abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157768912
Ik ben midden twintig en heb nooit seks gehad. Nu zou ik graag een bezoekje willen brengen bij een prostituee omdat het er voor mij op de normale manier niet inzit. Er zijn zoveel mooie Nederlandse dames die thuis ontvangen en sommige doen zelfs zonder condoom. Maar ik ben bang dat als ik mn eerste keer seks beleef met een hoer dat dit mij mentaal kapot gaat maken. Dat ik daarna echt nooit meer normaal met een meisje kan omgaan omdat het ergens toch wel heel erg sneu is waardoor ik totaal geen eigenwaarde meer zal hebben.

Ene kant wil ik heel graag omdat ik bang ben dat als ik later op mijn sterfbed lig dat ik ga spijt ga krijgen dat ik nooit een meisje heb aangeraakt oid, maar aan de andere kant maak ik me zorgen om mijn mentale toestand als ik wel seks ga hebben met prostituees. Je gaat je dan toch een beetje een voelen als een mislukkeling. Het kost veel geld ook.. maar ja wat heb je aan geld als je later op je sterfbed ligt.

Hoe omgaan met dit dilemma ;( het lukt me niet.
  maandag 23 november 2015 @ 19:27:34 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_157768949
Heb je het al aan je psycholoog voorgelegd? Ervan uitgaande dat je daarnaartoe gaat
pi_157768966
Gewoon doen !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_157769030
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 19:28 schreef Geerd het volgende:
Gewoon niet doen !!
Stap dan gewoon tegen het einde van de nacht een cafe in en neem een dikkie die ladderzat is mee naar huis. Is altijd nog beter dan een hoer en zelfs voor een Fok!ker nog te fixen :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2015 19:30:11 ]
pi_157769234
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben midden twintig en heb nooit seks gehad. Nu zou ik graag een bezoekje willen brengen bij een prostituee omdat het er voor mij op de normale manier niet inzit. Er zijn zoveel mooie Nederlandse dames die thuis ontvangen en sommige doen zelfs zonder condoom.
Doet het veilig of niet.

quote:
Maar ik ben bang dat als ik mn eerste keer seks beleef met een hoer dat dit mij mentaal kapot gaat maken. Dat ik daarna echt nooit meer normaal met een meisje kan omgaan omdat het ergens toch wel heel erg sneu is waardoor ik totaal geen eigenwaarde meer zal hebben.
Je huidige eigenwaarde lijkt ook al niet bijzonder hoog, maar wat verpest een bezoekje aan een prostituee je contacten met meisjes in de toekomst? Ben je dan niet juist minder onzeker omdat je een beetje weet hoe het in de praktijk er aan toe gaat?

quote:
Ene kant wil ik heel graag omdat ik bang ben dat als ik later op mijn sterfbed lig dat ik ga spijt ga krijgen dat ik nooit een meisje heb aangeraakt oid, maar aan de andere kant maak ik me zorgen om mijn mentale toestand als ik wel seks ga hebben met prostituees. Je gaat je dan toch een beetje een voelen als een mislukkeling. Het kost veel geld ook.. maar ja wat heb je aan geld als je later op je sterfbed ligt.
Waarom zou je een mislukkeling zijn? Wel een beetje afhankelijk van de price range, maar er komen mensen van allerlei rangen en standen. Ook gelukkig getrouwde zakenlui met hoge functies enzo.
pi_157769246
Gewoon doen, er zitten vast meisjes tussen die jouw type zijn.
  maandag 23 november 2015 @ 19:37:05 #7
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_157769262
Waar komt de druk vandaan? Waarom moet het nu?
Immer gerade aus!
pi_157769294
Zo hooggespannen is een bezoek aan de hoeren niet hoor
pi_157769488
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Doet het veilig of niet.

Dit. Chlamydia is een bitch.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157769691
quote:
99s.gif Op maandag 23 november 2015 19:29 schreef CrashO het volgende:

[..]

Stap dan gewoon tegen het einde van de nacht een cafe in en neem een dikkie die ladderzat is mee naar huis. Is altijd nog beter dan een hoer en zelfs voor een Fok!ker nog te fixen :{
Dan krijg je hem toch niet omhoog ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157769718
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 19:27 schreef hugecooll het volgende:
Heb je het al aan je psycholoog voorgelegd? Ervan uitgaande dat je daarnaartoe gaat
Nee, ik ga daar nog niet heen.
quote:
Je huidige eigenwaarde lijkt ook al niet bijzonder hoog, maar wat verpest een bezoekje aan een prostituee je contacten met meisjes in de toekomst? Ben je dan niet juist minder onzeker omdat je een beetje weet hoe het in de praktijk er aan toe gaat?
Nee, omdat ik het triest vind om je eerste keer seks bij een prostituee te beleven.
quote:
Waarom zou je een mislukkeling zijn? Wel een beetje afhankelijk van de price range, maar er komen mensen van allerlei rangen en standen. Ook gelukkig getrouwde zakenlui met hoge functies enzo.
Omdat het op de normale manier niet lukt door diverse redenen. Als ik een hoge functie zou hebben dan zou het mij weer niets uitmaken gek genoeg.
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:37 schreef MiszSpace het volgende:
Waar komt de druk vandaan? Waarom moet het nu?
Ik ben veel te geil ;( en omdat het anders toch nooit gebeurd. Als ik met de bus reis dan heb ik constant last van ongewenste erecties door alle trillingen in de bus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2015 19:53:17 ]
pi_157769741
Zonder condoom heb je zometeen last van ongewenste jeuk op diezelfde plek. En dan niet alleen in de bus.
  maandag 23 november 2015 @ 19:54:11 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157769764
Wat is de reden dat het er voor jou niet in zit, TS?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_157769835
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]

Omdat het op de normale manier niet lukt door diverse redenen. Als ik een hoge functie zou hebben dan zou het mij weer niets uitmaken gek genoeg.
Dan klinkt alsof er meer dingen spelen en het bezoekje inderdaad misschien niet het gewenste effect gaat hebben tot je wellicht wat beter in je vel zit en je het niet zo erg zou vinden om jezelf iets te gunnen wat je kennelijk wel graag wil..
pi_157770081
quote:
99s.gif Op maandag 23 november 2015 19:29 schreef CrashO het volgende:

[..]

dit

tenzij je serieus een soort van Steven Hawking syndroom hebt

leg gewoon je lat wat lager want dit is waarschijnlijk je probleem
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157770173
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dit

tenzij je serieus een soort van Steven Hawking syndroom hebt

leg gewoon je lat wat lager want dit is waarschijnlijk je probleem
Hawking kon aardig fixen hoor
Moeten zij weten
pi_157770192
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 20:07 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Hawking kon aardig fixen hoor
Ja het was misschien een slecht voorbeeld maar je snapt wat ik bedoel
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 23 november 2015 @ 20:09:04 #18
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_157770206
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan klinkt alsof er meer dingen spelen en het bezoekje inderdaad misschien niet het gewenste effect gaat hebben tot je wellicht wat beter in je vel zit en je het niet zo erg zou vinden om jezelf iets te gunnen wat je kennelijk wel graag wil..
Dit. Zolang jij niet tevreden bent over jezelf, boek je geen vooruitgang.
Immer gerade aus!
pi_157770214
Er moet toch een leuke fokster (nee niet zo'n type knetterkrankjorum of mssmessy) die Dima kan helpen? Bij dingetjes als het glazen huis staat iedereen hier altijd vooraan om te laten zien hoeveel zij om anderen geven (écht waar) maar nu geeft niemand thuis

Ik nomineer strawberry. Echt een leuk meisje voor dima
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157771232
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Er moet toch een leuke fokster (nee niet zo'n type knetterkrankjorum of mssmessy) die Dima kan helpen? Bij dingetjes als het glazen huis staat iedereen hier altijd vooraan om te laten zien hoeveel zij om anderen geven (écht waar) maar nu geeft niemand thuis

Ik nomineer strawberry. Echt een leuk meisje voor dima
Hulde een soort FHF!
Beter spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets niet gedaan hebben.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_157771398
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben midden twintig en heb nooit seks gehad. Nu zou ik graag een bezoekje willen brengen bij een prostituee omdat het er voor mij op de normale manier niet inzit. Er zijn zoveel mooie Nederlandse dames die thuis ontvangen en sommige doen zelfs zonder condoom. Maar ik ben bang dat als ik mn eerste keer seks beleef met een hoer dat dit mij mentaal kapot gaat maken. Dat ik daarna echt nooit meer normaal met een meisje kan omgaan omdat het ergens toch wel heel erg sneu is waardoor ik totaal geen eigenwaarde meer zal hebben.

Hoe omgaan met dit dilemma ;( het lukt me niet.
neejo grapjas
ga gewoon na die ho toe en je zal minder stijf overkomen bij vrouwen.
pi_157772220
Gewoon naar de hoeren gaan! Ik ben zelf ook ontmaagd door een hoer. Voor mezelf haalde het toch een beetje de druk eraf om een vrouw te regelen tijdens het uitgaan. Ik denk als je maagd blijft je op den duur er steeds meer aan gaat ergeren dat je nog nooit seks heb gehad. Waardoor het juist niet lukt om vrouwen te versieren. Gewoon een zo'n goedkoop mogelijk raamhoertje neuken, maar nog wel gewoon lekker, geen heroïne hoertje voor 10 euro langs de weg.
pi_157772383
Ik ben ook ontmaagd door een hoer, nooit problemen mee gehad. Daarna nog genoeg gratis geneukt en nu al een tijd lang een lieve vriendin.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 23 november 2015 @ 21:20:10 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157772389
waarom zou de druk eraf gaan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 23 november 2015 @ 21:24:28 #25
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157772553
Euhm dit van een ervaren hoerenloper,

Ik weet niet wat je zoekt in een betaalde date met een meid/vrouw, meestal is het verstandiger om naar een privéhuis te gaan of bij een privé huis te informeren dit kan via de mail of telefonisch contact sommige privé huizen bieden zelfs beginnelingspakketten aan. Zal denk ik aardig wat kosten maar je zal er denk ik geen spijt van hebben, deze meiden zijn ervaren genoeg en weten hoe ze met een beginnende of een maagdelijke man moeten omgaan.

In de privé ontvangst sector is het namelijk te veel aan schone schijn, dames die zich uitgeven als Nederlands sprekend te veel aan zogenaamde mogelijkheden beloven via hun advertentie terwijl ze niet eens de Nederlandse taal machtig zijn en het contact overlaten aan een bemiddelaarster of telefoniste.

En daarbij het lijkt mij dat je toch graag met een vrijwillige en gewillige en verdienstelijke prostituee je ervaring wilt beleven.

Overigens als je een beetje ballen hebt zou ik je aanraden om naar een FKK saunaclub te gaan in Nederland heb Ying Yang bij Roermond in Duitsland heb je meerdere clubs die met deze formule dan werken dan betaal je ongeveer 50 euro entree voor de hele dag en krijg je gratis eten en drinken en wellness erbij en kan je je eigen keuze aan een dame maken waar het mee klikt in de club en met haar op de kamer gaan (kosten zullen zo'n 80 a 100 euro per uur zijn dacht ik om met haar naar de kamer te gaan)

Maar als je echte ballen hebt probeer het eerst aan te pappen met een leuk meisje en dat zich niet laat betalen maar jou leuk vind om wie je bent.
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')