Das waar, maar kom op. Als je niet snapt dat de maker van een goal in een WK-finale wordt uitgefloten in het land waartegen hij scoorde, dan begrijp je er niet veel van.quote:Op zondag 22 november 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aldus de opperfan van het Nederlands Elftal
In jouw belevingswereld niet neequote:Op zondag 22 november 2015 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar, maar kom op. Als je niet snapt dat de maker van een goal in een WK-finale wordt uitgefloten in het land waartegen hij scoorde, dan begrijp je er niet veel van.
Die maakt hij wel vakerquote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Debiele beslissing van van Oostveen
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi. Nederland is ook echt het enige land ter wereld waar dit soort dingen ter discussie worden gesteld. Ga voor de grap eens naar Zuid-Amerika of Italië. Daar zouden ze dit niet meer dan logisch vinden.quote:Op zondag 22 november 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ie heeft gescoord? Bullshit.
Ik ga Erik Falkenburg ook niet uitfluiten als ie naar Eindhoven komt. Echt complete onzin.
Als ie nu van Bommel in de vernieling had getrapt misschien, maar Iniesta heeft niets verkeerd gedaan behalve zijn baan goed uitvoeren. Kansloos om hem uit te fluiten dus.
quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi.
Oranje supporters worden hier als minderwaardig gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat bullshit. Wereldkampioen is het allerhoogste wat je kunt winnen als voetballer en als sporter. Ik heb nog altijd een bloedhekel aan Iniesta, vind het een vervelend mannetje. Juist die haat tussen teams en landen maakt het voetbal extra mooi.
Inferieure clowns meer nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oranje supporters worden hier als minderwaardig gezien.
Heeft niks met het zijn van een Oranjefan te maken. Nogmaals, zullen wij PSV'ers ook Falkenburg gaan uitfluiten de volgende keer dat ie langskomt?quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig heb ik jou nogquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eens. En niet alleen vanwege zijn WK-goal. Mooiste speler van Barcelona.quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Vermecelli het volgende:
Alle voetbalfans houden van Iniesta, zelfs de grootste Barcelona hater moet toegeven dat hij geniaal is. Nohomo
WK-finale of een potje in de eredivisiequote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft niks met het zijn van een Oranjefan te maken. Nogmaals, zullen wij PSV'ers ook Falkenburg gaan uitfluiten de volgende keer dat ie langskomt?
Misschien moeten ze in Alkmaar maar Johan Voskamp uitfluiten.quote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het. Gelukkig heb ik jou nogMaar serieus, als je niet begrijpt dat iemand die je zoveel vreugde heeft ontnomen (wereldkampioen worden, het ultieme) wordt uitgefloten dan snap je het echt niet vind ik.
Niets deprimerend. Wel enigszins romantisch. Maar dat mag.quote:Op zondag 22 november 2015 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk hoe ze bij Studio Voetbal van voetbal iets deprimerends maken.
Geef ik graag toe, maar dan kan ik toch nog steeds een bloedhekel aan hem hebben?quote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Vermecelli het volgende:
Alle voetbalfans houden van Iniesta, zelfs de grootste Barcelona hater moet toegeven dat hij geniaal is. Nohomo
Ik heb een bloedhekel aan Suarez.quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geef ik graag toe, maar dan kan ik toch nog steeds een bloedhekel aan hem hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |