SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:37 schreef Papadiouf het volgende:
finale van die nieuwe cup was niet echt leuk...
[ afbeelding ]
Ondanks dit maar 0-2 gewonnen
Precies hetzelfde hier. Hier begint het toch een beetje te kriebelen en wil eigenlijk een leuk team waar ik weinig op kan verliezen. Komt goed van pas als er nog leuke toernooitjes komen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb fifa al paar weken niet meer aangeraakt. Wel nog 350k klaar staan. Dus laat de markt maar lekker crashen.
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:39 schreef mrjobby het volgende:
ben van plan dit team te maken tijdens de crash, any thoughts?
[ afbeelding ]
Hmm ja, is zo. Zeker met het huidige passing systeem...quote:[..]
7 van de 10 veldspelers hebben minder dan 70 passing. Dit lijkt mij echt helemaal niets.
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8kquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:44 schreef mrjobby het volgende:
[..]
haha nice stats, nog wat leuks uit 't pakketje gekregen?
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passenquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien ga ik dit even bouwen.
[ afbeelding ]
Paar goedkope IFs, paar leuke spelers. Zo houd ik nog 330k over voor TOTY.
Hmmm nu je het zegt. Had eigenlijk alleen naar zijn defensive stats gekeken. Misschien Mexes daar neerzetten dan maar. Die doet het elk jaar prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Prima teampje, alleen Koulibaly is zo slecht he. Veroorzaakt alleen maar penalty's en betrek hem niet in de opbouw, want hij kan niet passen
Ah, ik ging er van uit dat het die andere cup was :> Had je deze spelers al in je selectie of heb je die gekocht om het toernooi te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Je krijgt helaas geen pakketje voor die cup waarbij je 3 spelers van: arsenal, BMG en lyon moet hebben in je basiself. wel 8k
Je bent nieuw hier? De prijzen dalen altijd rond deze tijd. Nu je het weet kan je er volgend jaar rekening mee houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik packte tijdens dat El Clasico toernooi Bale (en Cavani in hetzelfde pack) maar ik heb hem gehouden en nu daalt hij alleen maar verderEn vrijdag komen er allemaal pack offers en dan zal hij nog meer gaan dalen.
Rond black fridayquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:05 schreef Enix het volgende:
Wanneer verwachten jullie de market crash? Midden december o.i.d?
Ik heb er niet veel verstand van maar van wat ik heb gelezen. Mensen anticiperen zich al op de markt crash waardoor de prijzen al flink aan het zakken zijn. dit zal aanhouden tot aan BF. Wat daarna gebeurd geen idee ;-)quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dus het is verstandig om heel je team te verkopen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |