Stap dan gewoon tegen het einde van de nacht een cafe in en neem een dikkie die ladderzat is mee naar huis. Is altijd nog beter dan een hoer en zelfs voor een Fok!ker nog te fixenquote:
Doet het veilig of niet.quote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben midden twintig en heb nooit seks gehad. Nu zou ik graag een bezoekje willen brengen bij een prostituee omdat het er voor mij op de normale manier niet inzit. Er zijn zoveel mooie Nederlandse dames die thuis ontvangen en sommige doen zelfs zonder condoom.
Je huidige eigenwaarde lijkt ook al niet bijzonder hoog, maar wat verpest een bezoekje aan een prostituee je contacten met meisjes in de toekomst? Ben je dan niet juist minder onzeker omdat je een beetje weet hoe het in de praktijk er aan toe gaat?quote:Maar ik ben bang dat als ik mn eerste keer seks beleef met een hoer dat dit mij mentaal kapot gaat maken. Dat ik daarna echt nooit meer normaal met een meisje kan omgaan omdat het ergens toch wel heel erg sneu is waardoor ik totaal geen eigenwaarde meer zal hebben.
Waarom zou je een mislukkeling zijn? Wel een beetje afhankelijk van de price range, maar er komen mensen van allerlei rangen en standen. Ook gelukkig getrouwde zakenlui met hoge functies enzo.quote:Ene kant wil ik heel graag omdat ik bang ben dat als ik later op mijn sterfbed lig dat ik ga spijt ga krijgen dat ik nooit een meisje heb aangeraakt oid, maar aan de andere kant maak ik me zorgen om mijn mentale toestand als ik wel seks ga hebben met prostituees. Je gaat je dan toch een beetje een voelen als een mislukkeling. Het kost veel geld ook.. maar ja wat heb je aan geld als je later op je sterfbed ligt.
Dan krijg je hem toch niet omhoog ?quote:Op maandag 23 november 2015 19:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stap dan gewoon tegen het einde van de nacht een cafe in en neem een dikkie die ladderzat is mee naar huis. Is altijd nog beter dan een hoer en zelfs voor een Fok!ker nog te fixen
Nee, ik ga daar nog niet heen.quote:Op maandag 23 november 2015 19:27 schreef hugecooll het volgende:
Heb je het al aan je psycholoog voorgelegd? Ervan uitgaande dat je daarnaartoe gaat
Nee, omdat ik het triest vind om je eerste keer seks bij een prostituee te beleven.quote:Op maandag 23 november 2015 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Je huidige eigenwaarde lijkt ook al niet bijzonder hoog, maar wat verpest een bezoekje aan een prostituee je contacten met meisjes in de toekomst? Ben je dan niet juist minder onzeker omdat je een beetje weet hoe het in de praktijk er aan toe gaat?
Omdat het op de normale manier niet lukt door diverse redenen. Als ik een hoge functie zou hebben dan zou het mij weer niets uitmaken gek genoeg.quote:Op maandag 23 november 2015 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Waarom zou je een mislukkeling zijn? Wel een beetje afhankelijk van de price range, maar er komen mensen van allerlei rangen en standen. Ook gelukkig getrouwde zakenlui met hoge functies enzo.
Ik ben veel te geilquote:Op maandag 23 november 2015 19:37 schreef MiszSpace het volgende:
Waar komt de druk vandaan? Waarom moet het nu?
Dan klinkt alsof er meer dingen spelen en het bezoekje inderdaad misschien niet het gewenste effect gaat hebben tot je wellicht wat beter in je vel zit en je het niet zo erg zou vinden om jezelf iets te gunnen wat je kennelijk wel graag wil..quote:Op maandag 23 november 2015 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat het op de normale manier niet lukt door diverse redenen. Als ik een hoge functie zou hebben dan zou het mij weer niets uitmaken gek genoeg.
ditquote:Op maandag 23 november 2015 19:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stap dan gewoon tegen het einde van de nacht een cafe in en neem een dikkie die ladderzat is mee naar huis. Is altijd nog beter dan een hoer en zelfs voor een Fok!ker nog te fixen
Hawking kon aardig fixen hoorquote:Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
dit
tenzij je serieus een soort van Steven Hawking syndroom hebt
leg gewoon je lat wat lager want dit is waarschijnlijk je probleem
Ja het was misschien een slecht voorbeeld maar je snapt wat ik bedoelquote:
Dit. Zolang jij niet tevreden bent over jezelf, boek je geen vooruitgang.quote:Op maandag 23 november 2015 19:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan klinkt alsof er meer dingen spelen en het bezoekje inderdaad misschien niet het gewenste effect gaat hebben tot je wellicht wat beter in je vel zit en je het niet zo erg zou vinden om jezelf iets te gunnen wat je kennelijk wel graag wil..
Hulde een soort FHF!quote:Op maandag 23 november 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Er moet toch een leuke fokster (nee niet zo'n type knetterkrankjorum of mssmessy) die Dima kan helpen? Bij dingetjes als het glazen huis staat iedereen hier altijd vooraan om te laten zien hoeveel zij om anderen geven (écht waar) maar nu geeft niemand thuis
Ik nomineer strawberry. Echt een leuk meisje voor dima
neejo grapjasquote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben midden twintig en heb nooit seks gehad. Nu zou ik graag een bezoekje willen brengen bij een prostituee omdat het er voor mij op de normale manier niet inzit. Er zijn zoveel mooie Nederlandse dames die thuis ontvangen en sommige doen zelfs zonder condoom. Maar ik ben bang dat als ik mn eerste keer seks beleef met een hoer dat dit mij mentaal kapot gaat maken. Dat ik daarna echt nooit meer normaal met een meisje kan omgaan omdat het ergens toch wel heel erg sneu is waardoor ik totaal geen eigenwaarde meer zal hebben.
Ene kant wil ik heel graag omdat ik bang ben dat als ik later op mijn sterfbed lig dat ik ga spijt ga krijgen dat ik nooit een meisje heb aangeraakt oid, maar aan de andere kant maak ik me zorgen om mijn mentale toestand als ik wel seks ga hebben met prostituees. Je gaat je dan toch een beetje een voelen als een mislukkeling. Het kost veel geld ook.. maar ja wat heb je aan geld als je later op je sterfbed ligt.
Hoe omgaan met dit dilemmahet lukt me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |