ik ga haar wel even veel plezier appen denk ikquote:Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is de FOK! delegatie op schiphol die haar uitzwaait?
waarom wil jij bella pestenquote:Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we een komkommer dicHtbij Bella plaatsen en kijken of ze schrikt.
Nee dat doen we niet het is al een erg gevoelig katje
Nee hoor, ik denk dat ze dat wel leuk vindt.quote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga haar wel even veel plezier appen denk ik
of ben ik dan een stalker
Hey baby i got my ion youquote:Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chemistry puns? I am in my element.
naar azie voor heel langquote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze gaat[quote]Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Talentjes scouten voor AZ in ZO Azië
dat zijn oesters, domkopquote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik niet
ik wil altijd de parel blijven zoeken
haha
probeer t uit zou ik zeggenquote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je aan zn staart trekt
nee kattenvinden mij leukquote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
probeer t uit zou ik zeggen
ik wil niet de boeman zijn
quote:Op maandag 23 november 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je aan zn staart trekt
nou ik weet niet zo goed of ik nog met fokkers contact ga opnemenquote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ze dat wel leuk vindt.
Ik ga het ook doen denk ik. Ik wil er ook wel "namens Tjacka" bijzetten als je het zelf een beetje eng vindt
bella is echt superliefquote:
http://www.bikeradar.com/gear/article/the-benefits-of-milk-25698/quote:Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik kom een hoop discutabele sites met bijzondere redeneringen tegen als ik lees over de voordelen van warm water drinken
hier is duidelijk een markt voor mij weggelegd
Onze platonische relatie is hierbij uitquote:Op maandag 23 november 2015 23:23 schreef McGrath het volgende:
ik houd niet zo van katten, ze maken mijn broeken kapot
quote:Op maandag 23 november 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.bikeradar.com/gear/article/the-benefits-of-milk-25698/
Mijn onderzoek heeft geholpen bij het schrijven van dit artikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |