Begint na 5 seconden al. Daar zou jij je helemaal kapotaan ergeren an die filmquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net het plot van Hemel gelezen.
Wat een kutfilm
Heb de film nooit af kunnen kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begint na 5 seconden al. Daar zou jij je helemaal kapotaan ergeren an die film
Maar goed ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb de film nooit af kunnen kijken.
1000 films in 25 jaar kom ik helaas net niet aan gok ik. Al ben ik er waarschijnlijk allang overheen door alle fims die ik vergeten ben in de loop der jarenquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga denk ik wat minder films kijken komende tijd.
Halverwege de film heb ik maar geaccepteerd dat ik de tijd die ik eraan verspild had nooit meer terug zou krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar goed ook.
Heb laatst Schemer gezien. Die vond ik ook niet verkeerd voor nederlandse begrippen
Dat is sowieso niet verkeerd. Je moet ook Son of Saul kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Of misschien vaker naar het filmhuis.
Begin beetje moe te worden van die Amerikaanse producties.
Zal eens kijken binnekortquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet verkeerd. Je moet ook Son of Saul kijken
Hoe was je ook alweer aan die chick gekomen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
van te voren wel ja. en dan gewoon zovan "hoi mam, dit is ze."
Al die mensen die de zaal uitlopen en het niet droog kunnen houden, dat moet toch wel een sterke film zijn lijkt mequote:
Klinkt goed ja. Sowieso vaak wel mooie films uit het oostblokquote:
Wat was dat slecht zeg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Mijn laatste film was project x van 4 jaar geleden ofzo
Gastquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Agata Trzebuchowska is al gestopt met acteren omdat ze het tergend saai vond.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goed ja. Sowieso vaak wel mooie films uit het oostblok
Moet jij niet allang in je bedje liggen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:33 schreef Rickertman96 het volgende:
ik heb vandaag vrijquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet allang in je bedje liggen?
Nee, absoluut nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja wat, kijk zelden films
liever voetbal 2 uur ipv een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |