Wat voor boeken heb je er tussen staan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu boeken terug te kijken die ik gelezen heb.
Ik heb echt een goede boekensmaak moet ik zeggen
Ik noem een John Steinbeck, Jane Austen, Kafka.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor boeken heb je er tussen staan?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik noem een John Steinbeck, Jane Austen, Kafka.
Ik ken al die boeken van naam maar verder..quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word altijd een beetje somber dat ik de klassiekers van Steinbeck nooit meer voor het eerst zal lezen.
Dat zijn echt fantastische boeken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken al die boeken van naam maar verder..
Inderdaad, er zitten klassiekers tussen die echt briljant zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn echt fantastische boeken.
Heb nooit zoveel van Nederlandse bodem gelezen op een paar verplichte na op vwo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is jullie favoriete Nederlandse boek en/of schrijver.
Oeh. Lastig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is jullie favoriete Nederlandse boek en/of schrijver.
Dat gebeurt niet alleen in de boekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond dat in veel Nederlandse boeken overdreven veel seks zat.
Nee, Nederlandse films moeten ze ook minstens om de 10 minuten een blote tiet tonen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet alleen in de boeken
Is inderdaad beetje Nederlandse stempel geworden in zowel film als boek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet alleen in de boeken
En alles op de wcquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse films moeten ze ook minstens om de 10 minuten een blote tiet tonen.
Totaal niet functioneel ook.
Ik ook niet neequote:
Het is alsof Nederlandse filmmakers nog steeds heel krampachtig aan hun progressieve imago wil vasthoudenquote:
Vind die prijzen nog duur voor een online boek.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
https://books.google.nl/b(...)d=-YVyAAAAQBAJ&hl=nl
VOnd dit wel een goed boek moet ik zeggen.
Dacht altijd dat het gemakzucht was, vasthouden aan bloot omdat het nu eenmaal het imago was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is alsof Nederlandse filmmakers nog steeds heel krampachtig aan hun progressieve imago wil vasthouden
Het is volgens mij wel iets minder geworden hoor. Heb ik het idee danquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het gemakzucht was, vasthouden aan bloot omdat het nu eenmaal het imago was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |