Me's not nice RULES!!!
lijkt net een kloon van limp bizkit, maar dan vrouwelijk
quote:En zonder de agressie.
Op zaterdag 23 november 2002 00:52 schreef Ener-G het volgende:
ik zie het nu net op tv, en ik vind het nikslijkt net een kloon van limp bizkit, maar dan vrouwelijk
quote:Nee, dat zou alleen maar uit vrouwen bestaan...
Op zaterdag 23 november 2002 13:37 schreef Ener-G het volgende:
is dit niet dat vrouwengroepje wat die gast van de golden earring samen wou stellen?
Ik vond het wel een leuk singletje... Leuke enthousiaste zangeres ook...
Alleen die drummer leek me wat oud voor de band
Dat vrouwengroepje? een zangeres de rest mannen
En ze zijn niet "gemaakt" want ze hebben nog nieteens een platencontract DUH, je maakt wat mee hier
quote:Hebben ze tRiesto en dan laten ze een ECHTE band met MUZIEK optreden in plaats van een plaatjes aan elkaar draaier die bagger blieb muziek van een ANDER aan elkaar draait, onbegrijpelijk inderdaad
Op vrijdag 22 november 2002 23:35 schreef Poepoog het volgende:
Hebben ze Tiësto... Gaan ze zoiets laten optreden...NOFI
FI!!
Maar ik denk dat ik het maar voortijdig beëindig en verwijder ... dit is mijn hardeschijfruimte niet waardig
Blaaat, ik weet niet wie je bent, we kennen elkaar vast, ik ben een van die promo-dudes van v-male........die knappe.whahahahahaha
cya at V-maleeeeeeee
quote:He Henry, ik ken je inderdaad... en jij mij ook!!! Leuk he? Zo'n forum!
Op maandag 6 januari 2003 19:42 schreef v-malefans het volgende:
V-male is DE band, en gaat 't helemaal maken en wel vanaf deze week@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Blaaat, ik weet niet wie je bent, we kennen elkaar vast, ik ben een van die promo-dudes van v-male........die knappe.whahahahahaha
cya at V-maleeeeeeee
[Dit bericht is gewijzigd door blaaaat op 06-01-2003 21:29]
V-male: Features..
Tijdje geleden bij Menno Buch (zonder sex ervoor).
Meer info: www.v-male.nl
Oh ja, ze staan 15 juni ook op Fields of Rock. Volgende week bij Stenders vroeg zijn er backstage-passen te winnen...
Nu ik dit topic lees, weet ik het opeens weer. Heb ze inderdaad op Fields of Rock gezien en ik moet zeggen dat het best leuk klonk ja!
Maar om effe op het onderwerp terug tekomen: V-male!
Ze hebben weer een nieuwe single uit: Stereotype me. Ze staan deze week op 29 in de Megatop 50 en op 8 in thebox-clipcharts.
Ik vind het persoonlijk een erg lekker nummer en de clip ook te gek!
Zijn er nog anderen die inmiddels deze band wat vinden?
Oh ja, vanochtend nog op de radio bij Maurice Verschuuren op 3fm!
quote:Dan vraag ik me weer af... wie is de zus van je vriendin? Ken wel redelijk wat van de vaste lui die komen namelijk...
Op vrijdag 21 november 2003 14:39 schreef Danielson het volgende:
Ben er tijdje geleden nog geweestde zus van mijn vriendin heeft in hun promotieteam gezeten
is wel leuke band ja
en waar ben je geweest dan?
quote:'
Op vrijdag 21 november 2003 14:43 schreef blaaaat het volgende:[..]
Dan vraag ik me weer af... wie is de zus van je vriendin? Ken wel redelijk wat van de vaste lui die komen namelijk...
en waar ben je geweest dan?
Laten we het houden op simone is volgens mij alweer een tijdje geleden dat ze dat deed maar dat weet ik allemaal niet precies
ik ben in Bills Bar in Markelo geweest
quote:ah ok.. ja, die ken ik wel, althans van gezicht enzo, ik weet wie het is... daar blijft het ook wel zo'n beetje bij. Bills bar ben ik ook geweest, vond het wel heel leuk optreden, vooral het oude vertrouwde 3 sets ipv 2... dat was wel een aangename verrassing!
Op vrijdag 21 november 2003 14:48 schreef Danielson het volgende:
[..]
Laten we het houden op simoneis volgens mij alweer een tijdje geleden dat ze dat deed maar dat weet ik allemaal niet precies
ik ben in Bills Bar in Markelo geweest
quote:Ken je haar zusje ook? die lijkt sprekend op haar
Op vrijdag 21 november 2003 14:56 schreef blaaaat het volgende:[..]
ah ok.. ja, die ken ik wel, althans van gezicht enzo, ik weet wie het is... daar blijft het ook wel zo'n beetje bij. Bills bar ben ik ook geweest, vond het wel heel leuk optreden, vooral het oude vertrouwde 3 sets ipv 2... dat was wel een aangename verrassing!
quote:Yep
Op vrijdag 21 november 2003 15:29 schreef blaaaat het volgende:
feebe toch? ja wel es gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |