abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157774709
Welke man hier zou ook wel huisman willen worden?

Ik heb vroeger nooit echt het verlangen gehad om te werken. Nu werk ik, maar niet echt met veel plezier, meer om net genoeg te verdienen om rond te komen. Ik werk ook eigenlijk zo weinig mogelijk.

Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk stoppen met werken. Ik zou wel betrokken willen blijven bij de samenleving door hier en daar een klusje te doen, of bijv. een website te draaien, of dingen te schrijven, maar niet op vaste basis.

Sinds kort heb ik een vriendin en het dromen over stoppen met werken en voor het huishouden zorgen is al begonnen. Lekker koken als ze thuiskomt, boodschappen doen.

Welke man hier herkent dit? Wie droomt er ook van om huisman te worden?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 23 november 2015 @ 22:29:57 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_157774846
Ik zou graag huisman willen worden zodat ik bij het ophalen van de kinderen milfjes kan scoren op het schoolplein _O_ .
pi_157774885
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:29 schreef zeer het volgende:
Ik zou graag huisman willen worden zodat ik bij het ophalen van de kinderen milfjes kan scoren op het schoolplein _O_ .
En dan gewoon om 15.15 strak aan de pils _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 23 november 2015 @ 22:35:34 #4
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_157774979
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:29 schreef zeer het volgende:
dit dus _O_
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_157775180
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
Welke man hier zou ook wel huisman willen worden?

Ik heb vroeger nooit echt het verlangen gehad om te werken. Nu werk ik, maar niet echt met veel plezier, meer om net genoeg te verdienen om rond te komen. Ik werk ook eigenlijk zo weinig mogelijk.

Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk stoppen met werken. Ik zou wel betrokken willen blijven bij de samenleving door hier en daar een klusje te doen, of bijv. een website te draaien, of dingen te schrijven, maar niet op vaste basis.

Sinds kort heb ik een vriendin en het dromen over stoppen met werken en voor het huishouden zorgen is al begonnen. Lekker koken als ze thuiskomt, boodschappen doen.

Welke man hier herkent dit? Wie droomt er ook van om huisman te worden?
Serieus? Ik zou echt helemaal dood gaan van ellende.

Wat vindt je vriendin er van?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157775295
Hier eentje.

Het lijkt mij wel slim om eerst wat geld te sparen, zodat je jezelf niet compleet in de afhankelijke positie zet waar vrouwen zichzelf ooit in bevonden.

Ik hou van koken en mijn eigen vlees en bloed opvoeden lijkt me het mooiste dat er is. Mijn huidige vriendin weet hoe ik het zie en zelf is ze erg ambitieus. Alleen zij wil dan weer waarschijnlijk geen kinderen.
pi_157775363
Als ik veel tijd heb ga ik veel geld verbranden. Daar moet ik hard voor werken waardoor ik geen tijd heb om geld te verbranden.

Deze vicieuze cirkel.
pi_157775482
Heb je je studieschuld al afbetaald?
ADHD-C
  dinsdag 24 november 2015 @ 02:53:10 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_157778167
Ik wil het ook wel ... Alleen niet zo aantrekkelijk, weinig ambitie. :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:59:53 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157779898
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:53 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil het ook wel ... Alleen niet zo aantrekkelijk, weinig ambitie. :')
Nope, inderdaad!

Maar misschien is er een vorm te verzinnen waarin wel ambitie verwerkt zit? Iets zzp-erigs ofzo, of kunstenaar. het zou kunnen dat er vrouwen zijn die dat prima vinden. Halen zij het meeste geld binnen en jij verdient het extraatje voor de dagjes uit/vakantie oid.

Of je doet toffe dingen op de school/sportclub oid van de kinderen (of je eigen sportclub)

Maar ook dan moet er dus wel iets van passie/ambitie in zitten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157783385
Ik zou wel Michiel Huisman willen worden

Blake O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')