Bij mij ligt het eraan. Atm echt flinke film burnout.quote:
Rickert heeft paar dingen waar hij nog niet helemaal over uit is, meer stoer gedrag denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rickert heeft paar dingen waar hij nog niet helemaal over uit is, meer stoer gedrag denk ik.
Dat is jammer he, van die films waar je dan naar uitkijkt en dan zijn ze maar mehquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan bridge of spies waar ik me zo op had verheugd die toch iets tegenvalt.
Het zit niet mee.
Dus die kan van mijn lijstje af?quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan bridge of spies waar ik me zo op had verheugd die toch iets tegenvalt.
Het zit niet mee.
Aantal stemmen: 928 (quote:
Hij is vermakelijk, en waarschijnlijk ben ik iets te kritisch op koude oorlog films. Een dikke voldoende hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus die kan van mijn lijstje af?
Dan blijft hij op mijn lijstje staanquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk, en waarschijnlijk ben ik iets te kritisch op koude oorlog films. Een dikke voldoende hoor.
Had ik ook veel meer van verwachtquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Das leben der anderen nog steeds beste film met thema communisme
Van die film had ik ook meer verwacht, maar dat kan ook komen door het beeld wat ik er van te voren van had.quote:
Dat zeker ja. Maar mocht wel iets meer spanning in.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat het zo realistisch is.
Dat doen ze in Amerika maar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar mocht wel iets meer spanning in.
Ik bedoel niet spanning als in dat het meteen een thriller wordt, maar meer gewoon dat de spanning van de hele situatie toentertijd voelbaar isquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Iets meer spanning is vaak dat het een veel oppervlakkiger verhaal wordt.
Oh die voelde ik goed hoor. Ik vond het juist een erg beklemmende filmquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet spanning als in dat het meteen een thriller wordt, maar meer gewoon dat de spanning van de hele situatie toentertijd voelbaar is
Trusten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:50 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap ze, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.
Misschien omdat jij toch meer betrokken bent ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh die voelde ik goed hoor. Ik vond het juist een erg beklemmende film
Slaapzequote:Op dinsdag 24 november 2015 02:50 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap ze, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |