abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 13:40:42 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6904310
Heb net m'n kaart binnen (overgenomen van iemand met een seiezoenskaart die niet kon), dus vond het wel een mooie aanleiding om dit topic te openen.

Ik verwacht een overwinning voor mijn favorieten. Heb er in ieder geval zin in.

COME ON LIVERPOOL!

Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_6904382
Landverrader. Ik heb hoop dat Vitesse het haalt, maar gemakkelijk wordt het zeker niet.
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
  woensdag 20 november 2002 @ 13:45:44 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_6904436
Ik ga binnenkort ook in mijn Arsenal shirt in het Ajax vak zitten
Where law ends, tyrrany begins.
pi_6904445
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:40 schreef Doc het volgende:
....

COME ON LIVERPOOL!

Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley

Klinkt bijna Cruijffricaans

Maar ik hoop toch ook wel dat Liverpool gaat winnen hoor. Toch mn favourtie engelse club, en aangezien vitesse in het verloop van het toernooi toch geen schijn van kans heeft.......

pi_6904502
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:45 schreef Gunner het volgende:
Ik ga binnenkort ook in mijn Arsenal shirt in het Ajax vak zitten
Boefje.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6904523
Ik hoop kaartjes te kunnen regelen in het Liverpool vak
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 14:39:45 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6905710
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Ik hoop kaartjes te kunnen regelen in het Liverpool vak
Veel succes. Ik wilde de gok niet wagen en wist dat dit voor mij de manier was waarop ik het makkelijkst aan een kaart kon komen.

Als het je lukt kunnen we wellicht van te voren wat afspreken. Ik was van plan van te voren in de Ierse kroeg (O'Connels) te zitten aangezien ik verwacht dat ook wel LFC fans zullen zitten

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 14:43:04 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6905773
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:43 schreef JohanDerksen het volgende:
Landverrader.

Mijn eerste voetbal wedstrijd die ik ooit zag was AZ - LFC voor de EC I. Twee decenia geleden dus.En toen was ik al voor LFC.

woensdag 20 november 2002 @ 14:47:57 #9
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_6905868
* Doezelhaar hoop dat Vitesse wint natuurlijk.

Ik vind Liverpool echt een schitterende ploeg maar ik ben pro Nederland dus ja dan ben je voor Vitesse als ze tegen liverpool moeten.

Goed voor de punten als we Liverpool uit kunnen schakelen al verwacht ik dat niet maar het zou wat zijn.

pi_6905916
Tja ik denk dat ik ook maar voor Vitesse moet zijn dan.

Ik heb niets met Liverpool verder, ook niet echt met Vitesse natuurlijk, maar ja dat blijven Nederlanders hoor.

Maar ik vrees dat Vitesse het niet makkelijk zal krijgen tegen l'pool. Maar ja, alles is mogelijk...

chaan vitas!!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6905973
Als fan van Man. United maar vooral als Nederlander hoop ik natuurlijk dat Vitesse Liverpool opzij zal zetten.

Hoop is daarentegen wat anders dan de realiteit. Denk toch dat LFC een maatje te groot is voor de Arnhemmers.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6905978
Ik ben zelf niet voor vitesse, als ze maar winnen
is goed voor het nederlands voetbal
Forever young...
  woensdag 20 november 2002 @ 18:07:57 #13
36758 DarkSoul
Jensen *heerscht* :-)
pi_6909495
Ik zie het somber in voor Vitesse, maar het moet kunnen!
  woensdag 20 november 2002 @ 18:13:16 #14
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6909581
Ik ben Vitesse supporter en ik hoop op een stunt. Maar aan de andere kant vind ik Liverpool de beste buitenlandse club en vind ik het geen schande als Vitesse verliest. En iedereen die zegt dat LFC een maatje te groot is, hetzelfde werd over Rapid en Werder gezegd.
Use Soap
pi_6909638
We moeten vitesse gewoon oprollen. Zo'n uitstapje in Basel doet gewoon heel veel pijn. Ben er nog kapot van
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_6910064
Jij gaat een leuke avond tegemoet doc! Ik denk dat je LFC-sjaaltje in dit geval zelfs overbodige luxe zal zijn, Vitas krijgt ongenadig klappen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 20 november 2002 @ 18:44:59 #17
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6910107
Ik als Nederlandse supporter hoop op een daverende verrassing van Vitesse
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 20 november 2002 @ 19:05:10 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_6910512
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:13 schreef Ketjing het volgende:
Ik ben Vitesse supporter en ik hoop op een stunt. Maar aan de andere kant vind ik Liverpool de beste buitenlandse club en vind ik het geen schande als Vitesse verliest. En iedereen die zegt dat LFC een maatje te groot is, hetzelfde werd over Rapid en Werder gezegd.
De beste buitenlandse club? Waarom staan ze dan in de UEFA cup?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 november 2002 @ 20:01:06 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6911807
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
We moeten vitesse gewoon oprollen.
Ga jij er nog heen?
quote:
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
Zo'n uitstapje in Basel doet gewoon heel veel pijn. Ben er nog kapot van
Baal ik inderdaad ook nog steeds van .
  woensdag 20 november 2002 @ 20:02:56 #20
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6911848
Ik vind ze de beste in het buitenland ja, en dat ze Uefacup spelen brengt daar geen verandering in. Het is gewoon mijn favoriete club in het buitenland.
Use Soap
pi_6913338
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:01 schreef Doc het volgende:

Ga jij er nog heen?

Helaas niet, zit dan in het buitenland.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_6914012
pi_6914051
pi_6914070
pi_6914307
Ik denk dat we toch een (kleine) kans maken tegen Liverpool.
Veel mensen hadden niet verwacht dat Vitesse Rapid en Werder uit zouden schakelen maar het is iig geen geluk. Ik denk dat als je zulke clubs uitschakeld met zulke uitwedstrijden je zeker een kans maakt tegen zelfs Liverpool.
Misschien dat ze Vitesse onderschatten en dat ze daar gebruik van kunnen maken. Ik heb iig meer vertrouwen in het uitduel dan in het thuisduel.

De kaartjes voor 28ste heb ik straks binnen dus dat wordt genieten.
Voor het uitduel moet ik zeker aanwezig zijn. Een club als Liverpool loot je niet elk jaar en zeker niet die Engelse sfeer daar.

pi_6914486
Even de nodige nieuwsfeitjes vooraf:
quote:
Spaanse arbiter Vitesse-Liverpool

De UEFA Cup-wedstrijd tussen Vitesse-Liverpool wordt volgende week donderdag geleid door de Spaanse arbiter Manuel Enrique Mejuto Gonzales. Hij wordt in het duel in de derde ronde geassisteerd door Oscar Martinez Samaniego en Carmelo Miramon Moreno. Alfonso Perez Burrull is de vierde official. De enige vitessespeler die zich tegen hen verstaanbaar kan maken is Gert Claessens. Hij speelde bij Real Oviedo. Overigens waren er woensdagmiddag 12.300 kaarten verkocht voor Vitesse-Liverpool.

Bron: TV Gelderland
quote:
Cupkoorts in Arnhem stijgt naar hoogtepunt

Arnhem is in de ban van Anfield Road. Nadat Vitesse verrassend de Duitse nummer drie Werder Bremen uitschakelde in het toernooi om de UEFA Cup, volgt de ultieme beloning in de derde ronde. Vitesse-Liverpool is het aansprekende affiche. Inmiddels worden de reisbureaus bestormd en zong de Arnhemse aanhang zondag zelfs na de nederlaag tegen SC Heerenveen (1-2) de nieuwe evergreen ´We gaan naar Liverpool´.
De club, die wordt geteisterd door financiele problemen en wisselende resultaten in de vaderlandse competitie, wentelt zich in het warme bad van de Europese euforie. Waar de formatie van Mike Snoei nationaal nog niet kan overtuigen, maakt de Europese campagne veel goed. De trip naar Anfield Road moet een historische happening worden die de club de broodnodige positieve publiciteit en pecunia op kan leveren. Vitesse begint donderdag 28 november met een thuiswedstrijd in het Gelredome. Op 12 december volgt de return.

In de spelersgroep is de loting het gesprek van de dag. Nieuwbakken Oekraine-international Evgeniy Levchenko: "In deze fase heb je geen makkelijke tegenstanders meer. Liverpool is natuurlijk wel een stapje verder dan wij, maar dat wil niet zeggen dat we meteen kansloos zijn. Liverpool gaat ongetwijfeld ruimte weggeven en daar moeten wij van zien te profiteren. Het wordt hoe dan ook een leuke ervaring." Levchenko scoorde tegen Werder Bremen voor de tweede keer wedstrijd op rij uit een strafschop. "Tegen Willem II schoot ik hem links van de keeper. Toen ik in Bremen mijn aanloop nam bedacht ik me dat die duitsers dat misschien wel gezien hadden, daarom schoot ik hem ditmaal rechts."

Verdediger Purrel Frankel weet intussen niet wat hij meemaakt in Arnhem. De stap van De Vijverberg, waar hij vorig jaar nog voor De Graafschap speelde, naar Anfield Road is dan ook geen kleine. "Dit is natuurlijk een droom", vindt Frankel. "Normaal zie je die gasten van Liverpool alleen op televisie, nu gaan we zelf naar ze toe. Ik zou gek zijn als ik zou zeggen dat we evenveel kwaliteit hebben. Aan de andere kant zijn het ook maar mensen. Wij zijn Europees nog ongeslagen en gaan voor elkaar door het vuur. In de Nederlandse competitie zakt iedereen terug als ze in Arnhem komen. Europees krijgen we meer ruimte." Bob Peeters verheugt zich vooral op de entourage. "Er waren in Bremen al drieduizend supporters", zegt de Belgische aanvaller. "Hoeveel zullen dat er dan in Liverpool wel niet zijn?"

Bron: VI
quote:
Liverpool tegen Vitesse op jacht naar mijlpaal

Vitesse krijgt op 28 november en 12 december met Liverpool als tegenstander een Europese grootmacht voor de kiezen. The Reds hebben verreweg de meeste ervaring van alle dertig Engelse ploegen die ooit in Europees verband uitkwamen. Liverpool is de enige Engelse club die meer dan tweehonderd Europa Cup-duels afwerkte en heeft liefst zeven Europese triomfen in de prijzenkast staan. Liverpool won het Europa Cup-toernooi in 1977, '78, '81 en '84 en was in 1973, '76 en 2001 de sterkste in het UEFA Cup-toernooi. In 1977 veroverde de club bovendien nog de Europese Super Cup. Liverpool gaat tegen Vitesse op jacht naar een mijlpaal in zijn Europese historie, The Reds hebben sinds hun eerste internationale optreden in het seizoen 1964/65 liefst 393 doelpunten gemaakt en kunnen als eerste Engelse ploeg de grens van vierhonderd treffers overschrijden.
Liverpool kende zowel nationaal als internationaal een belabberde week. Allereerst verloor de ploeg van de Franse manager Gérard Houllier vorige week zaterdag door de 1-0 uitnederlaag tegen Middlesbrough haar ongeslagen status in het Premiership. Op dinsdag verspeelde Liverpool voorts een ticket voor de tweede groepsfase van de Champions League door slechts gelijk te spelen bij FC Basel (3-3). Als klap op de vuurpijl moest Liverpool de koppositie in het Premiership afgelopen weekeinde afstaan aan Arsenal. De formatie van Houllier kon op Anfield Road ondanks een karrenvracht aan kansen niet winnen van Sunderland (0-0).

Tot ergernis van Houllier werd Liverpool in de voorbije weken herhaaldelijk bekritiseerd vanwege het saaie spel en het spelen van countervoetbal. 'Mensen zeggen dat Liverpool saai speelt, maar de statistieken wijzen uit dat alleen Manchester United in het Premiership vaker op doel schiet', aldus de Franse manager. 'Tegen Sunderland hadden we liefst 21 doelpogingen. Veel mensen vergeten dat onze aanvallers nog jong zijn en dat hun beste vorm nog moet komen.'

Bron: VI
pi_6914519
Ik denk:
pi_6914867
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:23 schreef Fulton het volgende:
Ik denk:
[afbeelding]
Mooi. Die underdog positie bevalt Vitesse wel, dat hebben we kunnen zien.
  woensdag 20 november 2002 @ 23:38:10 #29
30961 Knaller
knalt er op los
pi_6916102
Hoop dat Vitesse wint als Nederlander zijnde...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  donderdag 21 november 2002 @ 09:40:17 #30
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6919601
Leuke plaatjes Quasar en die undersign is ook vet. Ik heb al zin in de 28e. Kansloos ben je nooit, Liverpool moet oppassen dat ze Vitesse niet te erg onderschatten als ze dat doen zie ik wel kans voor Vitesse.
Use Soap
  donderdag 21 november 2002 @ 09:52:19 #31
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6919696
Laatse nieuws:

Massale run op kaartjes voor Vitesse-Liverpool

Vitesse verwacht donderdag 28 november voor een uitverkocht stadion Gelredome te spelen tegen Liverpool. Het duel tegen de Britse topclub in de derde ronde van de UEFA Cup heeft sinds zaterdag geleid tot een massale run op toegangskaartjes. In drie dagen werden 12.300 stoelen verkocht aan seizoenkaarthouders en leden van de business-club. Een gemiddelde van 4.100 kaartjes per dag is ongekend voor Vitesse, dat in de eerste twee ronden van het Europese toernooi nog teleurstellende bezoekerscijfers scoorde. Tegen het Roemeense Rapid Boekarest kwamen er in de eerste ronde niet meer dan 10.850 toeschouwers naar Gelredome. In de tweede ronde trok Vitesse, ondanks een aansprekende tegenstander als Werder Bremen, slechts 20.000 toeschouwers.
Slechts één keer eerder zat stadion Gelredome bomvol bij een Europese wedstrijd. Alleen voor het thuisduel tegen Internazionale uit Milaan, twee seizoenen geleden in de tweede ronde van de UEFA Cup, kwamen de mensen zo massaal naar het stadion. In het verleden was ook stadion Monnikenhuize eenmaal uitverkocht. Dat was precies tien jaar geleden toen Vitesse ook tot de derde ronde doordrong en daarin op het grote Real Madrid stuitte.

"Het is ongelooflijk zo snel als de kaartjes de deur uitgaan. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt", zo reageerde een verheugde Frank Huizinga, woordvoerder van Vitesse. "Het stadion zal donderdag stamp en stampvol zitten." Een uitverkocht Gelredome betekent voor Vitesse dat er 28.247 stoelen bezet zijn. Liverpool heeft alle beschikbare 1.450 plaatsen in het uitvak geclaimd en zal die kaarten naar verwachting allemaal aan de man/vrouw brengen.

Een klein deel van de stoelen op de noord-tribune (750) is vanwege de slechte staat van de kuipjes onverkoopbaar. De voorbije dagen werd overwogen om enkele van de minder toegetakelde stoelen alsnog te verkopen, maar die optie is van de baan.

Seizoenkaarthouders kunnen tot vrijdag met korting hun eigen stoel terugkopen. In overleg met de politie is inmiddels besloten dat er vanwege veiligheidsrisico's geen vrije verkoop zal zijn. Vanaf vrijdag is het alleen seizoenkaarthouders op vertoon van hun kaart toegestaan om twee extra plaatsen bij te kopen.

De selectie van Liverpool arriveert woensdag om 14.15 uur in Amsterdam en zal daarna per bus richting Arnhem reizen. Anders dan zijn landgenoot Arsčne Wenger, die het niet nodig vond met Arsenal in het stadion van PSV te trainen, zal manager Gérard Houllier zijn spelers wel laten wennen aan stadion Gelredome. De 'Reds' trainen woensdagavond om 19.30 uur onder het gesloten dak, waar een dag later om 20.45 uur de aftrap volgt

Bron: www.vitesse.org

Use Soap
  donderdag 21 november 2002 @ 10:00:16 #32
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6919760
Er is GEEN vrijde verkoop voor de wedstrijd, ik dacht dat het wel zo was maar dat blijkt niet zo te zijn.
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 november 2002 @ 11:25:30 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6920809
Ben benieuwd hoe LFC Vitesse inschat, en of Houllier spelers gaat sparen voor de PL wedstrijd op de zondag na de wedstrijd in Arnhem. Dan speelt LFC thuis tegen ManU, en die wedstrijd moet gewoon gewonnen worden.

Digger(&EW), ik weet niet of het lukt, maar misschien kan ik via via ook voor jou(jullie) een (2)kaartje(s) regelen. Mail me maar als je interesse hebt.

pi_6922734
quote:
Op donderdag 21 november 2002 09:52 schreef Ketjing het volgende:
In overleg met de politie is inmiddels besloten dat er vanwege veiligheidsrisico's geen vrije verkoop zal zijn. Vanaf vrijdag is het alleen seizoenkaarthouders op vertoon van hun kaart toegestaan om twee extra plaatsen bij te kopen.
Doc, kun jij via deze wijze 2 kaarten voor mij scoren? (Ik bel je vanaaf wel ff, zal na 20 uur worden)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 november 2002 @ 14:15:03 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6923611
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:27 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Doc, kun jij via deze wijze 2 kaarten voor mij scoren? (Ik bel je vanaaf wel ff, zal na 20 uur worden)

Zal m'n best doen maar kan niks beloven.
pi_6931328
quote:
Op donderdag 21 november 2002 09:52 schreef Ketjing het volgende:
Laatse nieuws:

Massale run op kaartjes voor Vitesse-Liverpool

...

Nu Liverpool komt wel ja. Ik snap het niet, waar waren ze toen Werder of Rapid op bezoek kwam??

Liverpool fans kunnen overigens alleen kaarten halen voor in het uitvak af te halen via Liverpool zelf. Er zullen dus niet een grote hoeveelheid Engelsen verspreid over het stadion zitten itt eerdere berichten.

Buskaartje naar Liverpool kost tussen de 110 en 125 euro !! en je bent 3 dagen onderweg...ik ga dus niet met de bus.

donderdag 21 november 2002 @ 20:46:47 #37
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6931373
Ik was er bij tegen werder en rapid, was toen echt beschamend leeg in het vak, vooral Rapid. Uit ga ik ook niet, kan helaas niet.
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 november 2002 @ 22:04:02 #38
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6933072
quote:
Op donderdag 21 november 2002 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Nu Liverpool komt wel ja. Ik snap het niet, waar waren ze toen Werder of Rapid op bezoek kwam??

Waarom? Omdat ik geen fan ben Rapid B of Werder Bremen.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Liverpool fans kunnen overigens alleen kaarten halen voor in het uitvak af te halen via Liverpool zelf. Er zullen dus niet een grote hoeveelheid Engelsen verspreid over het stadion zitten itt eerdere berichten.

Misschien niet grote getalen, maar ik zit op Oost en probeer voor Digger & EW ook kaarten te regelen
pi_6935677
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:04 schreef Doc het volgende:

Waarom? Omdat ik geen fan ben Rapid B of Werder Bremen.

Ik had het over de Vitesse seizoenkaarthouders.
quote:
Misschien niet grote getalen, maar ik zit op Oost en probeer voor Digger & EW ook kaarten te regelen
Maar jullie zijn geen Engelse Liverpoolfans die elke week hun club bezoeken. Of wel
pi_6942619
Al nieuws Doc? (je hebt iig mail of je fok account)
  vrijdag 22 november 2002 @ 15:10:55 #41
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6945070
Uitverkocht!!
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 november 2002 @ 15:23:41 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6945396
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Al nieuws Doc? (je hebt iig mail of je fok account)
Ik had je mail terug gestuurd. Collega was er niet. Heb 'm paar keer thuis gebeld was-ie ook niet. En nu lees ik het bericht van Ketjing: bad news dus mooi klote . Mocht ik alsnog aan kaarten kunnen komen zal ik het niet nalaten, en zal ik je zeker bellen.

Zie je ieder geval de 29e december voor de Arsenal vs LFC meeting in Utreg.

pi_6945512
Ik ga d'r ook heen Op zuid natuurlijk

GO VITESSE !!!

vrijdag 22 november 2002 @ 15:34:05 #44
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6945714
Use Soap
pi_6948716
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 15:34 schreef Ketjing het volgende:
[afbeelding]
Yeah, ik heb er echt fokking zin in
pi_6949751
Hup Vitesse!

Met de inzet van Werder en enige hulp van boven gaan ze het redden!

Trainer van mini voetballers!
  vrijdag 22 november 2002 @ 18:18:54 #47
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_6950107
Zou er bijna naartoe gaan maar ga wel warm zitten bij voetbalvrienden Interresant potje voetbal hoop dat er wat spanning in zal zitten maar dat verwacht ik in Gelredome wel Gun Vitesse de winst opzich wel maar baal ookniet als Liverpool doorgaat ofzo
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 23 november 2002 @ 14:01:01 #48
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6961301
Nog maar 5 dagen en dan zit ik er weer klaar voor.
V I T E S S E
Use Soap
pi_6966086
pi_6966180
De topictitel een beetje aangepast
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2002 @ 22:29:46 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6995212
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 21:10 schreef Leatherface het volgende:
De topictitel een beetje aangepast
Die titel had je helemaal niet hoeven veranderen hoor. Dan post er niemand meer. Ik zat er over te denken 'm weer terug te veranderen om te kijken of het helpt, maar ik doe het makkelijker en post gewoon.

TV tip voor de thuisblijvers : Kijk de wedstrijd op de BBC, naast het geweldige commentaar zijn de analyses erg goed.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2496149.stm

(het is me niet meer gelukt, Digger, ik heb nog wat mensen gebeld, maar zonder tastbaar resultaat)

dinsdag 26 november 2002 @ 00:30:00 #52
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_6997137
Damn...Rankovich voor 3 wedstrijden geschorst vanwege zijn rode kaart tegen Werder Bremen. Dit slaat echt nergens op....die overtreding was nou ook weer niet een schorsing van 3 wedstrijden waard. Ik zie wel ergere overtredingen die ook bestraft worden met rood en vervolgens maar 1 wedstrijd schorsing opleveren.
vraag me af en toe af waar de Uefa mee bezig is
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  dinsdag 26 november 2002 @ 16:24:05 #53
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7005144
Gewoon stom van Rankovic
Met Rode Ster Belgrado gewoon Europese ervaring toch?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7018129
Ik ga als Liverpool/Engels voetballiefhebber morgen ook naar Arnhem met een paar man . Die Ierse Pub is dat op de korenmarkt ofzo?En welke club zijn jullie normaal in Nederland of alleen puur Liverpool?

Mijn kaarten krijg ik morgen als het goed is zitten we op Noordzijde (Liverpoolkant, maar niet in het Liverpool vak)

woensdag 27 november 2002 @ 12:03:13 #55
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7018210
Er zit inderdaad een Ierse Pub op de Korenmarkt...Wie gaan er ook naar de uitwedstrijd dan??

Lijkt me echt mooi Anfield Road, kom je niet zo vaak

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:04:37 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018233
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:58 schreef Stone_Island het volgende:
Ik ga als Liverpool/Engels voetballiefhebber morgen ook naar Arnhem met een paar man . Die Ierse Pub is dat op de korenmarkt ofzo?En welke club zijn jullie normaal in Nederland of alleen puur Liverpool?
O'Connels. Op de Korenmarkt inderdaad (officieel net niet echt; eigenlijk adres is Korenstraat 2, maar het komt op vrijwel hetzelfde neer). Was van plan om voor de wedstrijd daar ook even heen te gaan.

In NL ben ik als geboren en getogen Amsterdammer voor Ajax. En jij?

Coole usernaam trouwens; draag je veel van dat merk?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:06:37 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018274
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:03 schreef BOT het volgende:
Er zit inderdaad een Ierse Pub op de Korenmarkt...Wie gaan er ook naar de uitwedstrijd dan??

Lijkt me echt mooi Anfield Road, kom je niet zo vaak

Ik ga 10 dagen nadat Vitas er heeft gespeeld naar Anfield.
  woensdag 27 november 2002 @ 12:10:23 #58
40878 BOT
pi_7018330
Wat is de capaciteit van Anfield Road eigenlijk..En weet je ook hoe groot het uitvak is
pi_7018532
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:04 schreef Doc het volgende:

[..]

O'Connels. Op de Korenmarkt inderdaad (officieel net niet echt; eigenlijk adres is Korenstraat 2, maar het komt op vrijwel hetzelfde neer). Was van plan om voor de wedstrijd daar ook even heen te gaan.

In NL ben ik als geboren en getogen Amsterdammer voor Ajax. En jij?

Coole usernaam trouwens; draag je veel van dat merk?

Ik ben PSVer en ja ik draag redelijk veel Stone Island, morgen ook denk ik maar zullen er wel meer zijn Gaan jullie met een groep van Aiax of gewoon puur Liverpool?
pi_7018591
Ik heb dus geen kaartjes kunnen regelen.
Ach je kan niet alles hebben, ik kijk wel op de BBC
pi_7018622
Je kunt ook nog altijd in Arnhem gaan kijken, is veel gezelliger met al die Engelsen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:27:04 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018627
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:10 schreef BOT het volgende:
Wat is de capaciteit van Anfield Road eigenlijk..En weet je ook hoe groot het uitvak is
Zo'n 45.000. Bij mijn weten zijn van de PL team stadions alleen The Stadium of Light (een kleine 50) en Old Trafford groter (ruim 60). Ik weet niet hoe groot het uitvak is.
pi_7018648
Zat ff op www.korenmarkt.nl te kijken, zag ook een kroeg genaamd Murphy's staan zal ook wel een Ierse Pub zijn dacht ik zo.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:28:36 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018652
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:26 schreef Stone_Island het volgende:
Je kunt ook nog altijd in Arnhem gaan kijken, is veel gezelliger met al die Engelsen.
Zou ik gedaan hebben al ik geen kaartje had.

Welke NLse club jij fan van of alleen van de LFC?

pi_7018679
Lees mijn bericht van 12.22uur..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:31:07 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018703
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:28 schreef Stone_Island het volgende:
Zat ff op www.korenmarkt.nl te kijken, zag ook een kroeg genaamd Murphy's staan zal ook wel een Ierse Pub zijn dacht ik zo.
Zit niet acht op de Korenmarkt maar in een straatje er achter. Weet niet hoe het zit met de TVs aldaar. Weet van O'Connel dat ze daar een groot scherm hebben en zeker de wedstrijden uitzenden (meestal via de Engels betaal kanalen).
pi_7018769
Bericht van mij had je over t hoofd gezien ofzo...
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:22 schreef Stone_Island het volgende:

[..]

Ik ben PSVer en ja ik draag redelijk veel Stone Island, morgen ook denk ik maar zullen er wel meer zijn Gaan jullie met een groep van Aiax of gewoon puur Liverpool?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:34:51 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018773
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:22 schreef Stone_Island het volgende:

[..]

Solo (helaas geen kaarten kunnen krijgen voor Digger en EW -twee Ajax haters overigens-). Zit trouwens in een Vitas vak. Maar ben van plan daar niet te veel van aan te trekken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:35:46 #69
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018791
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:34 schreef Stone_Island het volgende:
Bericht van mij had je over t hoofd gezien ofzo...
[..]
Yep.
pi_7018796
Aahzo welk vak?Wij gaan ook wel ff naar de korenmarkt wat drinken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 12:40:07 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018868
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:35 schreef Stone_Island het volgende:
Aahzo welk vak?Wij gaan ook wel ff naar de korenmarkt wat drinken.
Iets op Oost geloof ik.

Hangt een beetje af hoe snel ik ben vanaf m'n werk en zo of ik eerst nog naar O'Connels ga of direct naar het stadion. Achteraf was ik zeker van plan er langs te gaan.

woensdag 27 november 2002 @ 12:40:44 #72
40878 BOT
pi_7018876
Zal wel gezellig druk worden op de Korenmarkt!!!Echte europacupsfeer dus!! Oh heb er nu al zin aan.
En nu maar hopen dat Vitesse een goed resultaat boekt want ik heb net gehoord dat mijn kaartjes voor de uitwedstijd binnen zijn:-)
pi_7018922
Korenmarkt kan zeker gezellig zijn, vooral vorig jaar met PSV-Galatasaray Alleen zinloos politieoptreden toen maarja...
  woensdag 27 november 2002 @ 12:47:22 #74
40878 BOT
pi_7018975
Ik vind de politie in Arnhem nog wel meevallen over het algemeen. De politie bij Bremen - Vitesse was stukken strenger.

Die kwamen met de knuppel op ons af toen wij stonden te juichen toen het 2-1 werd(we stonden in de rij bij het drinken)

Maar morgen een echte cupsfeer hoop ik. Eerst lekker wat biertjes drinken en dan naar het stadion, waar wel weer een alcoholverbod zal zijn :-(

pi_7019011
De Duitse politie is gewoon de trieste van allemaal, In Nederland vind ik die van Arnhem toch wel het meest kut eigenlijk.
  woensdag 27 november 2002 @ 12:58:09 #76
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7019147
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:28 schreef Stone_Island het volgende:
Moet je zeker heengaan Murphy's. Was er met Feijenoord - Vitas
Heb je geen kaart dan hebben ze daar een groot videoscherm. Bier is ook wel te doen daar...
A.M.A.B
  woensdag 27 november 2002 @ 12:58:28 #77
40878 BOT
pi_7019152
Ja klopt de Arnhemse politie is toch wel irritant ja. Vooral die GBO die heb je amper in de gaten, alleen weet ik nu wel zo ongeveer wie het zijn.

Maar de Duitse politie.....lijkt wel of we 60 jaar terug in de tijd gaan. ook bij die grenscontrole. alleen raampje open paspoort afgeven en zitten blijven!!!
In het stadion, als je al raar keek werd je al bijna opgepakt. helemaal ontspoort die lui.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 13:06:33 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7019255
Zal ook eens kijken in Murphy's.
  woensdag 27 november 2002 @ 16:10:09 #79
40878 BOT
pi_7023597
De spelers van Vitesse kunnen in Liverpool, ongeacht de uitslag van donderdagavond, rekenen op een grote schare fans. Maandagavond gingen ruim 450 buskaarten over de toonbank en dinsdagavond kochten nog eens vijfhonderd supporters een toegangskaart om op eigen vervoer naar Liverpool te reizen. Op Anfield Road heeft Vitesse, ruim twee weken voor de return, al minimaal de steun van duizend fans.

Bron: Vitesseworld 27-11-2002

En dat aantal zal morgen wel groter worden als de busreis in de vrije verkoop gaat. Heb er al zin in!!!!

pi_7032546
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Solo (helaas geen kaarten kunnen krijgen voor Digger en EW -twee Ajax haters overigens-). Zit trouwens in een Vitas vak. Maar ben van plan daar niet te veel van aan te trekken.

Totdat zij aan jouw beginnen te trekken zodra je juicht als Liverpool scoort. Oost is na Zuid de meest fanatieke zijde.
pi_7032673
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:10 schreef BOT het volgende:
De spelers van Vitesse kunnen in Liverpool, ongeacht de uitslag van donderdagavond, rekenen op een grote schare fans. Maandagavond gingen ruim 450 buskaarten over de toonbank en dinsdagavond kochten nog eens vijfhonderd supporters een toegangskaart om op eigen vervoer naar Liverpool te reizen. Op Anfield Road heeft Vitesse, ruim twee weken voor de return, al minimaal de steun van duizend fans.

Bron: Vitesseworld 27-11-2002

En dat aantal zal morgen wel groter worden als de busreis in de vrije verkoop gaat. Heb er al zin in!!!!

Dat kunnen er maximaal 4000 worden las ik ergens. Effe morgen kaarten halen voor vrij vervoer en hopen dat het vak weer redelijk vol zit de 12de.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 23:54:02 #82
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7033443
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Totdat zij aan jouw beginnen te trekken zodra je juicht als Liverpool scoort. Oost is na Zuid de meest fanatieke zijde.

Ik zal het wel merken. Ik ga niet voor het knokken, en zal het wanneer mogelijk vermijden, maar ben niet bang. Ook als ik alleen ga niet.
pi_7033838
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zal het wel merken. Ik ga niet voor het knokken, en zal het wanneer mogelijk vermijden, maar ben niet bang. Ook als ik alleen ga niet.

Ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd, maar het is altijd link zodra je niet in het uitvak zit van de tegenstander.
  donderdag 28 november 2002 @ 08:49:13 #84
40878 BOT
pi_7035864
Over het algemeen valt het wel mee ja. Maar je kunt je toch beter een beetje koest houden want er hoeven er maar een paar te zijn die geīrriteerd zijn en je ligt wel beneden zonder de traptreden te raken.

Maar hopelijk gebeurt dat dus niet...is nergens voor nodig!!!!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 09:42:23 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7036426
quote:
Op donderdag 28 november 2002 08:49 schreef BOT het volgende:
Over het algemeen valt het wel mee ja. Maar je kunt je toch beter een beetje koest houden want er hoeven er maar een paar te zijn die geīrriteerd zijn en je ligt wel beneden zonder de traptreden te raken.

Maar hopelijk gebeurt dat dus niet...is nergens voor nodig!!!!

Ik zal denk ik ook niet onnodig gaan provoceren of zo en het "You'll never walk alone" inzetten wanneer de rest van het vak Vitesse bejubeld; ik merk het wel.

Net op m'n werk:
Collega:"Ben je al zenuwachtig"
Ik (met LFC shirt aan ): "Nee, hoezo?"
"Je gaat toch naar Vitesse - Liverpool"
"Ja"
"Ben je dan niet zenuwachtig dat je op het verkeerde moment gaat juichen?"

Hoor net van een collega dat twee dochters van hem (met seizoenskaart Vitesse) er ook over denken om hun LFC shirt (ook fan) aan te trekken

donderdag 28 november 2002 @ 09:43:56 #86
40878 BOT
pi_7036455
Nogmaals...ik zou het niet doen maar je moet het zelf weten..........alvast sterkte met het verlies vanavond
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 12:52:11 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7039339
quote:
Op donderdag 28 november 2002 09:43 schreef BOT het volgende:
alvast sterkte met het verlies vanavond
Jij ook hč
  donderdag 28 november 2002 @ 13:30:32 #88
40878 BOT
pi_7040215
PROOST

Oh over een paar uur lekker op de korenmarkt
En daarna Alcohol loos in het stadion op last van de UEFA

pi_7040327
1-2
pi_7040380
GGrrrr zit ziek thuis, ff kijken wat ik doe straks.
  donderdag 28 november 2002 @ 13:46:52 #91
40878 BOT
pi_7040498
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:37 schreef DIGGER het volgende:
1-2
Is op zich niet zo'n slechte uitslag tegen Liverpool maarja daar hoop ik natuurlijk niet op want ik ga ook nog naar Liverpool
pi_7040685
Ik ben zoals gewoonlijk weer present op zuid. Ik mag alleen van mijn ouders niet naar de uitwedstrijd . Baal ik echt heel erg van! .

Maarja... Khoop dat er een mooie partij op de mat komt en dat Vites de 0 houd.. Erg belangrijk.

Vitesse!

pi_7042737
Nog zo'n vier uurtjes. Voel me net een klein jochie dat straks snoep krijgt
  donderdag 28 november 2002 @ 16:15:09 #94
40878 BOT
pi_7042853
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:09 schreef Fakir het volgende:
Nog zo'n vier uurtjes. Voel me net een klein jochie dat straks snoep krijgt
Jij ook al, ik heb precies hetzelfde....oh over 2 uur zit ik op de korenmarkt!!!!Het schijnt er al aardig druk te zijn met Engelsen.
  donderdag 28 november 2002 @ 16:50:06 #95
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7043615
Jezus kan niet wachten om richting Gelredome te rijden, ik heb ook speciaal even mijn icoon veranderd.
Use Soap
  donderdag 28 november 2002 @ 17:09:10 #96
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7044022
Vet er is ook een sjaal en een (lelijk) vaantje te krijgen. Dat wordt dus weer de portemonnee trekken.
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 17:23:18 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7044297
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:15 schreef BOT het volgende:

[..]

Jij ook al, ik heb precies hetzelfde....oh over 2 uur zit ik op de korenmarkt!!!!Het schijnt er al aardig druk te zijn met Engelsen.

Ik ga er ook zo even langs. Welke kroeg zit jij?
  donderdag 28 november 2002 @ 19:20:53 #98
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7046209
Alle Vitesse aanhangers sterkte vanavond you'll need it Hoop op een verassend resultaat voor jullie maar kijk behoorlijk neutraal hoop dat het tijdens de 2de partij niet al helemaal gespeeld is. Liverpool aanhangers riepen 4-0 en 3-0 dus van onderschatting zou sprake kunnen zijn, als Vitesse zo speelt als tegen Inter vorig jaar en Werder dit jaar zie ik nog best een stuntje gebeuren met een 1-1 of met veel mazzel 1-0

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 28-11-2002 19:32]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_7047843
En we zijn begonnen.

Maar waarom heeft de BBC een enorme zwarte rand om het scherm?

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7047915
Na 9 minuten.

Cheyrou eruit, Smicer erin.

pi_7048015
BBC: It's definatively a total different atmosphere in an indoor stadium. But they like it like that here.
pi_7048270
Fränkel gaat lopen stunten: 0-1 Liverpool (Owen).
  donderdag 28 november 2002 @ 21:13:50 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_7048343
Bah. Toch heb ik altijd dat als een team tegen Vitesse speelt, dat nooit een goed team kan zijn. Zo slecht ziet het spel van Vitesse er ook niet uit, dus wie weet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 21:34:12 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_7048776
Die kut Engelsen hebben het er weer over dat the dutch leaque niet bekend staat als de beste van de wereld.

Een Engelse topclub speelt tegen een Nederlandse middenmoter.

Laat Ajax tegen Fulham spelen en er blijft niks van over.

De laatste jaren hebben de Nederlanders zowiezo van die chauvinisten gewonnen, laatste voorbeeld PSV bij Leeds.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7048797
Liverpool speelt iets beter, maar lang niet zoveel beter als dat Valencia gisteren ten opzichte van Ajax was.

De combinaties van Vitese gaan aardig tot aan de 16 meter, dan strookt het...

Ook geen goeie kansen voor Vitesse, maar Liverpool ook niet zoveel.

Het kan nog alle kanten op als Vitesse voorin wat meer power laat zien

pi_7048860
Is nu een discussie gaande op de BBC of het nou Vites of Vitesze is .

Domme Engelsen ook. Tis toch ook gewoon Lieverpool.

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 21:40:14 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_7048893
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:38 schreef keeper het volgende:
Is nu een discussie gaande op de BBC of het nou Vites of Vitesze is .

Domme Engelsen ook. Tis toch ook gewoon Lieverpool.

Ze lullen zowiezo uit hun nek.

Beschouwen nu ineens Vitesse als maatstaf voor het nederlandse voetbal.

Ik zou de statistics tussen nederlandse en Engelse ploegen wel eens willen zien.

Chauvinistic pigs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7048905
Als je bij BBC de subtitles aanzet, vertalen ze Vitesse als "the test"
pi_7048917
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ze lullen zowiezo uit hun nek.
John Motson roelt alle Nederlandse commentatoren.
  donderdag 28 november 2002 @ 21:42:29 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7048937
Tjonge...kutFrankel
kutOwen Wat een irri spits zeg...zo slecht altijd spelen en toch wel es scoren..
Hopen dat het nog gelijk kan worden ..
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 21:43:30 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_7048951
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:41 schreef keeper het volgende:

[..]

John Motson roelt alle Nederlandse commentatoren.

Ik heb het over de betweters in de rust.

pi_7048987
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het over de betweters in de rust.

Gary Lineker is idd geen Johan Cruijff.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 21:45:38 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_7049002
Ze hebben het over Vitesse of over Vitez.

Die Engelsen verdiepen zich nooit in andere landen.

Als je je huiswerk doet weet je dat het Vitez is.

pi_7049027
Ze hebben het nog steeds over of het nou Vites of Vitesse is .

It's like Auxerre or Aussere.
-Yeah, and some people in London say West Ham and some say West 'Am. It all depends on where you from
.

BBC heerscht .

donderdag 28 november 2002 @ 21:47:31 #115
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7049042
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:46 schreef keeper het volgende:
Ze hebben het nog steeds over of het nou Vites of Vitesse is .

It's like Auxerre or Aussere.
-Yeah, and some people in London say West Ham and some say West 'Am. It all depends on where you from
.

BBC heerscht .

tjonge..stelletje idioten zeg
Luister dan toch liever naar Youri Mulder...of gewoon helemaal niet
pi_7049081
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:45 schreef tong80 het volgende:
Als je je huiswerk doet weet je dat het Vitez is.

Vitās.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 21:58:12 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_7049321
Trevor Brooking praat alsof ze er al zijn.

Kom op Vitesse.

donderdag 28 november 2002 @ 21:59:47 #118
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7049351
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:58 schreef tong80 het volgende:
Trevor Brooking praat alsof ze er al zijn.

Kom op Vitesse.

Wrom heeft BBC bij sport altijd zo'n klein scherm?
pi_7049405
Goede kans voor Vitesz.
pi_7049408
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:59 schreef mitt het volgende:

[..]

dat wou ik net gaan opmerken
  donderdag 28 november 2002 @ 22:03:28 #121
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7049442
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hadden ze bij het WK ook al...kvin het iig niet lekker kijken
pi_7049473
Jezus wat een kans voor Owen .

Schitterende redding!!

En mazzel erna in de rebound .

pi_7049511
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:59 schreef mitt het volgende:
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:02 schreef Frenkie het volgende:
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:49 schreef keeper het volgende:
Maar waarom heeft de BBC een enorme zwarte rand om het scherm?
.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:06:50 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_7049521
Liverpool IS Owen verder is het een zeer matige ploeg.

pi_7049529
Weer een goede redding van Jevric.
  donderdag 28 november 2002 @ 22:07:59 #126
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7049550
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:06 schreef keeper het volgende:

[..]

[..]

[..]

.

Nou?
Iemand?
pi_7049615
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:06 schreef tong80 het volgende:
Liverpool IS Owen verder is het een zeer matige ploeg.

Gerrard is anders ook een hele goede voetballer, maar die is nog niet helemaal fit, En die Hyypia kan er ook wel wat van
pi_7049632
Wil Lievurpoel die 2e niet maken ofzo?
pi_7049802
Dat commentaar van die Engelsen is af en toe wel belachelijk arrogant trouwens.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:22:03 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_7049879
Zeg ik.

Waarom trappen ze gvd die bal er niet in.

pi_7049881
Kale Sunnie!!!!!!!

Wat een kans zeg .

donderdag 28 november 2002 @ 22:23:51 #132
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7049916
Lekkere kans Kale
pi_7049936
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:22 schreef keeper het volgende:
Kale Sunnie!!!!!!!

Wat een kans zeg .

Die kans was nog groter dan de kans van Carew gisteren tegen Ajax... als dat mogelijk is.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_7050012
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:24 schreef ChillyWilly het volgende:
Die kans was nog groter dan de kans van Carew gisteren tegen Ajax... als dat mogelijk is.
Hij viel iig in de zelfde categorie ja.
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:31:28 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_7050087
Vanmiddag Asamoha bij Schalke :

Leeg doel tegen de paal.

donderdag 28 november 2002 @ 22:33:39 #136
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7050134
Jammer 0-1
1-1 was wel verdiend geweest..
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:36:17 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_7050187
Gewoon uit winnen.

Net als bij Werder, die dachten ook dat het niks was.

Wat een arrogante lui zeg.

Zeggen ze wel eens iets over de Nederlanders.

Met zoveel miljoenen zouden we in Nederland wel een beter team kunnen samenstellen.

donderdag 28 november 2002 @ 22:40:06 #138
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7050272
Ik denk dat Kalle Sonne vanavond wel een keer zwetend wakker wordt
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:40:42 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_7050294
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:40 schreef amnesiac het volgende:
Ik denk dat Kalle Sonne vanavond wel een keer zwetend wakker wordt
Denk 't ook.

Maar gewoon uit winnen is er niks aan de hand.

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:41:37 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_7050314
Heb trouwens een schijthekel aan counterploegen.

donderdag 28 november 2002 @ 22:43:47 #141
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7050372
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:24 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Zelfs Carew had deze erin geschoten
pi_7050468
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:36 schreef tong80 het volgende:
Gewoon uit winnen.

Net als bij Werder, die dachten ook dat het niks was.

Wat een arrogante lui zeg.

Jep. Ze gingen er op de BBC vanuit dat ze op Anfield Road wel ff gingen winnen .
pi_7050661
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:41 schreef tong80 het volgende:

helemaal als ze er zo bij staan
pi_7050686
Ik had het gevoel dat Liverpool op 75% speelde. Jammer dat Vitesse niet in staat was dit af te straffen. Daar was het voorin iets te licht voor.

Als je het bekijkt vanuit het perspectief dat de Engelse competitie veel sterker is door de hogere televisie-inkomsten, dan is het niet slecht dat de nummer 11 van Nederland van 1-0 verliest van de nummer 2 van Engeland

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 22:59:06 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_7050699
Leuk nu ouwe beelden dat Ajax Liverpool afslacht.

donderdag 28 november 2002 @ 23:00:25 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7050726
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk nu ouwe beelden dat Ajax Liverpool afslacht.

De mistwedstrijd waar ik bij was?

Trouwens, gefeliciteerd Doc.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_7051765
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:34 schreef tong80 het volgende:
Die kut Engelsen hebben het er weer over dat the dutch leaque niet bekend staat als de beste van de wereld.

Een Engelse topclub speelt tegen een Nederlandse middenmoter.

Laat Ajax tegen Fulham spelen en er blijft niks van over.

De laatste jaren hebben de Nederlanders zowiezo van die chauvinisten gewonnen, laatste voorbeeld PSV bij Leeds.

Pardon?

Sinds wanneer is Vitesse een middenmoter?

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2002 @ 23:43:23 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_7051847
quote:
Op donderdag 28 november 2002 23:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Pardon?

Sinds wanneer is Vitesse een middenmoter?

Sinds dit jaar.

En Theo Jansen herhaalde mijn woorden nog eens na mijn post.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 23:47:30 #149
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7051952
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:41 schreef tong80 het volgende:

En laat ze maar arrogant lullen. LFC verloor uit (en thuis) van Valencia. Ajax niet .

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-11-2002 23:48]

pi_7051953
Net terug van de wedstrijd. Een half tevreden/half ontevreden gevoel. Die kans in de 2de helft voor op goal had er gewoon in moeten zitten. Aan de andere kant, heeft Liverpool ook een paar grote kansen laten liggen.
0-1 tegen een absolute topclub is netjes, zeker als je daarbij de 2de helft in gedachten houdt. Gelijkspel was verdiend geweest, maar we zullen toch moeten scoren daar op Anfield Road. En 1 keer scoren daar is al genoeg om de stand weer gelijk te trekken dus ik zie nog zeker wel een kans.

Leuk van Mart Smeets, die geel/zwarte stropdas, het gevoel als Arnhemmer en veel Vitessespullen in het decore van Vak M.

pi_7052014
quote:
Op donderdag 28 november 2002 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Sinds dit jaar.

En Theo Jansen herhaalde mijn woorden nog eens na mijn post.

Hmm. De hele reputatie van jarenlang (sub)topper is in 1 seizoen weggegooid.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 november 2002 @ 23:50:59 #152
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7052036
quote:
Op donderdag 28 november 2002 23:00 schreef golfer het volgende:

Trouwens, gefeliciteerd Doc.

Thanx.

Was een wonderlijke ervaring voor LFC te zijn tussen talloze Vitesse aanhangers. Maar her en der zaten nog meer LFC shirtjes verspreid. Sfeer was gemoedelijk. Effe in de stad geweest in O'Connels waar LFC fans en Vitesse fans gezamelijk aan het bier zaten. Viel me van de zuid tribune niet tegen dat ze ze bleven zingen.

Heb erg veel zin in de wedstrijd over (ruim) drie weken wanneer ik temidden van de LFC supporters zit. Dan is juichen nog leuker .

pi_7052123
quote:
Op donderdag 28 november 2002 23:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Thanx.

Was een wonderlijke ervaring voor LFC te zijn tussen talloze Vitesse aanhangers. Maar her en der zaten nog meer LFC shirtjes verspreid. Sfeer was gemoedelijk. Effe in de stad geweest in O'Connels waar LFC fans en Vitesse fans gezamelijk aan het bier zaten. Viel me van de zuid tribune niet tegen dat ze ze bleven zingen.

Dat was idd een punt dat ik vergat aan te halen.

Het viel me ontzettend tegen dat je welgeteld slechts 5 keer de Liverpoolfans hoorde. En ik zat er nog redelijk dichtbij maar ze waren echt de hele tijd stil. Zuid zong wel aardig door zonder op te willen scheppen.

Doc, was jij trouwens degene met het rode Liverpool spandoek of de witte met de tekst "dutch liverpool"....nog iets

pi_7052643
Kep me wel vermaakt. Kwamen rond 14.50 in Arnhem, naar de Buurman gegaan. Zat helemaal vol met Engelsen, die allemaal sjaaltjes en shirtjes wilden wisselen. Helft van onze groep liep dus het stadion met een LFC sjaaltje binnen. Een Engelse was zelfs zo maf 35 euro neer te leggen voor een Vitesse sjaal. Verder kun je goed lachen en drinken met die mensen, totaal geen ruzie, super gezellig.

Heb me wel vermaakt, en we zijn niet uitgeschakeld of kansloos, maar uit winnen wordt wel moeilijk.

Trouwens ook nog bij SBS6 op tv geweest met interview. Vroegen ze hoeveel ik dacht dat het zou worden, en of het wel een beetje samenging met die Engelsen.

pi_7053584
LFC-vak was trouwens wel errug stil. Heb ze alleen op het einde één keer horen zingen. Zuid ging lekker de hele wedstrijd door
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 november 2002 @ 01:16:37 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_7053589
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 01:16 schreef Klingon het volgende:
LFC-vak was trouwens wel errug stil. Heb ze alleen op het einde één keer horen zingen. Zuid ging lekker de hele wedstrijd door
Maar wie het laatst zingt zingt het best.

pi_7053955
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 01:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar wie het laatst zingt zingt het best.

Over twee weken niet meer *klopt alvast af*
  vrijdag 29 november 2002 @ 07:59:03 #158
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_7054459
Ik heb nog een stukje van de nabeschouwing op BBC2 gekeken en Mark Lawrenson en Gary Linker waren niet bepaald onder de indruk van Vitesse en schatten hun niet echt hoog in, ik citeer:
quote:
..... against a mediocre side...
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 29 november 2002 @ 09:02:02 #159
40878 BOT
pi_7054761
Ach het was jammer maar over 2 weken weer een kans.De sfeer was in ieder geval top. heb nog genoeg Stomdronken Engelsnen naar de bussen geholpen was wel grappig. Over twee weken de return........en ik heb een kaartje. Eindelijk eens een Engels stadion zien.En dan ook nog Anfield Road
  vrijdag 29 november 2002 @ 09:03:18 #160
40878 BOT
pi_7054773
En hoezo zijn we ineens een middenmoter dan. Jarenlang in de subtop spelen en je staat een keer wat lager, dan telt die reputatie niet meer:?
pi_7055709
Tis dus 1-0 gebleven zie ik. In de rust ben ik wat anders gaan doen, want ik vond het een oersaaie wedstrijd. Vitesse was absoluut niet bij machte om het Liverpool enigszins lastig te maken. Op balbezit spelen is leuk, maar je wint er geen wedstrijden mee. Heb de eerste helft geen enkele kans kunnen tellen voor Vitesse.

Laten we hopen dat ze het over twee weken op Anfield Road wat beter zullen doen.

pi_7058514
Vreselijk voorspelbare wedstrijd was het: Liverpool taste even de boel 10 minuutjes af, merkte al snel dat het helemala niets te vrezen had van Vitesse en deed geen enkele moeite om aan te zetten of een hoger tempo te spelen.

Gewoon rustig rondtikken, wachten tot de fout achterin en die afstraffen.

Ik weet dat veel mensen dit spel nie tmooi vindne, maa rik vind het tactisch zo simpel dat het mooi is als het goed wordt uitgevoerd, en dat werd het (met als enige uitzondering dat het niet 5-0 werd of zo).

Waarom zou je als Liverpool zijnde tegen Vitesse met krachten gaan smijten als je op 50% van je kunnen ook al makkelijk overend blijft, gewoon simpel wint?

vrijdag 29 november 2002 @ 14:11:12 #163
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7059595
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Waarom zou je als Liverpool zijnde tegen Vitesse met krachten gaan smijten als je op 50% van je kunnen ook al makkelijk overend blijft, gewoon simpel wint?
En toch, stel dat die Sone die bal er wel inschiet, dan staat Liverpool toch met minder volle handen. Dus als ze op Anfield ook zo spelen en Vitesse scoort laat de 0-1 dan weet je het nooit.
Die Owen had er gewoon eentje bij moeten prikken. Dan was het over geweest voo Vitesse.
  vrijdag 29 november 2002 @ 14:15:44 #164
40878 BOT
pi_7059701
Maar het kan nog steeds.........
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:08:46 #165
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7061880
Na gisterenavond ben ik licht teleurgesteld. Heb mijn keel schor geschreewt maar het heeft niet geholpen. Vitesse speelde met name in de tweede helft beter maar ze creerden te weinig kansen. De kansen die ze kregen werden heel beschamend gemist. Ook had ik meer van LFC supporters verwacht. Liverpool FC speelde gewoon hun spel en deden dat gewoon goed. Vitesse is nog niet kansloos voor de volgende ronde al zijn hun kansen wel flink afgenomen.
Use Soap
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:17:50 #166
40878 BOT
pi_7062005
Heb de Liverpool supporters dus totaal niet gehoord!!!Maar ja zij lachten wel als laatst.
pi_7062776
Toch geweest,
Even wat gedronken in Plaza vantevoren was wel gezellig dagje, veel Nederlandse supporters van andere clubs aanwezig trouwens...verder vond ik het maar een saaie wedstrijd en de sfeer was ook maar matig voor zo'n wedstrijd maarja je kunt niet alles hebben.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:02:44 #168
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7062876
Vitesse-applaus

Vitessefans applaudiseerden na afloop van de wedstrijd tegen Liverpool voor de bussen met Britten, die vertrokken richting station. De rivaliserende supporters zwaaiden vriendelijk naar elkaar. Tekenend voor een rustig verlopen voetbalavond. "Zo moet en kan het dus ook", aldus een politiewoordvoerder.

Naar mijn mening hoort het ook zo, niks geen gezeik of gerel. Gewoon lekker een wedstrijdje kijken.

Use Soap
pi_7063168
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Tis dus 1-0 gebleven zie ik. In de rust ben ik wat anders gaan doen, want ik vond het een oersaaie wedstrijd. Vitesse was absoluut niet bij machte om het Liverpool enigszins lastig te maken. Op balbezit spelen is leuk, maar je wint er geen wedstrijden mee. Heb de eerste helft geen enkele kans kunnen tellen voor Vitesse.

Laten we hopen dat ze het over twee weken op Anfield Road wat beter zullen doen.

Meneer baseerd de gehele wedstrijd op een matige 1e helft. Lekkere analyse.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:22:06 #170
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7063188
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Meneer baseerd de gehele wedstrijd op een matige 1e helft. Lekkere analyse.

Inderdaad, zeg dan wat over alleen de eerste helft..ipv doordat je een helft heb gezien meteen oordeelt hoe en wat en waarom ze niet winnen..
pi_7063245
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Vreselijk voorspelbare wedstrijd was het: Liverpool taste even de boel 10 minuutjes af, merkte al snel dat het helemala niets te vrezen had van Vitesse en deed geen enkele moeite om aan te zetten of een hoger tempo te spelen.

Gewoon rustig rondtikken, wachten tot de fout achterin en die afstraffen.

Ik weet dat veel mensen dit spel nie tmooi vindne, maa rik vind het tactisch zo simpel dat het mooi is als het goed wordt uitgevoerd, en dat werd het (met als enige uitzondering dat het niet 5-0 werd of zo).

Weer een bout-analyse. Zelfs een Liverpool-aanhanger vond Vitesse de 2de helft veruit beter met toch aardige kansen op de gelijkmaker. Maar ook de 1e helft stond Vitesse goed, Liverpool scoorde slechts door een grote fout van Frankel achterin. Wel typerend dat je zegt dat het 5-0 had kunnen worden. Dan reken je de kansen van Liverpool wel als goal, maar die nog veel grotere kans van Vitesse tel je dan niet mee. Merkwaardig.

Je overschat Liverpool of je onderschat Vitesse. De verhoudingen lagen iig niet zo scheef zoals jij het schetst.

vrijdag 29 november 2002 @ 18:09:46 #172
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7063889
Ja er werden naar mijn idee veel fouten gemaakt op de flanken. Cornelisse blinkte uit in foute passen en acties, ook Riga bakte er in de eerste helft weinig van, ging wel het duel aan maar kwam daarna weer met een slechte voorzet. Op links speelde Fränkel goed alleen jammer van dat ene foutje.
Use Soap
pi_7064396
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:02 schreef Ketjing het volgende:
Vitesse-applaus

Vitessefans applaudiseerden na afloop van de wedstrijd tegen Liverpool voor de bussen met Britten, die vertrokken richting station. De rivaliserende supporters zwaaiden vriendelijk naar elkaar. Tekenend voor een rustig verlopen voetbalavond. "Zo moet en kan het dus ook", aldus een politiewoordvoerder.

Naar mijn mening hoort het ook zo, niks geen gezeik of gerel. Gewoon lekker een wedstrijdje kijken.

Liverpool supporters staan bekend als goede supporters. Helaas zullen zij altijd de smet van Heysel met zich meedragen door enkele mongolen. Tevens zijn daar ook hoop misverstanden over, maar goed ga ik nu niet op in. Maar ook hulde aan de vitesse supporters. Ik kan me voorstellen dat bijv bij een feyenoord o.i.d. wel rellen hadden uitgebroken als de rotterdammers verloren hadden.
  vrijdag 29 november 2002 @ 19:39:33 #174
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7065143
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:09 schreef Ketjing het volgende:
Op links speelde Fränkel goed alleen jammer van dat ene foutje.
Fränkel viel wederom door de mand. Dat was tegen Partizan ook al zo. Die man komt gewoon te kort voor dit niveau. En die blunder, ja dat geeft nou net aan wanneer je een topper bent en wanneer niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2002 @ 19:45:43 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7065238
quote:
Op donderdag 28 november 2002 23:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dat was idd een punt dat ik vergat aan te halen.

Het viel me ontzettend tegen dat je welgeteld slechts 5 keer de Liverpoolfans hoorde. En ik zat er nog redelijk dichtbij maar ze waren echt de hele tijd stil. Zuid zong wel aardig door zonder op te willen scheppen.

Doc, was jij trouwens degene met het rode Liverpool spandoek of de witte met de tekst "dutch liverpool"....nog iets

Was een stelle brave jongens dat volk uit Liverpool dat naar die wedstrijd was. Zat ook met een paar van die gasten in de bus heen. Ik liep toevallig ook voorbij toen de bussen uitsupporters wegreden en zag dat in die bussen ook vrij rustig volk zat. Er werd vriendelijk gezwaaid en de er werd ook vriendelijk terug gezwaaid. De sfeer was echt -zoals al eerder zei- compleet gemoedelijk.

Dat spandoek (wit met rode letters) was niet van mij maar van een groep Utreg supporters -ouwe Bunniksiders-.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2002 @ 19:56:36 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7065384
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Weer een bout-analyse. Zelfs een Liverpool-aanhanger vond Vitesse de 2de helft veruit beter met toch aardige kansen op de gelijkmaker. Maar ook de 1e helft stond Vitesse goed, Liverpool scoorde slechts door een grote fout van Frankel achterin. Wel typerend dat je zegt dat het 5-0 had kunnen worden. Dan reken je de kansen van Liverpool wel als goal, maar die nog veel grotere kans van Vitesse tel je dan niet mee. Merkwaardig.

Je overschat Liverpool of je onderschat Vitesse. De verhoudingen lagen iig niet zo scheef zoals jij het schetst.

In de eerste helft was Vitesse niet bij machte om enige kans te creeeren en in tweede helft kwam die knakker met die dreads over recht geen enkele keer z'n man (Traore) voorbij. Pas toen-ie over links kwam waren er wat kansjes. Die bal op de paal en dat schot erna waren de enige echte kansen. Ze probeerden ook veel te vaak door de lucht hun voor het goal te komen: compleet onzinnig tegen Hyppia en Henchoz terwijl je zelf geen lange spitsen hebt. Echt geen gevaar. Aan de andere kant had Owen een paar aardige gelegenheden. Maar die kiepert van jullie deed het aardig. Tweede helft was beter, maar LFC controleerde op een enkel moment na de wedstrijd volledig.

Aan de andere kant had het 0-3 kunnen zijn, maar 1-1 was ook niet onmogelijk geweest. Ben benieuwd over twee weken, hoewel ik denk dat LFC die wedstrijd rustig uit wil spelen, en dat dat ook lukt.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2002 @ 20:06:00 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7065514
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:46 schreef Fakir het volgende:

Liverpool supporters staan bekend als goede supporters. Helaas zullen zij altijd de smet van Heysel met zich meedragen door enkele mongolen. Tevens zijn daar ook hoop misverstanden over, maar goed ga ik nu niet op in.

Had ooit eens gelezen (ik geloof in het Bill Bufford boek) dat het uiteindelijjk Chelsea supporters waren die de echte ellende veroorzaakt hadden, maar het is een tijdje geleden dat ik dat gelezen had, en weet ook geheel niet of het onzin is of niet. Weet jij daar meer van?
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 18:46 schreef Fakir het volgende:

Maar ook hulde aan de vitesse supporters. Ik kan me voorstellen dat bijv bij een feyenoord o.i.d. wel rellen hadden uitgebroken als de rotterdammers verloren hadden.

Inderdaad. Prima volk. Werd ook niet lastig gevallen met m'n LFC shirt of bij m'n gejuich en ook anderen die ik gezien had die her en der verspreid zaten werden ook gewoon gefeliciteerd na de wedtrijd.
pi_7065872
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:06 schreef Doc het volgende:

[..]

Had ooit eens gelezen (ik geloof in het Bill Bufford boek) dat het uiteindelijjk Chelsea supporters waren die de echte ellende veroorzaakt hadden, maar het is een tijdje geleden dat ik dat gelezen had, en weet ook geheel niet of het onzin is of niet. Weet jij daar meer van?

Nee daar weet ik niks van, doelde meer op het feit dat niemand wist wat er gaande was. Mensen die ik ken die erbij waren, hoorden pas op de boot terug dat er mensen waren gestorven. Ik bedoel dat het een misverstand is dat mensen dood zijn gemept. Die mening heerst overal. 90% van de mensen weet niet dat er een muur ingestort is. Maar goed hoe je het wendt of keert het had nooit mogen gebeuren. En ik vind dat de belgische politie ook erg slecht bezig was. Als zij adequaat hadden gereageerd was er niks aan de hand geweest. Nog erger is dat veel mensen die het destijds niet bewust mee hebben gemaakt dan voor het gemak roepen dat hillsbrough ook rellen waren. Daar wordt ik echt pissig om. Maar ja zoals ik al eerder opmerkte Heysel is een smet dat LFC voor altijd mee zal dragen en waarmee de supporters voor altijd geassocieerd zullen worden.
pi_7066106
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Fränkel viel wederom door de mand. Dat was tegen Partizan ook al zo. Die man komt gewoon te kort voor dit niveau. En die blunder, ja dat geeft nou net aan wanneer je een topper bent en wanneer niet.

Precies. Frankel vond ik zeer matig spelen zoals wel vaker. Gozer kwam elke keer over de zijkant met waardeloze hoge ballen of passes.
Duidelijk niet geschikt voor het niveau van Vitesse of het iig niveau wat Vitesse wilt nastreven zoals Johan Derksen het zei.

PS. Partizan?

pi_7066269
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 19:56 schreef Doc het volgende:

[..]

In de eerste helft was Vitesse niet bij machte om enige kans te creeeren

Mwah, minimaal 1 heb ik toch wel gezien.
quote:
die knakker met die dreads
Riga Mustapha
quote:
Die bal op de paal en dat schot erna waren de enige echte kansen.
Ik heb er toch echt wel meer geteld. Deze die jij schetst waren opgelegde kansen.
quote:
Ze probeerden ook veel te vaak door de lucht hun voor het goal te komen: compleet onzinnig tegen Hyppia en Henchoz
Klopt.
quote:
terwijl je zelf geen lange spitsen hebt.
Bob Peeters? Die overigens op de bank zat omdat hij niet in het spelconcept pastte.
quote:
Tweede helft was beter, maar LFC controleerde op een enkel moment na de wedstrijd volledig.
Als zo'n topclub het onder controle zou hebben, zou Vitesse niet zo dichtbij de gelijkmaker zijn. Ik vond juist Vitesse de 2de helft beter en gecontroleerder, en niet alleen ik.
quote:
Aan de andere kant had het 0-3 kunnen zijn, maar 1-1 was ook niet onmogelijk geweest.
1-0 ook niet.
quote:
Ben benieuwd over twee weken, hoewel ik denk dat LFC die wedstrijd rustig uit wil spelen, en dat dat ook lukt.
Ben ook benieuwd. Met dezelfde inzet en durf tegen Bremen zie ik nog een (kleine) mogelijkheid.
  vrijdag 29 november 2002 @ 21:26:02 #181
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7066807
Ik moet zeggen dat ik Vitesse redelijk goed vond spelen ... complimenten
  vrijdag 29 november 2002 @ 22:20:42 #182
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7067707
Ik had zelf Bob graag gezien gisteren maar waarom hij niet speelde was mij een raadsel. Misschien dat Snoei bang was dat Bob zijn witte broekje bruin maakte. Verder vind ik Cornelisse stukken minder dan Fränkel. Frankel heeft een betere voortzetting en is na mijn idee ook sneller
Use Soap
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 november 2002 @ 10:30:11 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7071861
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Ik heb er toch echt wel meer geteld. Deze die jij schetst waren opgelegde kansen.

Die ballen werden telkens maar matig aangespeeld, zodat ver overkoppen en dergelijke meestal de enige optie was.
quote:
Bob Peeters? Die overigens op de bank zat omdat hij niet in het spelconcept pastte.
Ik bedoel natuurlijk wel eentje die in het veld staat. Hoge ballen voor lange spitsen op de bank blijven nog steeds vrij nutteloos.
quote:

Als zo'n topclub het onder controle zou hebben, zou Vitesse niet zo dichtbij de gelijkmaker zijn. Ik vond juist Vitesse de 2de helft beter en gecontroleerder, en niet alleen ik.

In de tweede helft speelde Vitesse zeker beter dan de eerste, maar beter dan LFC? Dat was eerder optisch bedrog, zoals het ook in twee wedstrijden van Ajax tegen Inter leek alsof Ajax beter was...
quote:

1-0 ook niet.

Mwaoh, als LFC niet voor had gestaan in de eerste helft, hadden ze de tweede helft anders gespeeld...
quote:
Ben ook benieuwd. Met dezelfde inzet en durf tegen Bremen zie ik nog een (kleine) mogelijkheid.
Hoop doet leven. Ik schat de kans dat Vitesse het red ongeveer 5%. En dan ben ik royaal . Ik vermoed dat LFC redelijk makkelijk de wedstrijd controleert. Net zoals het de tweede helft speelde en dat Owen dan wel in een van zijn uitbraken scoort. Ik gok op 1-0 of 1-1.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 november 2002 @ 10:37:04 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7071886
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:29 schreef Fakir het volgende:

[..]

Nee daar weet ik niks van, doelde meer op het feit dat niemand wist wat er gaande was. Mensen die ik ken die erbij waren, hoorden pas op de boot terug dat er mensen waren gestorven. Ik bedoel dat het een misverstand is dat mensen dood zijn gemept. Die mening heerst overal. 90% van de mensen weet niet dat er een muur ingestort is. Maar goed hoe je het wendt of keert het had nooit mogen gebeuren. En ik vind dat de belgische politie ook erg slecht bezig was. Als zij adequaat hadden gereageerd was er niks aan de hand geweest. Nog erger is dat veel mensen die het destijds niet bewust mee hebben gemaakt dan voor het gemak roepen dat hillsbrough ook rellen waren. Daar wordt ik echt pissig om. Maar ja zoals ik al eerder opmerkte Heysel is een smet dat LFC voor altijd mee zal dragen en waarmee de supporters voor altijd geassocieerd zullen worden.

Als je inderdaad maar iets van beide gevallen kent weet je dat er niemand dood gemept/geschopt is. Bij Heysel heeft het me altijd verbaasd dat men banger was voor de Engelse supporters dan voor de paniek van de eigen supporters. Maar goed, dat is als je er over nadenkt. Op het moment zelf denkt men niet (kan ik me zo voorstellen)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')