Slim en lui is goed, die moet je promoveren tot directeur. Slim en ijverig is prima, die maak je afdelingshoofd. Dom en lui is goed voor lopende bandwerk. Maar dom en ijverig, die zijn levensgevaarlijk, want doen de verkeerde dingen met maximale inzet.quote:I divide my officers into four groups. There are clever, diligent, stupid, and lazy officers. Usually two characteristics are combined. Some are clever and diligent -- their place is the General Staff. The next lot are stupid and lazy -- they make up 90 percent of every army and are suited to routine duties. Anyone who is both clever and lazy is qualified for the highest leadership duties, because he possesses the intellectual clarity and the composure necessary for difficult decisions. One must beware of anyone who is stupid and diligent -- he must not be entrusted with any responsibility because he will always cause only mischief.
Die ja, en Vilfredo Pareto en John Maynard Keynesquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de theorie van Kurt Gebhard Adolf Philipp Freiherr von Hammerstein-Equor.
Ik vind het maar een domme conclusie van de auteur.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Slim en lui is goed, die moet je promoveren tot directeur. Slim en ijverig is prima, die maak je afdelingshoofd. Dom en lui is goed voor lopende bandwerk. Maar dom en ijverig, die zijn levensgevaarlijk, want doen de verkeerde dingen met maximale inzet.
Het was dan ook een Nazi generaal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het maar een domme conclusie van de auteur.
Die handelde tegen Hitler en gezien werd als een van de weinigen die hem ten val had kunnen brengen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was dan ook een Nazi generaal.
Owhh. Ben ik even blij dat ik me er niet in kon vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het was dan ook een Nazi generaal.
Ohmygod.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt he? Wie heeft dat huis ingericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door sebastiansdrawings op 24-11-2015 20:30:09 ]
Lekkerr. Ervan uitgaand dat het daar wel warm is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Het is echt koud zeg
Gelukkig nu lekker op mn bankje
Ja, ik stook het altijd lekker warmquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekkerr. Ervan uitgaand dat het daar wel warm is.
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar bovenquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik stook het altijd lekker warm
heerlijk
Sinds wanneer ben jij gayquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar boven
Dat is kut... als ik ergens een hekel aan heb is het wel kouquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn kamer is ontzettend hoog. Alle warmte gaat naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |