SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't waren uitnodigingen via Facebookquote:Op maandag 23 november 2015 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sta ik niet meer op de mailinglijst? Niks gehad.
pff facebook daar moet ik niks vanquote:Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
't waren uitnodigingen via Facebook
https://www.facebook.com/events/1684342028504101/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet dan een campa body erop zetten.quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Bismarck het volgende:
Als ik velgen koop met een Shimano body, zijn deze dan te converteren naar een Campa body, ofwel dat ik (al dan niet met spacers e.d.) een Campa cassette er op kan zetten?
Dank. Die body's zijn best aan de prijzige kant...quote:Op maandag 23 november 2015 20:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je moet dan een campa body erop zetten.
Welke wielen zoek je?quote:Op maandag 23 november 2015 20:43 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dank. Die body's zijn best aan de prijzige kant...
http://hollandbikeshop.co(...)gnolo-cassette-body/
Kom ook deze tegen...doet die hetzelfde maar dan enkel voor mavic velgen?
http://www.bakkerracingpr(...)STnTo8YBgaAiW58P8HAQ
Hoe weet je dat nou, misschien is het tegen die tijd wel weer gewoon 15 graden ?quote:Op maandag 23 november 2015 21:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik laat hem aan mij voorbij gaan, voor mij is het te koud voor 200km dan
Als je met 11speed rijd kan je ook gewoon shimano cassette gebruiken icm rest campa.quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Bismarck het volgende:
Als ik velgen koop met een Shimano body, zijn deze dan te converteren naar een Campa body, ofwel dat ik (al dan niet met spacers e.d.) een Campa cassette er op kan zetten?
Over het algemeen is het mij in januari in ieder geval te koud. Ik hoop voor jullie dat het 15 graden is, maar de kans is groter dat het 5 graden is denk ik.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef ddx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, misschien is het tegen die tijd wel weer gewoon 15 graden ?
Kolonel is erg mager hè, nog wat dunner dan jij. Dan is het moeilijk warm blijven tijdens een lange koude rit.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef ddx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, misschien is het tegen die tijd wel weer gewoon 15 graden ?
Je moet niet raar opkijken als er in Bunnik een 73-jarige aan de start staat. Dus niks te oud zijn voor dergelijke grappen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef buzz1291 het volgende:
Vind 't ook wel een lekker tochtje, voor jullie dan. Want in januari is Buzz ff in 26-32 graden aan het opwarmen voor een spetterend voorjaar.
Inb4: ouwe botten hebben warmte nodig
Die laat ik schieten, de week erna is de 300 van Boekelo. Twee weekenden achter elkaar de rivieren over wordt anderd wat veelquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:03 schreef Patroon het volgende:
Ik ga 14 februari de winterfiets elfstedentocht fietsen...200km
Op valentijnsdag? Hoe kan je...quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:03 schreef Patroon het volgende:
Haha, koudquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:03 schreef Patroon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |