Ik heb 2 lange dagen per week en verder niets.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
ik mis de lange dagen op de uni
tegenwoordig maar 1 college per dag, en dat 2/3x per week.
saai leef
ik had 2 jaar geleden 4 lange dagen, vrijdag vrijquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 lange dagen per week en verder niets.
kun je niet naar de hbo vakkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had 2 jaar geleden 4 lange dagen, vrijdag vrij
toen had ik ook een volledig vakkenpakket
nu maar paar losse vakken want ik moet iets doen want studievertraging
vrijstelling want vwo gedaan en bijna LLB binnenquote:
vies veel vrijstellingquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
ik had afgelopen blok een vak op de uni en als ik dat haalde, kreeg ik weer 2 vrijstellingen op hbo
dus nu al 23/60 punten (met nog eens 6 in zicht) en het is pas novemberhalve P is al binnen
heb nu een blok wat weer overlapt met hbo en als ik t haal, weer vrijstelling
onderwijs in nederland
Zozo stoer hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
vrijstelling want vwo gedaan en bijna LLB binnen
of
simpel toetsje wat je met zelfstudie kan halen
of
een verslag/opdracht maken en deadline in gaten houden
dus veel vrijheid en ik ga bijna nooit naar hbo
Nee, eigenlijk totaal niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
badschaap is nog steeds gepikeerd om z'n wiskunde B cijfer
jaquote:
Je bent nou net Charlie Sheen. Ook HIV positiefquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
hbo duurt 4 jaar, 60x4= 240 punten
daarvan heb ik er al 84 door die vrijstellingen
ben je klaar? ONZ is verderopquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je bent nou net Charlie Sheen. Ook HIV positief
Ga dan weg johquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Beetje hoog ONZ gehalte in laatste pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |