Kan zijn naam niet normaal uitspreken.quote:Op maandag 23 november 2015 21:28 schreef Inverted_World het volgende:
Zeg dan op zijn minst welke user het betreft.
Ik snap wel dat jij klaagt over je 'uni'...quote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Oké goed jongens.
Ik word sinds een dag of twee gestalkt door een mede FOK!ker. En niet zomaar stalken, maar echt stalken. Blijkbaar loopt hij rond op dezelfde universiteit als ik...
Nu ik niet altijd zo heel tevreden ben over mijn situatie als student, schijn ik daar wel eens over te klagen op FOK!. Nu is mijn grote 'vriend' het daar niet mee eens, en laat dit eens grondig weten.
Ik krijg DM's, neem bijvoorbeeld deze :
"Morgen 08:55 wil ik je zien op de tweede verdieping naast de bibliotheek, dan gaan we jouw problemen eens oplossen."
Toen kreeg ik gelijk een vrij agressieve DM:
"Door jouw negatieve uitlatingen over de universiteit komt onze uni in een slecht daglicht te staan, en dat kan ik niet pikken! Er zit maar 1 Nicolaas op de hele universiteit, *insert random gegevens over deze Nicolaas* dus je zit het hele plaatje bij elkaar te liegen!"
Nou goed, nu heb ik geen problemen die je zomaar kan oplossen en al helemaal niet door een random FOK!ker!. Hij wil me weliswaar in elkaar slaan
Klacht: een stalker probeert me een bijeenkomst uit te lokken om mij zo te kunnen ontvoeren
PS:
1. Ik heet helemaal geen Nicolaas![]()
2. Ik ken deze vent helemaal niet. Nog nooit op FOK! gezien en hij heeft niks vertelt over zichzelf
Je hoeft hem niet uit te spreken, snap je?quote:Op maandag 23 november 2015 21:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kan zijn naam niet normaal uitspreken.
Dan ga ik de naam hier neerzetten gaat heel FOK! zeker weer zeiken vanwege 'DM openbaring' en dat soort ongein![]()
Hier komt het wel op neer, wat voor klapjostie ben je dan in godsnaam? Gewoon even melden via forum@fok.nl TS.quote:
Ja... De gegevens die hij heeft kloppen toch niet, maar is wel gaarquote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer, wat voor klapjostie ben je dan in godsnaam? Gewoon even melden via forum@fok.nl TS.
Dan nog, gewoon diep triest om iemand te gaan lopen bedreigen via DM. Tyft een end heen ofzo.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja... De gegevens die hij heeft kloppen toch niet, maar is wel gaar
Maaskantje, achter de dûne witte wel?quote:
Gooi je zelf weg !!quote:Op maandag 23 november 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij het anti-Paus kamp uiteraard.
Ik ben eerder door een account gestalked over hetzelfde onderwerp, en nu een tweede account waarschijnlijk van dezelfde persoonquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef Leandra het volgende:
Is het een FOK!ker met een werkelijke posthistorie, of is er sowieso amper met dat account gepost?
Vriend ik ook niet want ik heet geen Nicolaas!quote:Op maandag 23 november 2015 23:01 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ik ben gelukkig nog niet ontmaskerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |