Ik verwacht een overwinning voor mijn favorieten. Heb er in ieder geval zin in.
COME ON LIVERPOOL!
Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley
quote:Klinkt bijna Cruijffricaans
Op woensdag 20 november 2002 13:40 schreef Doc het volgende:
....COME ON LIVERPOOL!
Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley
Maar ik hoop toch ook wel dat Liverpool gaat winnen hoor. Toch mn favourtie engelse club, en aangezien vitesse in het verloop van het toernooi toch geen schijn van kans heeft.......
quote:Boefje.
Op woensdag 20 november 2002 13:45 schreef Gunner het volgende:
Ik ga binnenkort ook in mijn Arsenal shirt in het Ajax vak zitten
quote:Veel succes. Ik wilde de gok niet wagen en wist dat dit voor mij de manier was waarop ik het makkelijkst aan een kaart kon komen.
Op woensdag 20 november 2002 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Ik hoop kaartjes te kunnen regelen in het Liverpool vak
Als het je lukt kunnen we wellicht van te voren wat afspreken. Ik was van plan van te voren in de Ierse kroeg (O'Connels) te zitten aangezien ik verwacht dat ook wel LFC fans zullen zitten
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:43 schreef JohanDerksen het volgende:
Landverrader.
Mijn eerste voetbal wedstrijd die ik ooit zag was AZ - LFC voor de EC I. Twee decenia geleden dus.En toen was ik al voor LFC.
Ik vind Liverpool echt een schitterende ploeg maar ik ben pro Nederland dus ja dan ben je voor Vitesse als ze tegen liverpool moeten.
Goed voor de punten als we Liverpool uit kunnen schakelen al verwacht ik dat niet maar het zou wat zijn.
Ik heb niets met Liverpool verder, ook niet echt met Vitesse natuurlijk, maar ja dat blijven Nederlanders hoor.
Maar ik vrees dat Vitesse het niet makkelijk zal krijgen tegen l'pool. Maar ja, alles is mogelijk...
chaan vitas!!
Hoop is daarentegen wat anders dan de realiteit. Denk toch dat LFC een maatje te groot is voor de Arnhemmers.
quote:De beste buitenlandse club? Waarom staan ze dan in de UEFA cup?
Op woensdag 20 november 2002 18:13 schreef Ketjing het volgende:
Ik ben Vitesse supporter en ik hoop op een stunt. Maar aan de andere kant vind ik Liverpool de beste buitenlandse club en vind ik het geen schande als Vitesse verliest. En iedereen die zegt dat LFC een maatje te groot is, hetzelfde werd over Rapid en Werder gezegd.
quote:Ga jij er nog heen?
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
We moeten vitesse gewoon oprollen.
quote:Baal ik inderdaad ook nog steeds van
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
Zo'n uitstapje in Basel doet gewoon heel veel pijn. Ben er nog kapot van
quote:Helaas niet, zit dan in het buitenland.
Op woensdag 20 november 2002 20:01 schreef Doc het volgende:Ga jij er nog heen?
De kaartjes voor 28ste heb ik straks binnen dus dat wordt genieten.
Voor het uitduel moet ik zeker aanwezig zijn. Een club als Liverpool loot je niet elk jaar en zeker niet die Engelse sfeer daar.
quote:Bron: TV Gelderland
Spaanse arbiter Vitesse-LiverpoolDe UEFA Cup-wedstrijd tussen Vitesse-Liverpool wordt volgende week donderdag geleid door de Spaanse arbiter Manuel Enrique Mejuto Gonzales. Hij wordt in het duel in de derde ronde geassisteerd door Oscar Martinez Samaniego en Carmelo Miramon Moreno. Alfonso Perez Burrull is de vierde official. De enige vitessespeler die zich tegen hen verstaanbaar kan maken is Gert Claessens. Hij speelde bij Real Oviedo. Overigens waren er woensdagmiddag 12.300 kaarten verkocht voor Vitesse-Liverpool.
quote:Bron: VI
Cupkoorts in Arnhem stijgt naar hoogtepuntArnhem is in de ban van Anfield Road. Nadat Vitesse verrassend de Duitse nummer drie Werder Bremen uitschakelde in het toernooi om de UEFA Cup, volgt de ultieme beloning in de derde ronde. Vitesse-Liverpool is het aansprekende affiche. Inmiddels worden de reisbureaus bestormd en zong de Arnhemse aanhang zondag zelfs na de nederlaag tegen SC Heerenveen (1-2) de nieuwe evergreen ´We gaan naar Liverpool´.
De club, die wordt geteisterd door financiele problemen en wisselende resultaten in de vaderlandse competitie, wentelt zich in het warme bad van de Europese euforie. Waar de formatie van Mike Snoei nationaal nog niet kan overtuigen, maakt de Europese campagne veel goed. De trip naar Anfield Road moet een historische happening worden die de club de broodnodige positieve publiciteit en pecunia op kan leveren. Vitesse begint donderdag 28 november met een thuiswedstrijd in het Gelredome. Op 12 december volgt de return.In de spelersgroep is de loting het gesprek van de dag. Nieuwbakken Oekraine-international Evgeniy Levchenko: "In deze fase heb je geen makkelijke tegenstanders meer. Liverpool is natuurlijk wel een stapje verder dan wij, maar dat wil niet zeggen dat we meteen kansloos zijn. Liverpool gaat ongetwijfeld ruimte weggeven en daar moeten wij van zien te profiteren. Het wordt hoe dan ook een leuke ervaring." Levchenko scoorde tegen Werder Bremen voor de tweede keer wedstrijd op rij uit een strafschop. "Tegen Willem II schoot ik hem links van de keeper. Toen ik in Bremen mijn aanloop nam bedacht ik me dat die duitsers dat misschien wel gezien hadden, daarom schoot ik hem ditmaal rechts."
Verdediger Purrel Frankel weet intussen niet wat hij meemaakt in Arnhem. De stap van De Vijverberg, waar hij vorig jaar nog voor De Graafschap speelde, naar Anfield Road is dan ook geen kleine. "Dit is natuurlijk een droom", vindt Frankel. "Normaal zie je die gasten van Liverpool alleen op televisie, nu gaan we zelf naar ze toe. Ik zou gek zijn als ik zou zeggen dat we evenveel kwaliteit hebben. Aan de andere kant zijn het ook maar mensen. Wij zijn Europees nog ongeslagen en gaan voor elkaar door het vuur. In de Nederlandse competitie zakt iedereen terug als ze in Arnhem komen. Europees krijgen we meer ruimte." Bob Peeters verheugt zich vooral op de entourage. "Er waren in Bremen al drieduizend supporters", zegt de Belgische aanvaller. "Hoeveel zullen dat er dan in Liverpool wel niet zijn?"
quote:Bron: VI
Liverpool tegen Vitesse op jacht naar mijlpaalVitesse krijgt op 28 november en 12 december met Liverpool als tegenstander een Europese grootmacht voor de kiezen. The Reds hebben verreweg de meeste ervaring van alle dertig Engelse ploegen die ooit in Europees verband uitkwamen. Liverpool is de enige Engelse club die meer dan tweehonderd Europa Cup-duels afwerkte en heeft liefst zeven Europese triomfen in de prijzenkast staan. Liverpool won het Europa Cup-toernooi in 1977, '78, '81 en '84 en was in 1973, '76 en 2001 de sterkste in het UEFA Cup-toernooi. In 1977 veroverde de club bovendien nog de Europese Super Cup. Liverpool gaat tegen Vitesse op jacht naar een mijlpaal in zijn Europese historie, The Reds hebben sinds hun eerste internationale optreden in het seizoen 1964/65 liefst 393 doelpunten gemaakt en kunnen als eerste Engelse ploeg de grens van vierhonderd treffers overschrijden.
Liverpool kende zowel nationaal als internationaal een belabberde week. Allereerst verloor de ploeg van de Franse manager Gérard Houllier vorige week zaterdag door de 1-0 uitnederlaag tegen Middlesbrough haar ongeslagen status in het Premiership. Op dinsdag verspeelde Liverpool voorts een ticket voor de tweede groepsfase van de Champions League door slechts gelijk te spelen bij FC Basel (3-3). Als klap op de vuurpijl moest Liverpool de koppositie in het Premiership afgelopen weekeinde afstaan aan Arsenal. De formatie van Houllier kon op Anfield Road ondanks een karrenvracht aan kansen niet winnen van Sunderland (0-0).Tot ergernis van Houllier werd Liverpool in de voorbije weken herhaaldelijk bekritiseerd vanwege het saaie spel en het spelen van countervoetbal. 'Mensen zeggen dat Liverpool saai speelt, maar de statistieken wijzen uit dat alleen Manchester United in het Premiership vaker op doel schiet', aldus de Franse manager. 'Tegen Sunderland hadden we liefst 21 doelpogingen. Veel mensen vergeten dat onze aanvallers nog jong zijn en dat hun beste vorm nog moet komen.'
quote:Mooi. Die underdog positie bevalt Vitesse wel, dat hebben we kunnen zien.
Op woensdag 20 november 2002 22:23 schreef Fulton het volgende:
Ik denk:
[afbeelding]
Massale run op kaartjes voor Vitesse-Liverpool
Vitesse verwacht donderdag 28 november voor een uitverkocht stadion Gelredome te spelen tegen Liverpool. Het duel tegen de Britse topclub in de derde ronde van de UEFA Cup heeft sinds zaterdag geleid tot een massale run op toegangskaartjes. In drie dagen werden 12.300 stoelen verkocht aan seizoenkaarthouders en leden van de business-club. Een gemiddelde van 4.100 kaartjes per dag is ongekend voor Vitesse, dat in de eerste twee ronden van het Europese toernooi nog teleurstellende bezoekerscijfers scoorde. Tegen het Roemeense Rapid Boekarest kwamen er in de eerste ronde niet meer dan 10.850 toeschouwers naar Gelredome. In de tweede ronde trok Vitesse, ondanks een aansprekende tegenstander als Werder Bremen, slechts 20.000 toeschouwers.
Slechts één keer eerder zat stadion Gelredome bomvol bij een Europese wedstrijd. Alleen voor het thuisduel tegen Internazionale uit Milaan, twee seizoenen geleden in de tweede ronde van de UEFA Cup, kwamen de mensen zo massaal naar het stadion. In het verleden was ook stadion Monnikenhuize eenmaal uitverkocht. Dat was precies tien jaar geleden toen Vitesse ook tot de derde ronde doordrong en daarin op het grote Real Madrid stuitte.
"Het is ongelooflijk zo snel als de kaartjes de deur uitgaan. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt", zo reageerde een verheugde Frank Huizinga, woordvoerder van Vitesse. "Het stadion zal donderdag stamp en stampvol zitten." Een uitverkocht Gelredome betekent voor Vitesse dat er 28.247 stoelen bezet zijn. Liverpool heeft alle beschikbare 1.450 plaatsen in het uitvak geclaimd en zal die kaarten naar verwachting allemaal aan de man/vrouw brengen.
Een klein deel van de stoelen op de noord-tribune (750) is vanwege de slechte staat van de kuipjes onverkoopbaar. De voorbije dagen werd overwogen om enkele van de minder toegetakelde stoelen alsnog te verkopen, maar die optie is van de baan.
Seizoenkaarthouders kunnen tot vrijdag met korting hun eigen stoel terugkopen. In overleg met de politie is inmiddels besloten dat er vanwege veiligheidsrisico's geen vrije verkoop zal zijn. Vanaf vrijdag is het alleen seizoenkaarthouders op vertoon van hun kaart toegestaan om twee extra plaatsen bij te kopen.
De selectie van Liverpool arriveert woensdag om 14.15 uur in Amsterdam en zal daarna per bus richting Arnhem reizen. Anders dan zijn landgenoot Arsčne Wenger, die het niet nodig vond met Arsenal in het stadion van PSV te trainen, zal manager Gérard Houllier zijn spelers wel laten wennen aan stadion Gelredome. De 'Reds' trainen woensdagavond om 19.30 uur onder het gesloten dak, waar een dag later om 20.45 uur de aftrap volgt
Bron: www.vitesse.org
Digger(&EW), ik weet niet of het lukt, maar misschien kan ik via via ook voor jou(jullie) een (2)kaartje(s) regelen. Mail me maar als je interesse hebt.
quote:Doc, kun jij via deze wijze 2 kaarten voor mij scoren? (Ik bel je vanaaf wel ff, zal na 20 uur worden)
Op donderdag 21 november 2002 09:52 schreef Ketjing het volgende:
In overleg met de politie is inmiddels besloten dat er vanwege veiligheidsrisico's geen vrije verkoop zal zijn. Vanaf vrijdag is het alleen seizoenkaarthouders op vertoon van hun kaart toegestaan om twee extra plaatsen bij te kopen.
quote:Zal m'n best doen maar kan niks beloven.
Op donderdag 21 november 2002 13:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Doc, kun jij via deze wijze 2 kaarten voor mij scoren? (Ik bel je vanaaf wel ff, zal na 20 uur worden)
quote:Nu Liverpool komt wel ja. Ik snap het niet, waar waren ze toen Werder of Rapid op bezoek kwam??
Op donderdag 21 november 2002 09:52 schreef Ketjing het volgende:
Laatse nieuws:Massale run op kaartjes voor Vitesse-Liverpool
...
Liverpool fans kunnen overigens alleen kaarten halen voor in het uitvak af te halen via Liverpool zelf. Er zullen dus niet een grote hoeveelheid Engelsen verspreid over het stadion zitten itt eerdere berichten.
Buskaartje naar Liverpool kost tussen de 110 en 125 euro !! en je bent 3 dagen onderweg...ik ga dus niet met de bus.
quote:Waarom? Omdat ik geen fan ben Rapid B of Werder Bremen.
Op donderdag 21 november 2002 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Nu Liverpool komt wel ja. Ik snap het niet, waar waren ze toen Werder of Rapid op bezoek kwam??
quote:Misschien niet grote getalen, maar ik zit op Oost en probeer voor Digger & EW ook kaarten te regelen
Op donderdag 21 november 2002 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Liverpool fans kunnen overigens alleen kaarten halen voor in het uitvak af te halen via Liverpool zelf. Er zullen dus niet een grote hoeveelheid Engelsen verspreid over het stadion zitten itt eerdere berichten.
quote:Ik had het over de Vitesse seizoenkaarthouders.
Op donderdag 21 november 2002 22:04 schreef Doc het volgende:Waarom? Omdat ik geen fan ben Rapid B of Werder Bremen.
quote:Maar jullie zijn geen Engelse Liverpoolfans die elke week hun club bezoeken. Of wel
Misschien niet grote getalen, maar ik zit op Oost en probeer voor Digger & EW ook kaarten te regelen
quote:Ik had je mail terug gestuurd. Collega was er niet. Heb 'm paar keer thuis gebeld was-ie ook niet. En nu lees ik het bericht van Ketjing:
Op vrijdag 22 november 2002 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Al nieuws Doc? (je hebt iig mail of je fok account)
Zie je ieder geval de 29e december voor de Arsenal vs LFC meeting in Utreg.
quote:Yeah, ik heb er echt fokking zin in
Op vrijdag 22 november 2002 15:34 schreef Ketjing het volgende:
[afbeelding]
Met de inzet van Werder en enige hulp van boven gaan ze het redden!
quote:Die titel had je helemaal niet hoeven veranderen hoor. Dan post er niemand meer. Ik zat er over te denken 'm weer terug te veranderen om te kijken of het helpt, maar ik doe het makkelijker en post gewoon.
Op zaterdag 23 november 2002 21:10 schreef Leatherface het volgende:
De topictitel een beetje aangepast
TV tip voor de thuisblijvers : Kijk de wedstrijd op de BBC, naast het geweldige commentaar zijn de analyses erg goed.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2496149.stm
(het is me niet meer gelukt, Digger, ik heb nog wat mensen gebeld, maar zonder tastbaar resultaat)
Mijn kaarten krijg ik morgen als het goed is zitten we op Noordzijde (Liverpoolkant, maar niet in het Liverpool vak)
Lijkt me echt mooi Anfield Road, kom je niet zo vaak
quote:O'Connels. Op de Korenmarkt inderdaad (officieel net niet echt; eigenlijk adres is Korenstraat 2, maar het komt op vrijwel hetzelfde neer). Was van plan om voor de wedstrijd daar ook even heen te gaan.
Op woensdag 27 november 2002 11:58 schreef Stone_Island het volgende:
Ik ga als Liverpool/Engels voetballiefhebber morgen ook naar Arnhem met een paar man . Die Ierse Pub is dat op de korenmarkt ofzo?En welke club zijn jullie normaal in Nederland of alleen puur Liverpool?
In NL ben ik als geboren en getogen Amsterdammer voor Ajax. En jij?
Coole usernaam trouwens; draag je veel van dat merk?
quote:Ik ga 10 dagen nadat Vitas er heeft gespeeld naar Anfield.
Op woensdag 27 november 2002 12:03 schreef BOT het volgende:
Er zit inderdaad een Ierse Pub op de Korenmarkt...Wie gaan er ook naar de uitwedstrijd dan??Lijkt me echt mooi Anfield Road, kom je niet zo vaak
quote:Ik ben PSVer en ja ik draag redelijk veel Stone Island, morgen ook denk ik maar zullen er wel meer zijn
Op woensdag 27 november 2002 12:04 schreef Doc het volgende:[..]
O'Connels. Op de Korenmarkt inderdaad (officieel net niet echt; eigenlijk adres is Korenstraat 2, maar het komt op vrijwel hetzelfde neer). Was van plan om voor de wedstrijd daar ook even heen te gaan.
In NL ben ik als geboren en getogen Amsterdammer voor Ajax. En jij?
Coole usernaam trouwens; draag je veel van dat merk?
quote:Zo'n 45.000. Bij mijn weten zijn van de PL team stadions alleen The Stadium of Light (een kleine 50) en Old Trafford groter (ruim 60). Ik weet niet hoe groot het uitvak is.
Op woensdag 27 november 2002 12:10 schreef BOT het volgende:
Wat is de capaciteit van Anfield Road eigenlijk..En weet je ook hoe groot het uitvak is
quote:Zou ik gedaan hebben al ik geen kaartje had.
Op woensdag 27 november 2002 12:26 schreef Stone_Island het volgende:
Je kunt ook nog altijd in Arnhem gaan kijken, is veel gezelliger met al die Engelsen.
Welke NLse club jij fan van of alleen van de LFC?
quote:Zit niet acht op de Korenmarkt maar in een straatje er achter. Weet niet hoe het zit met de TVs aldaar. Weet van O'Connel dat ze daar een groot scherm hebben en zeker de wedstrijden uitzenden (meestal via de Engels betaal kanalen).
Op woensdag 27 november 2002 12:28 schreef Stone_Island het volgende:
Zat ff op www.korenmarkt.nl te kijken, zag ook een kroeg genaamd Murphy's staan zal ook wel een Ierse Pub zijn dacht ik zo.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 12:22 schreef Stone_Island het volgende:[..]
Ik ben PSVer en ja ik draag redelijk veel Stone Island, morgen ook denk ik maar zullen er wel meer zijn
Gaan jullie met een groep van Aiax of gewoon puur Liverpool?
quote:Solo (helaas geen kaarten kunnen krijgen voor Digger en EW -twee Ajax haters overigens-). Zit trouwens in een Vitas vak. Maar ben van plan daar niet te veel van aan te trekken.
Op woensdag 27 november 2002 12:22 schreef Stone_Island het volgende:[..]
Ik ben PSVer en ja ik draag redelijk veel Stone Island, morgen ook denk ik maar zullen er wel meer zijn
Gaan jullie met een groep van Aiax of gewoon puur Liverpool?
quote:Yep.
Op woensdag 27 november 2002 12:34 schreef Stone_Island het volgende:
Bericht van mij had je over t hoofd gezien ofzo...
[..]
quote:Iets op Oost geloof ik.
Op woensdag 27 november 2002 12:35 schreef Stone_Island het volgende:
Aahzo welk vak?Wij gaan ook wel ff naar de korenmarkt wat drinken.
Hangt een beetje af hoe snel ik ben vanaf m'n werk en zo of ik eerst nog naar O'Connels ga of direct naar het stadion. Achteraf was ik zeker van plan er langs te gaan.
Die kwamen met de knuppel op ons af toen wij stonden te juichen toen het 2-1 werd(we stonden in de rij bij het drinken)
Maar morgen een echte cupsfeer hoop ik. Eerst lekker wat biertjes drinken en dan naar het stadion, waar wel weer een alcoholverbod zal zijn :-(
quote:Moet je zeker heengaan Murphy's. Was er met Feijenoord - Vitas
Op woensdag 27 november 2002 12:28 schreef Stone_Island het volgende:
Zat ff op www.korenmarkt.nl te kijken, zag ook een kroeg genaamd Murphy's staan zal ook wel een Ierse Pub zijn dacht ik zo.
Maar de Duitse politie.....lijkt wel of we 60 jaar terug in de tijd gaan. ook bij die grenscontrole. alleen raampje open paspoort afgeven en zitten blijven!!!
In het stadion, als je al raar keek werd je al bijna opgepakt. helemaal ontspoort die lui.
Bron: Vitesseworld 27-11-2002
En dat aantal zal morgen wel groter worden als de busreis in de vrije verkoop gaat. Heb er al zin in!!!!
quote:Totdat zij aan jouw beginnen te trekken zodra je juicht als Liverpool scoort. Oost is na Zuid de meest fanatieke zijde.
Op woensdag 27 november 2002 12:34 schreef Doc het volgende:[..]
Solo (helaas geen kaarten kunnen krijgen voor Digger en EW -twee Ajax haters overigens-). Zit trouwens in een Vitas vak. Maar ben van plan daar niet te veel van aan te trekken.
quote:Dat kunnen er maximaal 4000 worden las ik ergens. Effe morgen kaarten halen voor vrij vervoer en hopen dat het vak weer redelijk vol zit de 12de.
Op woensdag 27 november 2002 16:10 schreef BOT het volgende:
De spelers van Vitesse kunnen in Liverpool, ongeacht de uitslag van donderdagavond, rekenen op een grote schare fans. Maandagavond gingen ruim 450 buskaarten over de toonbank en dinsdagavond kochten nog eens vijfhonderd supporters een toegangskaart om op eigen vervoer naar Liverpool te reizen. Op Anfield Road heeft Vitesse, ruim twee weken voor de return, al minimaal de steun van duizend fans.Bron: Vitesseworld 27-11-2002
En dat aantal zal morgen wel groter worden als de busreis in de vrije verkoop gaat. Heb er al zin in!!!!
quote:Ik zal het wel merken. Ik ga niet voor het knokken, en zal het wanneer mogelijk vermijden, maar ben niet bang. Ook als ik alleen ga niet.
Op woensdag 27 november 2002 23:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Totdat zij aan jouw beginnen te trekken zodra je juicht als Liverpool scoort. Oost is na Zuid de meest fanatieke zijde.
quote:Ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd, maar het is altijd link zodra je niet in het uitvak zit van de tegenstander.
Op woensdag 27 november 2002 23:54 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zal het wel merken. Ik ga niet voor het knokken, en zal het wanneer mogelijk vermijden, maar ben niet bang. Ook als ik alleen ga niet.
Maar hopelijk gebeurt dat dus niet...is nergens voor nodig!!!!
quote:Ik zal denk ik ook niet onnodig gaan provoceren of zo en het "You'll never walk alone" inzetten wanneer de rest van het vak Vitesse bejubeld; ik merk het wel.
Op donderdag 28 november 2002 08:49 schreef BOT het volgende:
Over het algemeen valt het wel mee ja. Maar je kunt je toch beter een beetje koest houden want er hoeven er maar een paar te zijn die geīrriteerd zijn en je ligt wel beneden zonder de traptreden te raken.Maar hopelijk gebeurt dat dus niet...is nergens voor nodig!!!!
Net op m'n werk:
Collega:"Ben je al zenuwachtig"
Ik (met LFC shirt aan ): "Nee, hoezo?"
"Je gaat toch naar Vitesse - Liverpool"
"Ja"
"Ben je dan niet zenuwachtig dat je op het verkeerde moment gaat juichen?"
Hoor net van een collega dat twee dochters van hem (met seizoenskaart Vitesse) er ook over denken om hun LFC shirt (ook fan) aan te trekken
quote:Jij ook hč
Op donderdag 28 november 2002 09:43 schreef BOT het volgende:
alvast sterkte met het verlies vanavond
Oh over een paar uur lekker op de korenmarkt
En daarna Alcohol loos in het stadion op last van de UEFA
quote:Is op zich niet zo'n slechte uitslag tegen Liverpool maarja daar hoop ik natuurlijk niet op want ik ga ook nog naar Liverpool
Op donderdag 28 november 2002 13:37 schreef DIGGER het volgende:
1-2
Maarja... Khoop dat er een mooie partij op de mat komt en dat Vites de 0 houd.. Erg belangrijk.
Vitesse!
quote:Jij ook al, ik heb precies hetzelfde....oh over 2 uur zit ik op de korenmarkt!!!!Het schijnt er al aardig druk te zijn met Engelsen.
Op donderdag 28 november 2002 16:09 schreef Fakir het volgende:
Nog zo'n vier uurtjes. Voel me net een klein jochie dat straks snoep krijgt
quote:Ik ga er ook zo even langs. Welke kroeg zit jij?
Op donderdag 28 november 2002 16:15 schreef BOT het volgende:[..]
Jij ook al, ik heb precies hetzelfde....oh over 2 uur zit ik op de korenmarkt!!!!Het schijnt er al aardig druk te zijn met Engelsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 28-11-2002 19:32]
Maar waarom heeft de BBC een enorme zwarte rand om het scherm?
Een Engelse topclub speelt tegen een Nederlandse middenmoter.
Laat Ajax tegen Fulham spelen en er blijft niks van over.
De laatste jaren hebben de Nederlanders zowiezo van die chauvinisten gewonnen, laatste voorbeeld PSV bij Leeds.
De combinaties van Vitese gaan aardig tot aan de 16 meter, dan strookt het...
Ook geen goeie kansen voor Vitesse, maar Liverpool ook niet zoveel.
Het kan nog alle kanten op als Vitesse voorin wat meer power laat zien
Domme Engelsen ook. Tis toch ook gewoon Lieverpool.
quote:Ze lullen zowiezo uit hun nek.
Op donderdag 28 november 2002 21:38 schreef keeper het volgende:
Is nu een discussie gaande op de BBC of het nou Vites of Vitesze is.
Domme Engelsen ook. Tis toch ook gewoon Lieverpool.
Beschouwen nu ineens Vitesse als maatstaf voor het nederlandse voetbal.
Ik zou de statistics tussen nederlandse en Engelse ploegen wel eens willen zien.
Chauvinistic pigs.
quote:John Motson roelt alle Nederlandse commentatoren.
Op donderdag 28 november 2002 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ze lullen zowiezo uit hun nek.
quote:Ik heb het over de betweters in de rust.
Op donderdag 28 november 2002 21:41 schreef keeper het volgende:[..]
John Motson roelt alle Nederlandse commentatoren.
quote:Gary Lineker is idd geen Johan Cruijff.
Op donderdag 28 november 2002 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het over de betweters in de rust.
Die Engelsen verdiepen zich nooit in andere landen.
Als je je huiswerk doet weet je dat het Vitez is.
It's like Auxerre or Aussere.
-Yeah, and some people in London say West Ham and some say West 'Am. It all depends on where you from.
BBC heerscht .
quote:tjonge..stelletje idioten zeg
Op donderdag 28 november 2002 21:46 schreef keeper het volgende:
Ze hebben het nog steeds over of het nou Vites of Vitesse is.
It's like Auxerre or Aussere.
-Yeah, and some people in London say West Ham and some say West 'Am. It all depends on where you from.BBC heerscht
.
quote:Vitās.
Op donderdag 28 november 2002 21:45 schreef tong80 het volgende:
Als je je huiswerk doet weet je dat het Vitez is.
Kom op Vitesse.
quote:Wrom heeft BBC bij sport altijd zo'n klein scherm?
Op donderdag 28 november 2002 21:58 schreef tong80 het volgende:
Trevor Brooking praat alsof ze er al zijn.Kom op Vitesse.
quote:dat wou ik net gaan opmerken
Op donderdag 28 november 2002 21:59 schreef mitt het volgende:[..]
Wrom heeft BBC bij sport altijd zo'n klein scherm?
quote:hadden ze bij het WK ook al...kvin het iig niet lekker kijken
Op donderdag 28 november 2002 22:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat wou ik net gaan opmerken
Schitterende redding!!
En mazzel erna in de rebound .
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:59 schreef mitt het volgende:
Wrom heeft BBC bij sport altijd zo'n klein scherm?
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:02 schreef Frenkie het volgende:
dat wou ik net gaan opmerken
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:49 schreef keeper het volgende:
Maar waarom heeft de BBC een enorme zwarte rand om het scherm?
quote:Nou?
Op donderdag 28 november 2002 22:06 schreef keeper het volgende:[..]
[..]
[..]
.
quote:Gerrard is anders ook een hele goede voetballer, maar die is nog niet helemaal fit, En die Hyypia kan er ook wel wat van
Op donderdag 28 november 2002 22:06 schreef tong80 het volgende:
Liverpool IS Owen verder is het een zeer matige ploeg.
Waarom trappen ze gvd die bal er niet in.
quote:Die kans was nog groter dan de kans van Carew gisteren tegen Ajax... als dat mogelijk is.
Op donderdag 28 november 2002 22:22 schreef keeper het volgende:
Kale Sunnie!!!!!!!Wat een kans zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Hij viel iig in de zelfde categorie ja.
Op donderdag 28 november 2002 22:24 schreef ChillyWilly het volgende:
Die kans was nog groter dan de kans van Carew gisteren tegen Ajax... als dat mogelijk is.
Leeg doel tegen de paal.
Net als bij Werder, die dachten ook dat het niks was.
Wat een arrogante lui zeg.
Zeggen ze wel eens iets over de Nederlanders.
Met zoveel miljoenen zouden we in Nederland wel een beter team kunnen samenstellen.
quote:Denk 't ook.
Op donderdag 28 november 2002 22:40 schreef amnesiac het volgende:
Ik denk dat Kalle Sonne vanavond wel een keer zwetend wakker wordt
Maar gewoon uit winnen is er niks aan de hand.
quote:Zelfs Carew had deze erin geschoten
Op donderdag 28 november 2002 22:24 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Die kans was nog groter dan de kans van Carew gisteren tegen Ajax... als dat mogelijk is.
quote:Jep. Ze gingen er op de BBC vanuit dat ze op Anfield Road wel ff gingen winnen
Op donderdag 28 november 2002 22:36 schreef tong80 het volgende:
Gewoon uit winnen.Net als bij Werder, die dachten ook dat het niks was.
Wat een arrogante lui zeg.
quote:helemaal als ze er zo bij staan
Op donderdag 28 november 2002 22:41 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens een schijthekel aan counterploegen.
Als je het bekijkt vanuit het perspectief dat de Engelse competitie veel sterker is door de hogere televisie-inkomsten, dan is het niet slecht dat de nummer 11 van Nederland van 1-0 verliest van de nummer 2 van Engeland
quote:De mistwedstrijd waar ik bij was?
Op donderdag 28 november 2002 22:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk nu ouwe beelden dat Ajax Liverpool afslacht.
Trouwens, gefeliciteerd Doc.
quote:Pardon?
Op donderdag 28 november 2002 21:34 schreef tong80 het volgende:
Die kut Engelsen hebben het er weer over dat the dutch leaque niet bekend staat als de beste van de wereld.Een Engelse topclub speelt tegen een Nederlandse middenmoter.
Laat Ajax tegen Fulham spelen en er blijft niks van over.
De laatste jaren hebben de Nederlanders zowiezo van die chauvinisten gewonnen, laatste voorbeeld PSV bij Leeds.
Sinds wanneer is Vitesse een middenmoter?
quote:Sinds dit jaar.
Op donderdag 28 november 2002 23:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Pardon?
Sinds wanneer is Vitesse een middenmoter?
En Theo Jansen herhaalde mijn woorden nog eens na mijn post.
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:41 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens een schijthekel aan counterploegen.
En laat ze maar arrogant lullen. LFC verloor uit (en thuis) van Valencia. Ajax niet .
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-11-2002 23:48]
Leuk van Mart Smeets, die geel/zwarte stropdas, het gevoel als Arnhemmer en veel Vitessespullen in het decore van Vak M.
quote:Hmm. De hele reputatie van jarenlang (sub)topper is in 1 seizoen weggegooid.
Op donderdag 28 november 2002 23:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Sinds dit jaar.
En Theo Jansen herhaalde mijn woorden nog eens na mijn post.
quote:Thanx.
Op donderdag 28 november 2002 23:00 schreef golfer het volgende:
Trouwens, gefeliciteerd Doc.
Was een wonderlijke ervaring voor LFC te zijn tussen talloze Vitesse aanhangers. Maar her en der zaten nog meer LFC shirtjes verspreid. Sfeer was gemoedelijk. Effe in de stad geweest in O'Connels waar LFC fans en Vitesse fans gezamelijk aan het bier zaten. Viel me van de zuid tribune niet tegen dat ze ze bleven zingen.
Heb erg veel zin in de wedstrijd over (ruim) drie weken wanneer ik temidden van de LFC supporters zit. Dan is juichen nog leuker .
quote:Dat was idd een punt dat ik vergat aan te halen.
Op donderdag 28 november 2002 23:50 schreef Doc het volgende:[..]
Thanx.
Was een wonderlijke ervaring voor LFC te zijn tussen talloze Vitesse aanhangers. Maar her en der zaten nog meer LFC shirtjes verspreid. Sfeer was gemoedelijk. Effe in de stad geweest in O'Connels waar LFC fans en Vitesse fans gezamelijk aan het bier zaten. Viel me van de zuid tribune niet tegen dat ze ze bleven zingen.
Het viel me ontzettend tegen dat je welgeteld slechts 5 keer de Liverpoolfans hoorde. En ik zat er nog redelijk dichtbij maar ze waren echt de hele tijd stil. Zuid zong wel aardig door zonder op te willen scheppen.
Doc, was jij trouwens degene met het rode Liverpool spandoek of de witte met de tekst "dutch liverpool"....nog iets
Heb me wel vermaakt, en we zijn niet uitgeschakeld of kansloos, maar uit winnen wordt wel moeilijk.
Trouwens ook nog bij SBS6 op tv geweest met interview. Vroegen ze hoeveel ik dacht dat het zou worden, en of het wel een beetje samenging met die Engelsen.
quote:Maar wie het laatst zingt zingt het best.
Op vrijdag 29 november 2002 01:16 schreef Klingon het volgende:
LFC-vak was trouwens wel errug stil. Heb ze alleen op het einde één keer horen zingen. Zuid ging lekker de hele wedstrijd door
quote:Over twee weken niet meer *klopt alvast af*
Op vrijdag 29 november 2002 01:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Maar wie het laatst zingt zingt het best.
quote:
..... against a mediocre side...
Laten we hopen dat ze het over twee weken op Anfield Road wat beter zullen doen.
Gewoon rustig rondtikken, wachten tot de fout achterin en die afstraffen.
Ik weet dat veel mensen dit spel nie tmooi vindne, maa rik vind het tactisch zo simpel dat het mooi is als het goed wordt uitgevoerd, en dat werd het (met als enige uitzondering dat het niet 5-0 werd of zo).
Waarom zou je als Liverpool zijnde tegen Vitesse met krachten gaan smijten als je op 50% van je kunnen ook al makkelijk overend blijft, gewoon simpel wint?
quote:En toch, stel dat die Sone die bal er wel inschiet, dan staat Liverpool toch met minder volle handen. Dus als ze op Anfield ook zo spelen en Vitesse scoort laat de 0-1 dan weet je het nooit.
Op vrijdag 29 november 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Waarom zou je als Liverpool zijnde tegen Vitesse met krachten gaan smijten als je op 50% van je kunnen ook al makkelijk overend blijft, gewoon simpel wint?
Vitessefans applaudiseerden na afloop van de wedstrijd tegen Liverpool voor de bussen met Britten, die vertrokken richting station. De rivaliserende supporters zwaaiden vriendelijk naar elkaar. Tekenend voor een rustig verlopen voetbalavond. "Zo moet en kan het dus ook", aldus een politiewoordvoerder.
Bron: www.vitesse.org
Naar mijn mening hoort het ook zo, niks geen gezeik of gerel. Gewoon lekker een wedstrijdje kijken.
quote:Meneer baseerd de gehele wedstrijd op een matige 1e helft. Lekkere analyse.
Op vrijdag 29 november 2002 10:23 schreef zjroentje het volgende:
Tis dus 1-0 gebleven zie ik. In de rust ben ik wat anders gaan doen, want ik vond het een oersaaie wedstrijd. Vitesse was absoluut niet bij machte om het Liverpool enigszins lastig te maken. Op balbezit spelen is leuk, maar je wint er geen wedstrijden mee. Heb de eerste helft geen enkele kans kunnen tellen voor Vitesse.Laten we hopen dat ze het over twee weken op Anfield Road wat beter zullen doen.
quote:Inderdaad, zeg dan wat over alleen de eerste helft..ipv doordat je een helft heb gezien meteen oordeelt hoe en wat en waarom ze niet winnen..
Op vrijdag 29 november 2002 17:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Meneer baseerd de gehele wedstrijd op een matige 1e helft. Lekkere analyse.
quote:Weer een bout-analyse. Zelfs een Liverpool-aanhanger vond Vitesse de 2de helft veruit beter met toch aardige kansen op de gelijkmaker. Maar ook de 1e helft stond Vitesse goed, Liverpool scoorde slechts door een grote fout van Frankel achterin. Wel typerend dat je zegt dat het 5-0 had kunnen worden. Dan reken je de kansen van Liverpool wel als goal, maar die nog veel grotere kans van Vitesse tel je dan niet mee. Merkwaardig.
Op vrijdag 29 november 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Vreselijk voorspelbare wedstrijd was het: Liverpool taste even de boel 10 minuutjes af, merkte al snel dat het helemala niets te vrezen had van Vitesse en deed geen enkele moeite om aan te zetten of een hoger tempo te spelen.Gewoon rustig rondtikken, wachten tot de fout achterin en die afstraffen.
Ik weet dat veel mensen dit spel nie tmooi vindne, maa rik vind het tactisch zo simpel dat het mooi is als het goed wordt uitgevoerd, en dat werd het (met als enige uitzondering dat het niet 5-0 werd of zo).
Je overschat Liverpool of je onderschat Vitesse. De verhoudingen lagen iig niet zo scheef zoals jij het schetst.
quote:Liverpool supporters staan bekend als goede supporters. Helaas zullen zij altijd de smet van Heysel met zich meedragen door enkele mongolen. Tevens zijn daar ook hoop misverstanden over, maar goed ga ik nu niet op in. Maar ook hulde aan de vitesse supporters. Ik kan me voorstellen dat bijv bij een feyenoord o.i.d. wel rellen hadden uitgebroken als de rotterdammers verloren hadden.
Op vrijdag 29 november 2002 17:02 schreef Ketjing het volgende:
Vitesse-applausVitessefans applaudiseerden na afloop van de wedstrijd tegen Liverpool voor de bussen met Britten, die vertrokken richting station. De rivaliserende supporters zwaaiden vriendelijk naar elkaar. Tekenend voor een rustig verlopen voetbalavond. "Zo moet en kan het dus ook", aldus een politiewoordvoerder.
Bron: www.vitesse.orgNaar mijn mening hoort het ook zo, niks geen gezeik of gerel. Gewoon lekker een wedstrijdje kijken.
quote:Fränkel viel wederom door de mand. Dat was tegen Partizan ook al zo. Die man komt gewoon te kort voor dit niveau. En die blunder, ja dat geeft nou net aan wanneer je een topper bent en wanneer niet.
Op vrijdag 29 november 2002 18:09 schreef Ketjing het volgende:
Op links speelde Fränkel goed alleen jammer van dat ene foutje.
quote:Was een stelle brave jongens dat volk uit Liverpool dat naar die wedstrijd was. Zat ook met een paar van die gasten in de bus heen. Ik liep toevallig ook voorbij toen de bussen uitsupporters wegreden en zag dat in die bussen ook vrij rustig volk zat. Er werd vriendelijk gezwaaid en de er werd ook vriendelijk terug gezwaaid. De sfeer was echt -zoals al eerder zei- compleet gemoedelijk.
Op donderdag 28 november 2002 23:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat was idd een punt dat ik vergat aan te halen.
Het viel me ontzettend tegen dat je welgeteld slechts 5 keer de Liverpoolfans hoorde. En ik zat er nog redelijk dichtbij maar ze waren echt de hele tijd stil. Zuid zong wel aardig door zonder op te willen scheppen.
Doc, was jij trouwens degene met het rode Liverpool spandoek of de witte met de tekst "dutch liverpool"....nog iets
Dat spandoek (wit met rode letters) was niet van mij maar van een groep Utreg supporters -ouwe Bunniksiders-.
quote:In de eerste helft was Vitesse niet bij machte om enige kans te creeeren en in tweede helft kwam die knakker met die dreads over recht geen enkele keer z'n man (Traore) voorbij. Pas toen-ie over links kwam waren er wat kansjes. Die bal op de paal en dat schot erna waren de enige echte kansen. Ze probeerden ook veel te vaak door de lucht hun voor het goal te komen: compleet onzinnig tegen Hyppia en Henchoz terwijl je zelf geen lange spitsen hebt. Echt geen gevaar. Aan de andere kant had Owen een paar aardige gelegenheden. Maar die kiepert van jullie deed het aardig. Tweede helft was beter, maar LFC controleerde op een enkel moment na de wedstrijd volledig.
Op vrijdag 29 november 2002 17:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Weer een bout-analyse. Zelfs een Liverpool-aanhanger vond Vitesse de 2de helft veruit beter met toch aardige kansen op de gelijkmaker. Maar ook de 1e helft stond Vitesse goed, Liverpool scoorde slechts door een grote fout van Frankel achterin. Wel typerend dat je zegt dat het 5-0 had kunnen worden. Dan reken je de kansen van Liverpool wel als goal, maar die nog veel grotere kans van Vitesse tel je dan niet mee. Merkwaardig.
Je overschat Liverpool of je onderschat Vitesse. De verhoudingen lagen iig niet zo scheef zoals jij het schetst.
Aan de andere kant had het 0-3 kunnen zijn, maar 1-1 was ook niet onmogelijk geweest. Ben benieuwd over twee weken, hoewel ik denk dat LFC die wedstrijd rustig uit wil spelen, en dat dat ook lukt.
quote:Had ooit eens gelezen (ik geloof in het Bill Bufford boek) dat het uiteindelijjk Chelsea supporters waren die de echte ellende veroorzaakt hadden, maar het is een tijdje geleden dat ik dat gelezen had, en weet ook geheel niet of het onzin is of niet. Weet jij daar meer van?
Op vrijdag 29 november 2002 18:46 schreef Fakir het volgende:Liverpool supporters staan bekend als goede supporters. Helaas zullen zij altijd de smet van Heysel met zich meedragen door enkele mongolen. Tevens zijn daar ook hoop misverstanden over, maar goed ga ik nu niet op in.
quote:Inderdaad. Prima volk. Werd ook niet lastig gevallen met m'n LFC shirt of bij m'n gejuich en ook anderen die ik gezien had die her en der verspreid zaten werden ook gewoon gefeliciteerd na de wedtrijd.
Op vrijdag 29 november 2002 18:46 schreef Fakir het volgende:Maar ook hulde aan de vitesse supporters. Ik kan me voorstellen dat bijv bij een feyenoord o.i.d. wel rellen hadden uitgebroken als de rotterdammers verloren hadden.
quote:Nee daar weet ik niks van, doelde meer op het feit dat niemand wist wat er gaande was. Mensen die ik ken die erbij waren, hoorden pas op de boot terug dat er mensen waren gestorven. Ik bedoel dat het een misverstand is dat mensen dood zijn gemept. Die mening heerst overal. 90% van de mensen weet niet dat er een muur ingestort is. Maar goed hoe je het wendt of keert het had nooit mogen gebeuren. En ik vind dat de belgische politie ook erg slecht bezig was. Als zij adequaat hadden gereageerd was er niks aan de hand geweest. Nog erger is dat veel mensen die het destijds niet bewust mee hebben gemaakt dan voor het gemak roepen dat hillsbrough ook rellen waren. Daar wordt ik echt pissig om. Maar ja zoals ik al eerder opmerkte Heysel is een smet dat LFC voor altijd mee zal dragen en waarmee de supporters voor altijd geassocieerd zullen worden.
Op vrijdag 29 november 2002 20:06 schreef Doc het volgende:[..]
Had ooit eens gelezen (ik geloof in het Bill Bufford boek) dat het uiteindelijjk Chelsea supporters waren die de echte ellende veroorzaakt hadden, maar het is een tijdje geleden dat ik dat gelezen had, en weet ook geheel niet of het onzin is of niet. Weet jij daar meer van?
quote:Precies. Frankel vond ik zeer matig spelen zoals wel vaker. Gozer kwam elke keer over de zijkant met waardeloze hoge ballen of passes.
Op vrijdag 29 november 2002 19:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
Fränkel viel wederom door de mand. Dat was tegen Partizan ook al zo. Die man komt gewoon te kort voor dit niveau. En die blunder, ja dat geeft nou net aan wanneer je een topper bent en wanneer niet.
PS. Partizan?
quote:Mwah, minimaal 1 heb ik toch wel gezien.
Op vrijdag 29 november 2002 19:56 schreef Doc het volgende:[..]
In de eerste helft was Vitesse niet bij machte om enige kans te creeeren
quote:Riga Mustapha
die knakker met die dreads
quote:Ik heb er toch echt wel meer geteld. Deze die jij schetst waren opgelegde kansen.
Die bal op de paal en dat schot erna waren de enige echte kansen.
quote:Klopt.
Ze probeerden ook veel te vaak door de lucht hun voor het goal te komen: compleet onzinnig tegen Hyppia en Henchoz
quote:Bob Peeters? Die overigens op de bank zat omdat hij niet in het spelconcept pastte.
terwijl je zelf geen lange spitsen hebt.
quote:Als zo'n topclub het onder controle zou hebben, zou Vitesse niet zo dichtbij de gelijkmaker zijn. Ik vond juist Vitesse de 2de helft beter en gecontroleerder, en niet alleen ik.
Tweede helft was beter, maar LFC controleerde op een enkel moment na de wedstrijd volledig.
quote:1-0 ook niet.
Aan de andere kant had het 0-3 kunnen zijn, maar 1-1 was ook niet onmogelijk geweest.
quote:Ben ook benieuwd. Met dezelfde inzet en durf tegen Bremen zie ik nog een (kleine) mogelijkheid.
Ben benieuwd over twee weken, hoewel ik denk dat LFC die wedstrijd rustig uit wil spelen, en dat dat ook lukt.
quote:Die ballen werden telkens maar matig aangespeeld, zodat ver overkoppen en dergelijke meestal de enige optie was.
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Ik heb er toch echt wel meer geteld. Deze die jij schetst waren opgelegde kansen.
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bob Peeters? Die overigens op de bank zat omdat hij niet in het spelconcept pastte.
quote:In de tweede helft speelde Vitesse zeker beter dan de eerste, maar beter dan LFC? Dat was eerder optisch bedrog, zoals het ook in twee wedstrijden van Ajax tegen Inter leek alsof Ajax beter was...
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Als zo'n topclub het onder controle zou hebben, zou Vitesse niet zo dichtbij de gelijkmaker zijn. Ik vond juist Vitesse de 2de helft beter en gecontroleerder, en niet alleen ik.
quote:Mwaoh, als LFC niet voor had gestaan in de eerste helft, hadden ze de tweede helft anders gespeeld...
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:1-0 ook niet.
quote:Hoop doet leven. Ik schat de kans dat Vitesse het red ongeveer 5%. En dan ben ik royaal
Op vrijdag 29 november 2002 20:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ben ook benieuwd. Met dezelfde inzet en durf tegen Bremen zie ik nog een (kleine) mogelijkheid.
quote:Als je inderdaad maar iets van beide gevallen kent weet je dat er niemand dood gemept/geschopt is. Bij Heysel heeft het me altijd verbaasd dat men banger was voor de Engelse supporters dan voor de paniek van de eigen supporters. Maar goed, dat is als je er over nadenkt. Op het moment zelf denkt men niet (kan ik me zo voorstellen)...
Op vrijdag 29 november 2002 20:29 schreef Fakir het volgende:[..]
Nee daar weet ik niks van, doelde meer op het feit dat niemand wist wat er gaande was. Mensen die ik ken die erbij waren, hoorden pas op de boot terug dat er mensen waren gestorven. Ik bedoel dat het een misverstand is dat mensen dood zijn gemept. Die mening heerst overal. 90% van de mensen weet niet dat er een muur ingestort is. Maar goed hoe je het wendt of keert het had nooit mogen gebeuren. En ik vind dat de belgische politie ook erg slecht bezig was. Als zij adequaat hadden gereageerd was er niks aan de hand geweest. Nog erger is dat veel mensen die het destijds niet bewust mee hebben gemaakt dan voor het gemak roepen dat hillsbrough ook rellen waren. Daar wordt ik echt pissig om. Maar ja zoals ik al eerder opmerkte Heysel is een smet dat LFC voor altijd mee zal dragen en waarmee de supporters voor altijd geassocieerd zullen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |