Bewijs gaarnequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 07:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige overgebleven foto in dit topic en meteen m'n droomauto
Dat kontje![]()
![]()
Auw dat doet pijnquote:Op woensdag 7 december 2005 10:47 schreef Krush het volgende:
Oude:
[afbeelding]
Nieuwe:
zie avatar
Maar ik wil ook wel een keertje langsrijden hoor![]()
Ik kan het niet helpen. Ben helemaal verliefd op 205-jes. Word helemaal warm van binnen als ik er eentje zie rijden. En het mooie is dat ik er wel steeds minder zie rijden, maar dat wel de mooie, door de eigenaar geliefkoosde autotjes overblijven en dat is dan weer een lust voor het oogquote:
Ik mis m'n oude 205je wel eens, de zetels zaten zo heerlijk comfortabel, de 206 heeft harde stoelen en is door al die passieve veiligheid als dikke portieren en stijlen minder ruim van binnen dan de ouwe trouwe 205. Bochten nemen was soms best wel eng door de zachte vering, maar met lange ritten was het heerlijk uit te houden.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen. Ben helemaal verliefd op 205-jes. Word helemaal warm van binnen als ik er eentje zie rijden. En het mooie is dat ik er wel steeds minder zie rijden, maar dat wel de mooie, door de eigenaar geliefkoosde autotjes overblijven en dat is dan weer een lust voor het oog
En ze rijden zo heerlijk
Helemaal mee eens! Lekker stabiel op de rechte stukken. Al die moderne kleine auto's moet ik constant bijsturen; heel vermoeiend. En je hebt idd lekker veel zicht en ruimte. Meer beenruimte, maar wel eerder dood als je een goed ongeluk krijgt natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik mis m'n oude 205je wel eens, de zetels zaten zo heerlijk comfortabel, de 206 heeft harde stoelen en is door al die passieve veiligheid als dikke portieren en stijlen minder ruim van binnen dan de ouwe trouwe 205. Bochten nemen was soms best wel eng door de zachte vering, maar met lange ritten was het heerlijk uit te houden.
I would be scarred for lifequote:Op woensdag 7 december 2005 11:50 schreef Krush het volgende:
[..]
Yep, maar het is al zo lang geleden. Het slijt he
De oude, de huidige of de toekomstige?quote:[..]
Qyroz city
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I would be scarred for life
[..]
De oude, de huidige of de toekomstige?
Meegespoten buitenspiegels!! Dat heb ik nog nooit gezien. is dat origineel?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:51 schreef Rev- het volgende:
[afbeelding]
mijn little Peugeot
is een 1.6 , maar as i speak zijn ze bezig een 1.9blok erin te lepelen
MissMsx sluit je even aan bij de andere 205 fanaten> http://pug205.nl/
Da's binnenkort al 2 woonplaatsen geleden voor hem. Maar wel een eer dat hij nog steeds met Enschede geassocieerd wordtquote:Op woensdag 7 december 2005 11:57 schreef Krush het volgende:
[..]
De enige echte natuurlijk (Enschede dus).
Alleen door fossielen zoals ikquote:Op woensdag 7 december 2005 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's binnenkort al 2 woonplaatsen geleden voor hem. Maar wel een eer dat hij nog steeds met Enschede geassocieerd wordt
* MissMSX verliefd isquote:Op woensdag 7 december 2005 12:02 schreef Rev- het volgende:
http://autofans.nl/leden.php?userid=120wat een ass he
nee de spiegels heb ik van iemand overgenomen
* MissMSX gaspsquote:Op woensdag 7 december 2005 12:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
kijk wel goed de electronica na, dit kan gebeuren na een kortsluiting:
[afbeelding]
Fossielen zijn goed. Ben er zelf ook eentjequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fossielen zijn goed. Ben er zelf ook eentje
Een fossiel die van fossiele auto's houdt. Helemaal goed!quote:
Die auto had al achterschade gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
kijk wel goed de electronica na, dit kan gebeuren na een kortsluiting:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |