Jemig, lees je wel wat ik typ?quote:Op zondag 22 november 2015 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies. Dus wat is nou precies je bezwaar? Tegen mobiel betalen, of tegen betalen met een pas an sich?
Het is nog nooit iemand gelukt de chip van een betaalpas te kraken (= informatie uitlezen die in niet uitgelezen mag worden) trouwens.
Jouw bezwaar is dus dat een malafide app eventueel jouw pas zou kunnen kopiëren?quote:Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jemig, lees je wel wat ik typ?
bijvoorbeeld. ik zie dat als zwakste schakel op dit momentquote:Op zondag 22 november 2015 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jouw bezwaar is dus dat een malafide app eventueel jouw pas zou kunnen kopiëren?
Waarom zou je je facking mobieltje in je hand hebben als je boodschappen aan het doen bentquote:Op zondag 22 november 2015 22:15 schreef donald_dick het volgende:
Je hebt je mobieltje namelijk al vaak in de hand waardoor je razendsnel betaalt
geen idee, ik ervaar dat andersquote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom zou je je facking mobieltje in je hand hebben als je boodschappen aan het doen bent
Ik heb er zelfs gezien die in hun baas zijn tijd met een mobieltje in de hand staan, nou zou dat nog kunnen maar over hoeveel jonge poesjes in hun nest poezen dan twijfel ik toch wel hoor?quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom zou je je facking mobieltje in je hand hebben als je boodschappen aan het doen bent
Omdat het mijn boodschappenlijst is en ik ermee scan?quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Handig bij de kassa, je tas inpakken met telefoon in de hand.quote:Op maandag 23 november 2015 00:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat het mijn boodschappenlijst is en ik ermee scan?
Wat een goede reden is om niet aan smartphones te beginnen. Het zijn leuke speeltjes maar het zijn ook dure speeltjes. Als je dat ervoor over hebt, prima, maar je kan je geld ook aan andere zaken besteden. Prima als het betalen met een smartphone een optie is maar verplicht mensen in de toekomst niet om dat te doen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Na ¤ 25 moet je een pincode intoetsen en heeft de dief pech. Mijn foon is vele malen duurder
1. Dit is geen argument, of in ieder geval niet een argument wat logisch gezien valide is. Het zijn allemaal verschillende ontwikkelingen, je kan dus niet 'logisch' de conclusie trekken dat B veilig is terwijl er veel weerstand is omdat A veilig zou zijn geweest terwijl er veel weerstand was.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren. Dezelfde weerstand hadden we tegen de pinpas, de mobiel, de credit card en ga zo maar door.
In Rotterdam loopt een proef met inchecken mbv een bankpas.quote:Op maandag 23 november 2015 00:35 schreef CudiKid het volgende:
Hopelijk kan de OV-Chipkaart ook via mobiel gebruikt worden.
In Azië en Londen kan dit al
Je pakt toch al meteen in? Je pakt, scant en stopt het direct in je tas.quote:Op maandag 23 november 2015 00:33 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Handig bij de kassa, je tas inpakken met telefoon in de hand.
Kan dat niet alleen bij de AH scannen met je mobiel? Heb het hier bij de Jumbo een paar keer geprobeerd met zo'n zelfscanner maar ik geloof dat er maar bar weinig tijdwinst valt te behalen door zelf je boodschappen te scannen. (streepjescode zoeken, scannen, checken of het goed is opgeslagen) Zie dan ook de halve winkel volstaan met mensen die bezig zijn te scannen, ipv langs het vak lopen, artikel pakken, klaar..quote:Op maandag 23 november 2015 09:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je pakt toch al meteen in? Je pakt, scant en stopt het direct in je tas.
Ik doe ook alleen maar boodschappen bij de AH dus dat scheelt.quote:Op maandag 23 november 2015 09:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kan dat niet alleen bij de AH scannen met je mobiel? Heb het hier bij de Jumbo een paar keer geprobeerd met zo'n zelfscanner maar ik geloof dat er maar bar weinig tijdwinst valt te behalen door zelf je boodschappen te scannen. (streepjescode zoeken, scannen, checken of het goed is opgeslagen) Zie dan ook de halve winkel volstaan met mensen die bezig zijn te scannen, ipv langs het vak lopen, artikel pakken, klaar..
Hier is de rij bij de kassa's om die scanners in te leveren meestal 2 keer zo lang als de rij bij de reguliere kassaquote:Op maandag 23 november 2015 09:53 schreef Dagonet het volgende:
en je staat ook niet meer nutteloos stil te wachten bij de kassa in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh, wat? Je hebt per kassa aparte scanners?quote:Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hier is de rij bij de kassa's om die scanners in te leveren meestal 2 keer zo lang als de rij bij de reguliere kassa![]()
En het ergste is nog dat die scanners buiten de winkel hangen, dus moet je daar al de keuze maken bij welke kassa je aansluit.. Al met al vind ik het gewoon een faalsysteem.
Er zijn hier aparte kassa's voor de scanners. Die dingen kan je niet zomaar bij elke kassa inleveren en bij die kassa's kan je ook niet terecht met alleen boodschappen zonder scanner.quote:Op maandag 23 november 2015 10:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Euh, wat? Je hebt per kassa aparte scanners?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |