Kloptquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus toen Rez bij je was, was je nog niet eens uit de kast. Toch!?
Het was een zeer verwarrende periode. Ben blij dat er nu meer duidelijkheid is, ook voor Pax.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus toen Rez bij je was, was je nog niet eens uit de kast. Toch!?
Die periode heeft bij mij best lang geduurd. Zelfs nadat ik uit de kast kwam. Had verwacht dat er "iets" zou veranderen, maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was een zeer verwarrende periode. Ben blij dat er nu meer duidelijkheid is, ook voor Pax.
Nu wel? Heb je al eens een vriendje gehad, of verliefd geweest?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou niet ineens.... maar nog niet helemaal zeker
Ik vond het vooral verwarrend omdat ik dat totaal niet heb. Weet al sinds ongeveer mijn twaalfde dat ik homo ben, nooit aan getwijfeld, klaar. Ik snapte Pax dus ook niet helemaal toentertijd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die periode heeft bij mij best lang geduurd. Zelfs nadat ik uit de kast kwam. Had verwacht dat er "iets" zou veranderen, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Soms vind ik het nog verwarrend.
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond het vooral verwarrend omdat ik dat totaal niet heb. Weet al sinds ongeveer mijn twaalfde dat ik homo ben, nooit aan getwijfeld, klaar. Ik snapte Pax dus ook niet helemaal toentertijd.
Ja. Dit ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.
Wist het ook rond mijn 12e, heb het pas op mijn 19e verteld. Puur omdat ik toen verliefd werd en een vriend kreeg. Dacht dat de wereld zou veranderen, geloof dat iedereen het redelijk non-nieuws vond.
Tja, pushen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Dit ja.
Ik zat Pax een beetje te pushen daarover, achteraf misschien niet zo'n slim plan.![]()
Lekker knuffelen, want het is dan nog kouder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, pushen.
Mijn moeder wist het al heel vroeg, die vroeg het ook aan me, zo'n 3 x per jaar vanaf mijn 14e. Juist die druk heb ik als heel naar ervaren. Wilde het in mijn eigen tempo doen.
Ach, met de kerst ligt-ie alsnog in je bed.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker knuffelen, want het is dan nog kouder waarschijnlijk.
Zou ik niet eens erg vinden, bij Pax tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Tja, laag libido, zal wel bij knuffelen blijven.
Denk alleen dat Pax wel redelijk principieel is. Als jij die twink gaat aanduwen, zal er wel weinig geknuffeld gaan worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ik niet eens erg vinden, bij Pax tenminste.
Twink gaat dan voor, maar eerst maar even kijken hoe het morgen gaat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Denk alleen dat Pax wel redelijk principieel is. Als jij die twink gaat aanduwen, zal er wel weinig geknuffeld gaan worden.
Keuzes, keuzes.
Nee dat eerste niet. Juist omdat ik nog nooit verliefd op iemand (man/vrouw) was geweest wist ik het niet helemaal zeker ofzo. Maar toen ik een jongen wel significant leuker vond dan normaal was ik er wel over uit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu wel? Heb je al eens een vriendje gehad, of verliefd geweest?
Is dat morgen al!?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twink gaat dan voor, maar eerst maar even kijken hoe het morgen gaat.
Ja, maar totaal niet zenuwachtig, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is dat morgen al!?![]()
Ben je zenuwachtig? Pff, als je al een half jaar loopt te loeren.. Wel leuk! Leuk spannend!
Je staat er wel redelijk nuchter in, das op zich wel prima. Hopen dat je een "gewoon leuke" jongen treft binnenkort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat eerste niet. Juist omdat ik nog nooit verliefd op iemand (man/vrouw) was geweest wist ik het niet helemaal zeker ofzo. Maar toen ik een jongen wel significant leuker vond dan normaal was ik er wel over uit.
Achteraf gezien wist ik het ook wel rond mijn twaalfde, maar heeft nog een jaar of tien geduurd voordat ik het echt door had. Ik dacht eigenlijk dat liefde voor mij niet was weggelegd. Maar toen viel het kwartje en was de coming-out een redelijke non-issue. Voor mij althans.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft wel zijn twijfel met je gedeeld.
Wist het ook rond mijn 12e, heb het pas op mijn 19e verteld. Puur omdat ik toen verliefd werd en een vriend kreeg. Dacht dat de wereld zou veranderen, geloof dat iedereen het redelijk non-nieuws vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |