Kloptquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus toen Rez bij je was, was je nog niet eens uit de kast. Toch!?
Het was een zeer verwarrende periode. Ben blij dat er nu meer duidelijkheid is, ook voor Pax.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus toen Rez bij je was, was je nog niet eens uit de kast. Toch!?
Die periode heeft bij mij best lang geduurd. Zelfs nadat ik uit de kast kwam. Had verwacht dat er "iets" zou veranderen, maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was een zeer verwarrende periode. Ben blij dat er nu meer duidelijkheid is, ook voor Pax.
Nu wel? Heb je al eens een vriendje gehad, of verliefd geweest?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou niet ineens.... maar nog niet helemaal zeker
Ik vond het vooral verwarrend omdat ik dat totaal niet heb. Weet al sinds ongeveer mijn twaalfde dat ik homo ben, nooit aan getwijfeld, klaar. Ik snapte Pax dus ook niet helemaal toentertijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die periode heeft bij mij best lang geduurd. Zelfs nadat ik uit de kast kwam. Had verwacht dat er "iets" zou veranderen, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Soms vind ik het nog verwarrend.
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond het vooral verwarrend omdat ik dat totaal niet heb. Weet al sinds ongeveer mijn twaalfde dat ik homo ben, nooit aan getwijfeld, klaar. Ik snapte Pax dus ook niet helemaal toentertijd.
Ja. Dit ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.
Wist het ook rond mijn 12e, heb het pas op mijn 19e verteld. Puur omdat ik toen verliefd werd en een vriend kreeg. Dacht dat de wereld zou veranderen, geloof dat iedereen het redelijk non-nieuws vond.
Tja, pushen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Dit ja.
Ik zat Pax een beetje te pushen daarover, achteraf misschien niet zo'n slim plan.![]()
Lekker knuffelen, want het is dan nog kouder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, pushen.
Mijn moeder wist het al heel vroeg, die vroeg het ook aan me, zo'n 3 x per jaar vanaf mijn 14e. Juist die druk heb ik als heel naar ervaren. Wilde het in mijn eigen tempo doen.
Ach, met de kerst ligt-ie alsnog in je bed.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker knuffelen, want het is dan nog kouder waarschijnlijk.
Zou ik niet eens erg vinden, bij Pax tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Tja, laag libido, zal wel bij knuffelen blijven.
Denk alleen dat Pax wel redelijk principieel is. Als jij die twink gaat aanduwen, zal er wel weinig geknuffeld gaan worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ik niet eens erg vinden, bij Pax tenminste.
Twink gaat dan voor, maar eerst maar even kijken hoe het morgen gaat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Denk alleen dat Pax wel redelijk principieel is. Als jij die twink gaat aanduwen, zal er wel weinig geknuffeld gaan worden.
Keuzes, keuzes.
Nee dat eerste niet. Juist omdat ik nog nooit verliefd op iemand (man/vrouw) was geweest wist ik het niet helemaal zeker ofzo. Maar toen ik een jongen wel significant leuker vond dan normaal was ik er wel over uit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu wel? Heb je al eens een vriendje gehad, of verliefd geweest?
Is dat morgen al!?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twink gaat dan voor, maar eerst maar even kijken hoe het morgen gaat.
Ja, maar totaal niet zenuwachtig, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is dat morgen al!?![]()
Ben je zenuwachtig? Pff, als je al een half jaar loopt te loeren.. Wel leuk! Leuk spannend!
Je staat er wel redelijk nuchter in, das op zich wel prima. Hopen dat je een "gewoon leuke" jongen treft binnenkort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat eerste niet. Juist omdat ik nog nooit verliefd op iemand (man/vrouw) was geweest wist ik het niet helemaal zeker ofzo. Maar toen ik een jongen wel significant leuker vond dan normaal was ik er wel over uit.
Achteraf gezien wist ik het ook wel rond mijn twaalfde, maar heeft nog een jaar of tien geduurd voordat ik het echt door had. Ik dacht eigenlijk dat liefde voor mij niet was weggelegd. Maar toen viel het kwartje en was de coming-out een redelijke non-issue. Voor mij althans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.
Wist het ook rond mijn 12e, heb het pas op mijn 19e verteld. Puur omdat ik toen verliefd werd en een vriend kreeg. Dacht dat de wereld zou veranderen, geloof dat iedereen het redelijk non-nieuws vond.
Vast wel. Of misschien wel niet. Gewoon over je heen laten komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar totaal niet zenuwachtig, weet niet waarom.Komt morgen waarschijnlijk wel.
Viezerik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vast wel. Of misschien wel niet. Gewoon over je heen laten komen.![]()
Ik ben nogal visueel ingesteld, dus ik zie de klodders yoghurt door de lucht vliegen, zeg maar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vast wel. Of misschien wel niet. Gewoon over je heen laten komen.![]()
100% vage weetjes, geografie, algemene kennis. 0% op namen, media en showbizz. en -50% op muziek titels/nummersquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:22 schreef Kaas- het volgende:
Pubquiz heb ik altijd 100% op politiek en nieuws en 0% op media.Serieuze jongen.
Ja, wel nuchter inderdaad. Ik herken mezelf ook totaal niet in die mensen die je ziet in dat Uit de kast tv-programma. Die zitten er altijd mee en maken zich er enorm druk over enzo. Maar dat zal ook wel afhangen van de omgeving waarin je opgroeit, en of je weet hoe vrienden/familie erop zullen reageren.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je staat er wel redelijk nuchter in, das op zich wel prima. Hopen dat je een "gewoon leuke" jongen treft binnenkort.
Haha, Pax in de bocht, zal mij benieuwen..
Zeer bekend. Ben geen nicht, dus mensen weten het vaak niet direct. Vind het altijd zo'n sneu iets. Je krijgt ook vaak de meest rare en persoonlijke vragen voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Achteraf gezien wist ik het ook wel rond mijn twaalfde, maar heeft nog een jaar of tien geduurd voordat ik het echt door had. Ik dacht eigenlijk dat liefde voor mij niet was weggelegd. Maar toen viel het kwartje en was de coming-out een redelijke non-issue. Voor mij althans.
Maar in het dagelijkse leven heb ik echt een bloedhekel aan mini-coming-outs tegenover semi-vreemden. Van die mensen die er gemakshalve vanuit gaan dat iedereen hetero is.
Die mensen die meedoen aan dat programma zijn meestal zo obvious dat het echt totaal niet nodig is om nog uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, wel nuchter inderdaad. Ik herken mezelf ook totaal niet in die mensen die je ziet in dat Uit de kast tv-programma. Die zitten er altijd mee en maken zich er enorm druk over enzo. Maar dat zal ook wel afhangen van de omgeving waarin je opgroeit, en of je weet hoe vrienden/familie erop zullen reageren.
Idemquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, wel nuchter inderdaad. Ik herken mezelf ook totaal niet in die mensen die je ziet in dat Uit de kast tv-programma. Die zitten er altijd mee en maken zich er enorm druk over enzo. Maar dat zal ook wel afhangen van de omgeving waarin je opgroeit, en of je weet hoe vrienden/familie erop zullen reageren.
Ja, dat ook nog eens vaakquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mensen die meedoen aan dat programma zijn meestal zo obvious dat het echt totaal niet nodig is om nog uit de kast te komen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Idem!
ik zei op een dag tegen mn moeder
"Weet je nog dat ik donderdag ga vrij nemen?"
Zij "Ja?"
Ik "Nou. Ik heb namelijk een afspraak"
Zij "He?"
Ik "Met een jongen!"
Mam "Ik wist het wel hoor. Leuk"
Daarna nog wel twee dagen wat (te) vaak over gehad omdat het gezinnetje zo 'praterig en uitsprekerig' is.quote:
Die lopen er vaak ook al jaren mee. Heb het idee dat jij helemaal niet met seks bezig was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij pijpte de hele hockeyclub en toen bleek je homo te zijn? Of je werkte de meisjes af en was nohetero?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die lopen er vaak ook al jaren mee. Heb het idee dat jij helemaal niet met seks bezig was.
Ik had op mijn 18e de halve hockeyclub al afgewerkt.. allemaal nohommo. Dus toen ik er voor uit kwam, waren er een aantal flink over de zeik.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die lopen er vaak ook al jaren mee. Heb het idee dat jij helemaal niet met seks bezig was.
Ik had op mijn 18e de halve hockeyclub al afgewerkt.. allemaal nohommo. Dus toen ik er voor uit kwam, waren er een aantal flink over de zeik.
Ditquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij pijpte de hele hockeyclub en toen bleek je homo te zijn? Of je werkte de meisjes af en was nohetero?
Holy shit, echt? Hoe kreeg je dat voor mekaar?quote:
Ohja, dat zeiden vrienden van mij ook. Reageerde nooit op chicks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Rezania het volgende:
We waren TV aan het kijken, reclame over homo-programma op TV, vroeg aan mijn moeder of ze dat ooit keek, vroeg ze aan mij of ik wat wilde zeggen, bam, klaar. Bij vrienden is het meestal zo van 'Die chick is heet!' en dan zo van meh.En niemand gelooft het ooit gelijk.
Dat vind ik zo verschrikkelijk. Hier was het direct weer over op de orde van de dag gelukkig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarna nog wel twee dagen wat (te) vaak over gehad omdat het gezinnetje zo 'praterig en uitsprekerig' is.
Ze baalde er meer van omdat mensen het haar wel eens vroegen en ik haar feitelijk niet in vertrouwen had genomen. Ze moest het alsmaar ontkennen/nog niet bevestigen. Dat deed ze dan ook "Geen idee, hij heeft het me niet verteld wat hij is. Doet er verder ook niet toe toch?"
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als toen hetero en toen bleek je homo te zijn en waren ze niet meer zo content? Wat de neukquote:
Nee, valt inderdaad niet bij je op Pax. Het was ook een totale gok om een move te maken bij jou.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, dat zeiden vrienden van mij ook. Reageerde nooit op chicks.
Verder zou je het niet echt aan me merken denk ik.
[..]
Dat vind ik zo verschrikkelijk. Hier was het direct weer over op de orde van de dag gelukkig.
Daar zit zeg maar het fundamentele probleem. Iedereen zou volstrekt ambigue moeten zijn t.o.v. de seksuele identiteit van iemand, zolang je niet weer of iemand hetero, homo (m/v) of bi is. Afgaan op of iemand er nichterig uitziet is gewoon lomp gedrag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zeer bekend. Ben geen nicht, dus mensen weten het vaak niet direct.
Lullen als brugman! Serieus..quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Holy shit, echt? Hoe kreeg je dat voor mekaar?
Omdat ik zei dat het toch best moest kunnen. Niets homoseksueels aan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als toen hetero en toen bleek je homo te zijn en waren ze niet meer zo content? Wat de neuk
Maar echt, ik snap niet dat heterohockeyboys accepteren om gepijpt te worden door een andere hetero. Wat ís dat voor hockeyclub. "Hockeyclub de BBL zwakstroom naîviteitenparade" ?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat het toch best moest kunnen. Niets homoseksueels aan.
Voelden zich ietwat verraden en bekocht denk ik. En angst dat ik hun ook zou verraden denk ik.
quote:
We zouden een slecht team vormen want precies dezelfde dingen wel en niet weten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
100% vage weetjes, geografie, algemene kennis. 0% op namen, media en showbizz. en -50% op muziek titels/nummers!!!!
Lol. Nee, er kwam echt wel iets meer bij kijken. Ik kroop in mensen hun hoofd. Lette op onzekerheden etc. Als ze dan dronken waren, dan langzaam polsen en proberen of je kan inspelen op die onzekerheid.quote:
Oh, dat zou ik echt niet kunnen. Ik heb al moeite met pics fixen af en toe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Nee, er kwam echt wel iets meer bij kijken. Ik kroop in mensen hun hoofd. Lette op onzekerheden etc. Als ze dan dronken waren, dan langzaam polsen en proberen of je kan inspelen op die onzekerheid.
Waren gouden tijden.
Boks ouwequote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zouden een slecht team vormen want precies dezelfde dingen wel en niet weten.
En niet alleen de HC, ook de straat waarin ik woonde en mijn halve klas.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar echt, ik snap niet dat heterohockeyboys accepteren om gepijpt te worden door een andere hetero. Wat ís dat voor hockeyclub. "Hockeyclub de BBL zwakstroom naîviteitenparade" ?
It isn't gay as long as balls don't touch!quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]!
!
!
Als je je laat pijpen door een andere man, dan ben je zelf op z'n minst een beetje homo. Daar zat het probleem denk ik.
http://www.jwduyvendak.nl(...)eit-in-nederland.pdfquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar echt, ik snap niet dat heterohockeyboys accepteren om gepijpt te worden door een andere hetero. Wat ís dat voor hockeyclub. "Hockeyclub de BBL zwakstroom naîviteitenparade" ?
Lolllll.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En niet alleen de HC, ook de straat waarin ik woonde en mijn halve klas.
Iedereen is rond die leeftijd onzeker en wil erkenning en aandacht.
Oke, nu verlies je je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit begint creepy te worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuhquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij er overheen proberen te komen?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, nu verlies je je geloofwaardigheid
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dit begint creepy te worden.
Doe jij dat dan? Valt me weer tegen, dacht dat je gewoon braaf was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt niet kunnen. Ik heb al moeite met pics fixen af en toe.
Moeten we samen gewoon een keertje meedoen aan een quiz waar ze enkel uit die goede categorieën bevragen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boks ouwe![]()
Mn man precies andersom. Titels showbizz etc. en vage weetjes, aardrijkskunde en de route weten ho maar
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij dat dan? Valt me weer tegen, dacht dat je gewoon braaf was.
Dan winnen we wel. Kom je Grona?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeten we samen gewoon een keertje meedoen aan een quiz waar ze enkel uit die goede categorieën bevragen.
Heel niet. Je bent nog nat achter je oren vriend.quote:
Natte mannenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel niet. Je bent nog maar net nat achter je oren vriend.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel niet. Je bent nog nat achter je oren vriend.
DM?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een ergere, maar zelf opgelegd spreekverbod.
Ik wil er wel gauw weer eens heen. Waarschijnlijk ben ik er in de kerstvakantie ergens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan winnen we wel. Kom je Grona?
Oh dan werk ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil er wel gauw weer eens heen. Waarschijnlijk ben ik er in de kerstvakantie ergens.
Je moet dan ook nog naar Leiden hè, biertje doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil er wel gauw weer eens heen. Waarschijnlijk ben ik er in de kerstvakantie ergens.
"wetenschap"quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de 1 tegen 100 app scoor ik altijd dik op wetenschap biatch.
As long as it involves beer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook nog naar Leiden hè, biertje doen.Of ik naar R'dam, ook goed.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand moet je toch je dildo bezorgen?
Ik weet het ook niet. Niet wie er uiteindelijk heeft gewonnen in ieder geval. De naam Jindra is blijven hangen maar dat is het ook wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar ben ik me terdege van bewust.
Wat ik niet overschat is de belachelijk gigantische media aandacht die de winaars gekregen hebben. Daar zou mening andere band, herstel, elke andere band jaloers op zijn.
Als je daar niets van meegekregen hebt, dan is dat niet toevallig aan je voorbij gegaan, maar dan heb je met je vingers in je oren heel hard LALALALALALALA staan roepen (wat óók prima is, maar claim dan niet het eerste).
Nee.. nou ja.. ik zorg wel dat mensen centjes krijgen die ondertussen in de schulden zwemmen. Somehow: ja, kerstman!quote:
Hanne.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Niet wie er uiteindelijk heeft gewonnen in ieder geval. De naam Jindra is blijven hangen maar dat is het ook wel.
Is ook zo, ik lurk soms in WGR.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.. nou ja.. ik zorg wel dat mensen centjes krijgen die ondertussen in de schulden zwemmen. Somehow: ja, kerstman!
Dat is niet wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, naar bloemen en bijtjes kijken terwijl je wiet rookt is wetenschap.
Welke bar verkoopt dat überhaupt? Gewoon lekker aan de speciaalbier.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je dat bestelt zou ik je spontaan bitchslappen en over de bar gooien.
Sowieso meer dan 50quote:
Lol. Het zal me jeuken of je het wel of niet gelooft. haha.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, nu verlies je je geloofwaardigheid
Een bloem. Nou en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah...!quote:
Man.quote:
Married on 26. Jeej.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol. Het zal me jeuken of je het wel of niet gelooft. haha.
Sta overigens sinds mijn 25e hartstikke stil.
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb als tiener wel met een paar hetero's gerommeld, maar de halve straat, klas en hockeyclub geloof ik geen reet van.
Je verslaapt je toch voor je colleges, dus het is niet alsof jij wel weet waar de studie over gaat.quote:
Nee, ik had totaal geen zin om weer naar de opleidingsdirecteur met z'n 'bjoetifoel inklish' te luisteren. En het regende, en het vroor, en ik had geen zin dus. Die vent herhaalt zichzelf toch 10 keer per college.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je verslaapt je toch voor je colleges, dus het is niet alsof jij wel weet waar de studie over gaat.
Nou, als je 50 hetero's hebt gedaan als tiener zegt dat echt veel meer over jou hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Geen idee, waarschijnlijk geen enkele.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke bar verkoopt dat überhaupt? Gewoon lekker aan de speciaalbier.
Ben op mijn 14e begonnen in de straat en me zo langzaam opgewerkt tot mijn 24e. Dus in 10 jaar. Das 5 gemiddeld per jaar. Vind het nog meevallen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, als je 50 hetero's hebt gedaan als tiener zegt dat echt veel meer over jou hoor.
Maar vind het wel een prestatie. Ik heb zeker over 50 hetero's gefantaseerd om het zelfde te doen destijds.
Ik was 24quote:
Hihi "nah" is echt gronings.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah...!
Ik vind dat wel het leukste forum indien ik in een serieuze bui ben.
[..]
Man.
En nu gaat hij koken. Hachee
Op een lopende band. 55MenGangbangBBsckngBukake.mkvquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, als je 50 hetero's hebt gedaan als tiener zegt dat echt veel meer over jou hoor.
Maar vind het wel een prestatie. Ik heb zeker over 50 hetero's gefantaseerd om het zelfde te doen destijds.
Dat is af en toe nog best lekker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk geen enkele.
Oke realistischer: als je een Heineken Zero koopt ga ik je meppen.
Dat bestaat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk geen enkele.
Oke realistischer: als je een Heineken Zero koopt ga ik je meppen.
Is gewoon Heineken waarbij de tap in het ijs zit.quote:
Altijd beter dan een Indiër. Beste man zei al de hele tijd om de haverklap duffullup-ment (klemtoon op dikgedrukte) toen ik eindelijk doorhad dat het over ontwikkeling ging.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik had totaal geen zin om weer naar de opleidingsdirecteur met z'n 'bjoetifoel inklish' te luisteren. En het regende, en het vroor, en ik had geen zin dus. Die vent herhaalt zichzelf toch 10 keer per college.
Ooh! Ik vroeg me al af of het dan zonder alcohol of zonder suiker was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon Heineken waarbij de tap in het ijs zit.
Enige mooie aan Feyenoord is dat het shirt wel mooi is. Verder niks.quote:
"Doe maar een Heineken Zero. Ik ben aan de lijn"quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh! Ik vroeg me al af of het dan zonder alcohol of zonder suiker was.
Zou het kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op een lopende band. 55MenGangbangBBsckngBukake.mkv
Het is dat je het zegt, anders zou ik het ook niet doorhebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Indiër. Beste man zei al de hele tijd om de haverklap duffullup-ment (klemtoon op dikgedrukte) toen ik eindelijk doorhad dat het over ontwikkeling ging.
Gadver. Nee, die Heineken extra koud is best lekker op een warme dag.quote:
Zonder suiker geen alcohol.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh! Ik vroeg me al af of het dan zonder alcohol of zonder suiker was.
In een kleedkamer. Helemaal nat van zweet en sixpacks en zo.quote:
Als ik bier zou drinken, zou ik hartstikke afvallenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Doe maar een Heineken Zero. Ik ben aan de lijn"
Ja, drie big macs, een extra grote patat, twee kuipjes met saus, en een cola light, ik moet op mijn figuur letten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Doe maar een Heineken Zero. Ik ben aan de lijn"
We kunnen ook stemmen op het shirt van FC Groningen voor volgend seizoenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige mooie aan Feyenoord is dat het shirt wel mooi is. Verder niks.
Ja, weet ik, maar je weet nooit hoe ze het marketen. Er zijn immers ook lollies met groot "Zonder vet!" erop. Ja, duh.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt, anders zou ik het ook niet doorhebben.
[..]
Gadver. Nee, die Heineken extra koud is best lekker op een warme dag.
[..]
Zonder suiker geen alcohol.
Uit bovenste. Thuis middelste (of toch bovenste)quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kunnen ook stemmen op het shirt van FC Groningen voor volgend seizoen
http://www.fcgroningen.nl/shirtkeuze/
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is af en toe nog best lekker.En meppen waar?
Ik heb twee keer bovenste gestemdquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uit bovenste. Thuis middelste (of toch bovenste)
Radler een optie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zo koud dat je niet proeft hoe vies het is.
Gij bierbarbaar.
Op je smoel.
Big Macsquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, drie big macs, een extra grote patat, twee kuipjes met saus, en een cola light, ik moet op mijn figuur letten.
Hoho, je loopt achter. Ik had het over gewone Heineken, maar dan extra koud. Wist niet dat de alcoholvrije variant zero heet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zo koud dat je niet proeft hoe vies het is.
Gij bierbarbaar.
Op je smoel.
Radler Citroen is lekker. Net limo, maar wel lekker op een erg warme dag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
Die Radler grapefruit ofzo is stiekem best lekker
Hmmmmquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
Die Radler grapefruit ofzo is stiekem best lekker
En ook voor Groningen. Wel iets meer voor Feyenoord.quote:
die vind ik matigquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Radler Citroen is lekker. Net limo, maar wel lekker op een erg warme dag.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ook voor Groningen. Wel iets meer voor Feyenoord.
Ik sprak vanochtend nog Gronings tegen iemand. Althans, mijn zin eindigde met een "ja".
Jammer dat dat het enige is dat ze serveren (doorgaans) op een terrasje.quote:
Ja, dat doe ik ook wel eens ja. Maar ik ben niet Grunns ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sprak vanochtend nog Gronings tegen iemand. Althans, mijn zin eindigde met een "ja".
Fries: "Ja dat is zo nou" "Hoe weet je dat nou"quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja vaak welquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat dat het enige is dat ze serveren (doorgaans) op een terrasje.
Deze pisnicht weet niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enige mooie aan Feyenoord is dat het shirt wel mooi is. Verder niks.
Gewoon altijd Brand halenquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die gaan zeiken om de soort pils die je hebt gehaald, die verdienen pas een klap in het gezicht. Je zuipt om mijn kosten en na drie bier proef je er toch niks meer van.!
Allemaal lui uit Heerenveen die dan een hartjesshirt aan Groningen gaan opdringen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We kunnen ook stemmen op het shirt van FC Groningen voor volgend seizoen
http://www.fcgroningen.nl/shirtkeuze/
Gelukkig is er een voorselectie van drie shirtsquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal lui uit Heerenveen die dan een hartjesshirt aan Groningen gaan opdringen natuurlijk.
Nee die koude bedoel ik ook. Gaat niet over alcohol. Gewoon klappen dus.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, je loopt achter. Ik had het over gewone Heineken, maar dan extra koud. Wist niet dat de alcoholvrije variant zero heet.En liever ergens anders.
De Koninck Winterbock en dan bij een open haard opdrinken terwijl het buiten sneeuwt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:47 schreef Rezania het volgende:
Tevens gaan wij gewoon aan de bokbier Kaas, dat hoort bij het seizoen.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd ook FOK! ook eens door iemand aangesproken dat ik Gronings praatte omdat ik in de zin ergens 'ja' had gezegd
Was iets van: ''Je kan ja ook gewoon door deur X''
Speciaalbiercafé, dus bier is sowieso wel goed. Weet niet of er een open haard is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Koninck Winterbock en dan bij een open haard opdrinken terwijl het buiten sneeuwt.
Realiteit is waarschijnlijk dat je vies koud en nat bent, je een lauwe matige bock krijgt in een luidruchtig cafe.
Maar verder wel goed idee.
Friezen, brr.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fries: "Ja dat is zo nou" "Hoe weet je dat nou"
Nature is het grootste wetenschappelijk tijdschrift ter wereld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nurture wint nu?
Nee geen idee waar je het over hebt.
Gewoon twee koelkasten vullen. Degene in het zicht met Dommelsch. Degene iets uit het zicht met iets lekkers. De gasten die daar een neusje voor hebben komen er op een gegeven moment wel achter.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:48 schreef Rezania het volgende:
Mensen die gaan zeiken om de soort pils die je hebt gehaald, die verdienen pas een klap in het gezicht. Je zuipt om mijn kosten en na drie bier proef je er toch niks meer van.!
Deuren en ramen zijn ook los, nou?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahahahaha
Dat IS ook gewoon Gronings
Inmiddels merk je het niet aan mij, behalve heel soms onbewust. Ik vroeg een allochtoon "Waar kom je weg dan?". Hij "wat".
Limbabwamen hebben echter wel een geil accent. [/schaamsmiley]quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:57 schreef Rezania het volgende:
Brabolanders zijn ook nog mooi. 'Ja sorry, die heb ik niet bij'. Bij wat?
Oh dat wist ik nog wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nature is het grootste wetenschappelijk tijdschrift ter wereld.
Beetje visueel dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Het is echt vieskoud. Mijn mannelijkheid kroop bijna naar binnen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Friezen, brr.
Behalve Jopie, die is oke.
Nice. Die had ik zaterdagavond nog, samen met een Delerium.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:59 schreef Rezania het volgende:
Hmmmm, ze hebben Karmeliet.http://beheer.debuut-bv.n(...)er-bieren-leiden.pdf
Dan was het vast ook al niet veel om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja blijkbaar... ik heb het zelf niet eens doorquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahahahaha
Dat IS ook gewoon Gronings
Inmiddels merk je het niet aan mij, behalve heel soms onbewust. Ik vroeg een allochtoon "Waar kom je weg dan?". Hij "wat".
Ik ben bij Delirium geweest in Brussel, was imposant.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Die had ik zaterdagavond nog, samen met een Delerium.
Ben jij ook een Fries? Dan voor jou ook een uitzondering, samen met Joop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deuren en ramen zijn ook los, nou?
Waar kwam je ook alweer vandaan? Drachten?quote:
Tijd voor warme chocolademelkquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik oohoook gezellligggquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben bij Delirium geweest in Brussel, was imposant.
1/4 maar. Ik had eenquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij ook een Fries? Dan voor jou ook een uitzondering, samen met Joop.
Pardon?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Friezen, brr.
Behalve Jopie, die is oke.
Yep. Geboren en getogen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan? Drachten?
Geen zorgen schat, jouw stem is echt 10.000 maal beter dan die van Lars.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja blijkbaar... ik heb het zelf niet eens door
Maar dat zijn blijkbaar wat Groningse spraakgebruiken die ik door m'n taal mix, gelukkig heb ik geen Gronings accent (hoop ik) en ik kan ook geen Gronings spreken.
Daar wilde ik laatst op vakantie maar er is geen stationquote:
We zijn net twee druppels water.quote:
Op vakantie in Drachten? Want? Er is niets. Echt niets.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar wilde ik laatst op vakantie maar er is geen station
God ja maar dan noem je er ook eentjequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen schat, jouw stem is echt 10.000 maal beter dan die van Lars.(Maar dat is ook gelijk half Limburgs
![]()
)
Nou, ik ben zeer tevreden maar als ik echt echt koud ben blijft er echt iets fucking gênants over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het vast ook al niet veel om mee te beginnen.
Er was een spa ding dat wel leuk leek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Op vakantie in Drachten? Want? Er is niets. Echt niets.
Thank god, wat een geluid komt daar uit soms.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
God ja maar dan noem je er ook eentje
Die is hier ook hoge uitzondering
Ik heb ook geen accent. Nou kom jij uit Knoal dus is het logisch dat je wel een accent hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat zijn blijkbaar wat Groningse spraakgebruiken die ik door m'n taal mix, gelukkig heb ik geen Gronings accent (hoop ik) en ik kan ook geen Gronings spreken.
Kan je beter naar Naischaans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er was een spa ding dat wel leuk leek.
Was laatst hardlopen in de regen, toen ik moest plassen. Moest het tuutje vasthouden om niet over mijn schoenen te piesen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, ik ben zeer tevreden maar als ik echt echt koud ben blijft er echt iets fucking gênants over.
Klinkt niet alsof ze daar wel een station hebbenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook geen accent. Nou kom jij uit Knoal dus is het logisch dat je wel een accent hebt.
Grower dus? Ik ook, ben er wel blij mee. Shower lijkt me eigenlijk maar irritant.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Was laatst hardlopen in de regen, toen ik moest plassen. Moest het trutje vasthouden om niet over mijn schoenen te piesen.
Zelfs als het 30 graden is, is die van mij onenthousiast focking chanant.
Enthousiast daarentegen.![]()
Testje: zeg jij wel eens een van de volgende dingen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is er dan in de laatste jaren neergezet. Vond het maar een saai dorp. Om te zeilen is Friesland wel heel mooi, trouwens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er was een spa ding dat wel leuk leek.
Heul wel. Bad - Naaischaans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze daar wel een station hebben
mooier als?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Testje: zeg jij wel eens een van de volgende dingen?
Het is mooier als de vorige keer.
Goh, wat een dikke wind buiten!
Dat heb ik ja gezegd ja!
[in extase] Het was niet slecht.
Waar kom jij weg dan?
Wadapatja.
als/dan fouten maak ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb ik ja gezegd ja!
Waar kom jij weg dan?
Wadapatja.
Ja, best wel. Nu niet zoveel problemen meer mee, maar vroeger..quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grower dus? Ik ook, ben er wel blij mee. Shower lijkt me eigenlijk maar irritant.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb ik ja gezegd ja!
Waar kom jij weg dan?
Wadapatja. Alleen onderling tussen Groningers wanneer ik specifiek Gronings wil klinken![]()
Ik heb de vriend (en ouders) uurtje terug achtergelaten. Ben onderweg naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
Zeg Kaas, zit je nu in de trein of ben je je vriend gewoon aan het negeren?
quote:
quote:Uw zoekbewerking - bad naaischaans - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Gewoon zeggen 'Als je hem te klein vindt, je weet wat je moet doen!'quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Nu niet zoveel problemen meer mee, maar vroeger..
Eng he?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rene wat hebben wij toch veel gemeen
"Je zal hem op je voorhoofd hebben hangen.. Met je klein."quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'Als je hem te klein vindt, je weet wat je moet doen!'
Je vergeet te vragen of hij ook nog mooie ogen heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je ook een uitzondering dan?
Ben je toevallig blond?
Hehe, zo gaat elke studiereis. Superleuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn net twee druppels water.
Was wel echt een toffe studiereis, twee dagen lang bier zuipen en feesten, de laatste dag in pak naar bedrijf, iedereen in slaap vallen.
Ja en ja, en mooie ogen ;Dquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je ook een uitzondering dan?
Ben je toevallig blond?
"God ja"quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
God ja maar dan noem je er ook eentje
Die is hier ook hoge uitzondering
Oh! Nou. Misschien.quote:
Buitenlandreis vorig jaar, we gingen eerst naar Brno, daarna naar Wenen. Weet niet of je ooit in Tsjechië bent gekomen, maar een halve liter bier is goedkoper dan een flesje cola. Echt helemaal klem gezopen daar, was nog goed bier ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, zo gaat elke studiereis. Superleuk.
Bie van der vaaaalk?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Suudbrooouuuukk.
U scoort een 4/10 op de Groningse meter.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als/dan fouten maak ik niet
dubbele ja zou ik ook niet zeggen
waar kom je weg ook niet
Het was niet slecht wel
Wadapatja? Wat apart ja?
Aaaah, naar Wildervaank tou?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maaaaann gewoon op station jaa.
Ik heb wel hart voor de provinciequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U scoort een 4/10 op de Groningse meter.
Heuyquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Allejezus wat is het koud idd. En mijn automatische verwarming gaat pas om 16:00 aan. 2 truien aan alles jonguh
heb ik eens een half uur met manlief gedaan. Best grappig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Zooo niet sexy als mensen Gronings praten irl haha.
Nouja. Wat gemeen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het vast ook al niet veel om mee te beginnen.
Onzin.quote:
En theequote:
Cosmo is echt cutequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pics per dm ter bewijs, dan haal ik je officieel van mijn kutfriezenlijstje af.
Nou ja, zijn wel grenzen aan natuurlijk. Als hij zo klein is dat hij niet eens erbij kan...quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alsof een grote piemel beter is dan een kleine. Eigen invulling.
Maakt het niet oké om te zeggen dat die van mij klein is, daar weet je niks van.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alsof een grote piemel beter is dan een kleine. Eigen invulling.
Doei he ;Dquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pics per dm ter bewijs, dan haal ik je officieel van mijn kutfriezenlijstje af.
Dit. Geef mij maar gemiddeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, zijn wel grenzen aan natuurlijk. Als hij zo klein is dat hij niet eens erbij kan...Maar dat geldt natuurlijk ook voor te groot, zo groot dat hij er niet in past.
"Ben je wel eens in Tsjechië gekomen?"quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Buitenlandreis vorig jaar, we gingen eerst naar Brno, daarna naar Wenen. Weet niet of je ooit in Tsjechië bent gekomen, maar een halve liter bier is goedkoper dan een flesje cola. Echt helemaal klem gezopen daar, was nog goed bier ook.Ook wodka voor 6 euro per liter.
![]()
![]()
Toen je er was, ben je ook gevraagd door Czechhunter om voor 30.000 kronen bare genomen te worden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Ben je wel eens in Tsjechië gekomen?"
Maar ja supermooistraalbezopen voor enkele euro's van de beste bieren ter wereld
Pils heet pils omdat Pilzen, oftewel Pilsner Urquell. Heb hun brouwerij bezocht.
Ik ben er wel gekomen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Ben je wel eens in Tsjechië gekomen?"
Maar ja supermooistraalbezopen voor enkele euro's van de beste bieren ter wereld
Pils heet pils omdat Pilzen, oftewel Pilsner Urquell. Heb hun brouwerij bezocht.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen je er was, ben je ook gevraagd door Czechhunter om voor 30.000 kronen bare genomen te worden?
Klimparcoursquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Kaas- het volgende:
Je klinkt wel als de perfecte vakantiemaat Rez. Niet al dat gegay, maar gewoon zuipen en stappen. Daarna beetje klooien in hotel. Alleen jammer dat je niet ook sportieve activiteiten zou willen doen op vakantie.
Zou net zeggen, mijn zwager stond vooraan. Maar mijn zusje doet bepaalde dingen niet, omdat ze 'hem' te groot vindt. Het kan dus ook tegen je werken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, zijn wel grenzen aan natuurlijk. Als hij zo klein is dat hij niet eens erbij kan...Maar dat geldt natuurlijk ook voor te groot, zo groot dat hij er niet in past.
Puh puh puh.. Als je daar al van over je toeren raakt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maakt het niet oké om te zeggen dat die van mij klein is, daar weet je niks van.
Das waarquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel hart voor de provincie
Dat moet toch minstens een 6/10 opleveren
Whehequote:Op dinsdag 24 november 2015 14:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb ik eens een half uur met manlief gedaan. Best grappig.
"Hol van dai"
"Most es normoal doun dai!!!"
"Hest mie wel heurt ja!!!"
"Wat zeeegst?"
Des te meer je typt, des te meer mensen gaan op je reageren, des te meer je weer moet typenquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das waar
--
Lig nog steeds achter, topic gaat echt veel te snel voor mobiel. Frustrerend, ik voel druk om snel te typen en zo.
Nee? Niet dat ik weet hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar die shit is gewoon fake toch
zeg het me
Hoe was het gisteren eigenlijk. Deed je vriendje het goed?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das waar
--
Lig nog steeds achter, topic gaat echt veel te snel voor mobiel. Frustrerend, ik voel druk om snel te typen en zo.
Ja joh, tuurlijk. Maar heeft wel wat af en toe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar die shit is gewoon fake toch
zeg het me
Die ene die steeds "Kurva" schreeuwde. Vreselijk aandoenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk. Maar heeft wel wat af en toe.
"die ene"quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene die steeds "Kurva" schreeuwde. Vreselijk aandoenlijk
Nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
"die ene"Weet je hoe veel van die filmpjes er zijn?
Czechhunterquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen je er was, ben je ook gevraagd door Czechhunter om voor 30.000 kronen bare genomen te worden?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
KlimparcoursOf muurklimmen, hike, mountainbiken, prima. Op vakantie ben ik veel actiever.
Zolang we maar eindigen met bier, prima.
Ja! Heel vetquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren eigenlijk. Deed je vriendje het goed?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene die steeds "Kurva" schreeuwde. Vreselijk aandoenlijk
Was op vakantie in Zuid-Frankrijk, gewoon lekker naar een dorp verderop fietsen, op en neer, biertje doen, en dan terug. Ook gelijk pizza meenemen.quote:
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was op vakantie in Zuid-Frankrijk, gewoon lekker naar een dorp verderop fietsen, op en neer, biertje doen, en dan terug. Ook gelijk pizza meenemen.Racen van de berg is ook leuk.
Was het ook. Was met een groepje van 9, 7 gingen naar de stad. Vriend en ik zijn toen wezen vissen, daarna fietsen naar dat dorp, verse pizza gehaald, twee grote flessen speciaalbier (supergoedkoop daar), lekker ijs. Was een relaxte dag.quote:
Oh fuck, alles op hoogte durf ik dan weer echt niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het ook. Was met een groepje van 9, 7 gingen naar de stad. Vriend en ik zijn toen wezen vissen, daarna fietsen naar dat dorp, verse pizza gehaald, twee grote flessen speciaalbier (supergoedkoop daar), lekker ijs. Was een relaxte dag.
Einde van de week ook klimparcour gedaan, pet toen verloren op een zipline van 300 m over een dal heen.
Klimsparcour is tof man, en heel veilig. Alhoewel ik op een gegeven moment wel extreem wijd met mijn benen stond.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh fuck, alles op hoogte durf ik dan weer echt niet.
Verder heel cool. Dat op hoogte ook. Alleen zou ik dan gewoon ff op de spullen passen ofzo.
Infinity loopquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Des te meer je typt, des te meer mensen gaan op je reageren, des te meer je weer moet typen
206 trouwensquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
"die ene"Weet je hoe veel van die filmpjes er zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |