Is het ook, maar dat is volgens mij omdat er meer aan het buitenland verkocht wil worden heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel iets minder geworden hoor. Heb ik het idee dan
quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel dat GGMM geblocked werd door Carice van houten toen ie vroeg wanneer ze een keer niet met dr borsten bloot ging in een film.
Grappig was dat.
Echt geen zelfrespect dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar casten ze haar ook gewoon op he, in Game of Thrones ook, omdat ze weten dat ze niet moeilijk daarover doet
quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die Carice van Houten ook HEEL RAAR met die smerige vriendin van dr.
Moet zeggen dat ze er nog goed uitziet voor haar leeftijd srsquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat een smerig wijf zeg.
Ordinair wijf met een rare vorm gezichtquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze er nog goed uitziet voor haar leeftijd srs
Ook wel de mindere actrice van de 2.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ordinair wijf met een rare vorm gezicht
Hoe is je dat dan geluktquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
hoi ik ga wss toch met die meid uit roffa meeten
Je ouders vinden dit goed?quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
hoi ik ga wss toch met die meid uit roffa meeten
Hoekstra is op zich wel een leuke actrice, maar vind haar een beetje een raar gezicht hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
Hannah Hoekstra is leuk, alleen dus in die Hemel nietwat een kutfilm zeg, speelt ze een of nader feministisch nymfomaane labiele geit.
En Abby Hoes is schattig, en niet ordinair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |