Kroop je lulletje naar binnen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:39 schreef Kaas- het volgende:
Argh ik loop buiten, spontaan oncomfortabel.
Anders krijg je lege OP.quote:
Hmmm, ik weet nog wel een ander warm plekje hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist nog het enige quasi-warme plekje.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders krijg je lege OP.#behulpzaamheid
[..]
Hmmm, ik weet nog wel een ander warm plekje hoor.
Dat is die dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]En degene waarin kurwa wordt geschreeuwd?
En dan ben ik rawr!?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht toen: heb ik net gefapt op rape?![]()
Niet weer gekeken.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:43 schreef Rezania het volgende:
Nu heb ik trouwens zin in vakantie, bedankt hè. Lekker naar Zuid-Frankrijk, beetje chillen met vrienden, bier drinken, lekker eten.En bovenal, warmte!
Ontluchten. Dat heb ik ook bij mijn nieuwe thuis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:45 schreef Paxcon het volgende:
Mijn verwarming blijft koud aan de onderkant
helpt dat echt?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ontluchten. Dat heb ik ook bij mijn nieuwe thuis.
Dat is mijn shit!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Rezania het volgende:
Ze hebben daar trouwens ook de Albert, waar je AH Basic plakken jong belegen kan kopen, gewoon in het Nederlands.
Wow. Jij kent het?quote:
Drankspelletjes doen 's avonds, keihard lachen en dan tot 12 uur in je nest liggen.quote:
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
helpt dat echt?
moet ff zo'n dingetje fixen dan
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is mijn shit!!
[..]
Wow. Jij kent het?
Wat een drama. Ik heb niet eens verwarming :squote:Op dinsdag 24 november 2015 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ontluchten. Dat heb ik ook bij mijn nieuwe thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |