T vak van de uitsupporters was wel verdomd leeg, plek zat dus.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, had er wel zo naartoe gekund. Galgenwaard is redelijk in de buurt.
kanquote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef gniffie het volgende:
Kan Twente geen puntenstraffen krijgen? Dat zou wel genieten zijn
Struggles van een Feyenoorder.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wel!!!! Tering wat een wedstrijd. Beste tweede helft die ik in jaren gezien heb.
Als speler toch een fenomeen. (als analist waardeloos)quote:Op zondag 29 november 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen om Dirk Kuijt als Nederlander.
Ben je zelfgeil of wat?quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet meer in je signature?
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef gniffie het volgende:
Kan Twente geen puntenstraffen krijgen? Dat zou wel genieten zijn
Ik heb me gofferdomme nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd, wat een kut publiek daar in Utrecht.quote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wel!!!! Tering wat een wedstrijd. Beste tweede helft die ik in jaren gezien heb.
Ziyech voor drie ton weg.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.
De Boer zag hem ook wel zittenquote:Op zondag 29 november 2015 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Overmars wilde hem binnen hengelen
Degradatie in Enschede zongen ze. Maar na de fenomenale goals van Utrecht werd het wel stil. (Overigens vond ik het thuispubliek tot aan de 1-1 ook vrij mak)quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
T vak van de uitsupporters was wel verdomd leeg, plek zat dus.
Had echt een hekel aan het FC Twente van een paar jaar terugquote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntenstraf en een transferverbod zou genot zijn. Leegloop galore.
Haha tot de 1-1 ging het helemaal nergens over inderdaad. 100 Heraclieden maakten meer lawaai dan 15000 Utrechtsupporters. (of hoeveel waren het er?)quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb me gofferdomme nog nooit zo verveeld tijdens een wedstrijd, wat een kut publiek daar in Utrecht.
Kheb ze heel de wedstrijd niet gehoord manquote:Op zondag 29 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Degradatie in Enschede zongen ze. Maar na de fenomenale goals van Utrecht werd het wel stil. (Overigens vond ik het thuispubliek tot aan de 1-1 ook vrij mak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |