14:42 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hond heet trouwens Bram en als ik van de trap kom lopen (onderaan ligt ie) roep ik altijd hysterisch Brammetjuhhhh!!!
Denk ik opeens aan door je username.
Pfff niet eens pics van mij willenquote:
Die krijg ik toch sowieso al?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pfff niet eens pics van mij willen
True.quote:
Sow. Jij durft.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben bang dat 'ie in z'n laatste jaar zit.
Ik laat mezelf in een vriezer vallen voordat ik 30 ben.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Al hoewel ik dat idee soms ook over mezelf heb. Hebben jullie ook het idee dat jullie nooit oud zullen worden?
Enige waar ik om moet lachen is dat ik straks bij mn nieuwe werk pensioen opbouw. Lachen de bachen, alsof ik daar ooit aanspraak ga/kan makenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Al hoewel ik dat idee soms ook over mezelf heb. Hebben jullie ook het idee dat jullie nooit oud zullen worden?
FPS?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb Gears of War 3 eindelijk gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg? Anders bordeaux rood overhemd.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Als in, ik blijf eeuwig jong, of als in, ik ga jong dood?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Te laat iedereen in de toekomst is 23.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik laat mezelf in een vriezer vallen voordat ik 30 ben.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige waar ik om moet lachen is dat ik straks bij mn nieuwe werk pensioen opbouw. Lachen de bachen, alsof ik daar ooit aanspraak ga/kan maken
Ligt eraan waar je naartoe gaat/wat je doel is.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:12 schreef Rezania het volgende:
Dikke prima. Goeie broek ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg? Anders bordeaux rood overhemd.
Ga jong doodquote:Op woensdag 25 november 2015 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ik blijf eeuwig jong, of als in, ik ga jong dood?
Dat eerste, ja, dat tweede, nee.
Nou, daar moeten we nog behoorlijk wat voor doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Te laat iedereen in de toekomst is 23.
Het is een spijkerbroek?quote:
Poolen en gezellig hebben, niet neuken of zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naartoe gaat/wat je doel is.
Nouja. Prima danquote:Op woensdag 25 november 2015 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poolen en gezellig hebben, niet neuken of zo.
Er is zeker niets mis mee, maar tochquote:Op woensdag 25 november 2015 15:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar de ene is de andere niet. Niets mis met een goede spijkerbroek.
Maar toch wat!? Het is een date, geen bedrijfsetentje.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is zeker niets mis mee, maar toch
Wat is de boodschap van een overhemd dan? Wel neuken?quote:
Nee. Gewoon: Ik ben serieus over deze date. Gewoon minder casual.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is de boodschap van een overhemd dan? Wel neuken?
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:12 schreef Rezania het volgende:
Prima imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg? Anders bordeaux rood overhemd.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
Misschien bij de tweede date dan. Maar dan gaan we ook niet poolen lijkt me. Dit is echt gewoon even kijken of er überhaupt een klik is.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon: Ik ben serieus over deze date. Gewoon minder casual.
Ik denk dat ik 100 word. Gewoon wat minder smoken jij.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja Rez, draag zo;n boa!quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Op dates maakt de kleding niet uit, als je maar zo'n Gerard Joling boa om je nek draagt.
Ik ben ooit clubkampioen kwon-do karate geweest. ALS ik sla (wat zelden is) dan sla ik niet met mijn polsjesquote:Op woensdag 25 november 2015 13:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Chill. Zijn jullie ekte homo's? Zo ja gaan jullie dan mee polsflapperen wanneer we hem een lesje moeten leren?
Nou, ik draag dus allebei even makkelijk, overhemd of trui maakt me niks uit. Maar laatste keer dat hij me zag had ik al overhemd aan, dus nu trui. Voor zover mijn geweldige redenatie.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:38 schreef wonderer het volgende:
Je moet iets aandoen dat karakteristiek voor jou is, en het dan een beetje verzorgen. Dan geef je meteen een plaatje van "jou" mee. Dus als je normaal in een spijkerbroek en trui loopt, is het prima.
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Op dates maakt de kleding niet uit, als je maar zo'n Gerard Joling boa om je nek draagt.
Gaan jullie elkaar maar daten, kunnen jullie elkaar complimenteren over jullie boa's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Lijkt me een puike redenatie, gewoon doenquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik draag dus allebei even makkelijk, overhemd of trui maakt me niks uit. Maar laatste keer dat hij me zag had ik al overhemd aan, dus nu trui. Voor zover mijn geweldige redenatie.
[..]
[..]
Gaan jullie elkaar maar daten, kunnen jullie elkaar complimenteren over jullie boa's.
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:09 schreef Rezania het volgende:
Pax, ze hebben je getekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true
Ja joh, yolo carpe diem.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me een puike redenatie, gewoon doen
Nou Cosmo..quote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik draag dus allebei even makkelijk, overhemd of trui maakt me niks uit. Maar laatste keer dat hij me zag had ik al overhemd aan, dus nu trui. Voor zover mijn geweldige redenatie.
[..]
[..]
Gaan jullie elkaar maar daten, kunnen jullie elkaar complimenteren over jullie boa's.
Was leukquote:
kan niet. Alles is opquote:Op woensdag 25 november 2015 16:16 schreef Cosmo. het volgende:
Wiens bankrekening mag ik gebruiken? Ik heb zin om geld uit te geven
Ik speel al sugardaddy voor een aziaat, zoals t hoort.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:16 schreef Cosmo. het volgende:
Wiens bankrekening mag ik gebruiken? Ik heb zin om geld uit te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |