Ze waren niet scherp genoeg, dan krijg je dat.quote:Op zondag 22 november 2015 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze dik moeten winnen op basis van de kansen. Maar ze krijgen ze wel te makkelijk tegen inderdaad.
Je bent de enige.quote:Op zondag 22 november 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben ik de enige die Co een geweldige baas vind?
Misschien ben ik ook wel een neger.quote:Op zondag 22 november 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co is ook geweldig voor negers
Hij herkent u nietquote:Op zondag 22 november 2015 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een neger.
Absoluut, maar dan eindigt wel elke wedstrijd in 5-5. Nu verliezen we van IJsland dus dat zou al een verbetering zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Co geen goede opvolger voor Danny Blind?
Ik kreeg afgelopen kwalificatiereeks de indruk dat we momenteel streven naar zo hard mogelijk falen. Dat moet Co ook wel kunnen, ja.quote:Op zondag 22 november 2015 23:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Co geen goede opvolger voor Danny Blind?
Aldus de opperfan van het Nederlands Elftalquote:Op zondag 22 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan Mulder over Iniesta. Dan begrijp je dus echt helemaal niets van de emotie die er in het voetbal zit. Volkomen logisch dat Iniesta in Nederland werd uitgefloten.
Omdat ie heeft gescoord? Bullshit.quote:Op zondag 22 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan Mulder over Iniesta. Dan begrijp je dus echt helemaal niets van de emotie die er in het voetbal zit. Volkomen logisch dat Iniesta in Nederland werd uitgefloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |