Dat iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt langEn wil de tickets niet eens voor mij zelf.
Tja. Ik hoop dat jij er niet ineens uit ligt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha hier ook, alleen een streepje iets verder. De laatste loodjes wegen het zwaarst...
Op mijn mobiel ben ik het verst, ben ondertussen 4x gebeld (meteen weggedrukt), 1x per ongeluk op het logo van ticketmaster gedrukt en zit via 4G, tot nu toe beweegt het cirkeltje nog steedsquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop dat jij er niet ineens uit ligt.
Beter.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Op mijn mobiel ben ik het verst, ben ondertussen 4x gebeld (meteen weggedrukt), 1x per ongeluk op het logo van ticketmaster gedrukt en zit via 4G, tot nu toe beweegt het cirkeltje nog steeds
Ja...best jammer...Er staat net bij 2 explorers (chrome, firefox) 0 tot 30 minuten...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef hiddit het volgende:
Op dit moment zijn alle Adele tickets (beide shows) gereserveerd, maar er kunnen nog tickets terugkomen die niet worden betaald. Je kan het dus nog even blijven proberen.
Die ligt er al een half uur uit of zo jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef RipCity het volgende:
En voor degene die klagen over ticketmaster NL:
Probeer eens een belg te zijn: https://www.teleticketservice.com/FTTS/fast_tts.html
Dat zei ik gelijk al. Geen seconde erop gezeten. Jammer, wat Antwerpen is een half uur hier vandaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef RipCity het volgende:
En voor degene die klagen over ticketmaster NL:
Probeer eens een belg te zijn: https://www.teleticketservice.com/FTTS/fast_tts.html
Ik blijf ook nog wel even zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:22 schreef hiddit het volgende:
zuller er vast nog wel zijn die niet betalen of er uit gegooid worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |