Als iemand mij de .psd kan sturen dan pas ik hem van de week even aan.quote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef arie_bc het volgende:
22 november en nog steeds een oude selectie in de OP........
quote:Bilal Basacikoglu was vanmiddag, als invaller, trefzeker namens Feyenoord. In de wedstrijd tegen FC Twente, die met 5-0 werd gewonnen, schoot Basacikoglu de bal achter doelman Drommel. Tijdens het vieren van zijn treffer, maakte de aanvaller met zijn handen het gebaar van pistolen. De actie leidde op social media tot ophef, met de aanslagen in Parijs in het achterhoofd.
De ophef is ook de aanvaller zelf niet ontgaan. "Voor de duidelijkheid: het was geen gebaar om te schieten”, schrijft de Turk op Twitter. "Het was de bedoeling om Suarez (oud-speler van Ajax, red.) na te doen." Even na het plaatsen van het bericht, werd de tweet verwijderd. Later paste hij zijn bericht aan: "Het was niet de bedoeling om schietgebaren te maken. Het leek er wel op, maar het was niet de gedachte erachter."
Het is niet de eerste keer dat de buitenspeler in opspraak komt. In de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag was Basacikoglu slachtoffer van een overtreding van ADO-aanvaller Edouard Duplan, die daarvoor een rode kaart kreeg. Na de overtreding rolde Basacikoglu meters door, wat zelfs buitenlandse media-aandacht kreeg.
Altijd toch, tegen Twente?quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Waren er echt debielen die vuurwerkgeluiden maakte of probeert de media Feyenorod weer in een slecht daglicht te zetten?
Dat was echt zo.quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Waren er echt debielen die vuurwerkgeluiden maakte of probeert de media Feyenorod weer in een slecht daglicht te zetten?
Zou toch gewoon aangifte doen. Hoeft toch niet per se in Rotterdam? Kan die gast op z'n minst een stadionverbod krijgen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef H.FR het volgende:
Winnen we een keer dik, staat er geen speler in de lijst om op te stemmen bij VI.
Nog nooit aangifte voor iets gedaan, dacht ook altijd dat het in de stad zelf moest, maar zal morgen eens bellen naar de plaatselijke!quote:Op zondag 22 november 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou toch gewoon aangifte doen. Hoeft toch niet per se in Rotterdam? Kan die gast op z'n minst een stadionverbod krijgen.
Dank, bellen kan wel ivm de actie inderdaad. Stoeltje kunnen ze niet 1,2,3 achterhalen (wel via camerabeelden natuurlijk), ik zit namelijk in een vak met ongenummerde stoelen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
H.FR:
Je zou morgen ook Feyenoord service & tickets even kunnen bellen. Zij kunnen adhv jouw plek in het stadion precies achterhalen wie er voor jou heeft gezeten en er wellicht verder actie op ondernemen.
Ik ken anders genoeg vakken waar iedereen zelf een plek zoekt en dit dus totaal niet mogelijk is. Lijkt me ook dat H.FR stond? Dus dat moet dan ergens op de parterre zijn geweest schat ik? No way dat je daar kan achterhalen wie er precies voor of achter je zit via service & ticketsquote:Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
H.FR:
Je zou morgen ook Feyenoord service & tickets even kunnen bellen. Zij kunnen adhv jouw plek in het stadion precies achterhalen wie er voor jou heeft gezeten en er wellicht verder actie op ondernemen.
Misschien kan je zelfs online aangifte doen. En ik zou idd Feyenoord ook even een berichtje sturenquote:Op zondag 22 november 2015 22:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog nooit aangifte voor iets gedaan, dacht ook altijd dat het in de stad zelf moest, maar zal morgen eens bellen naar de plaatselijke!
Leuk was anders, en als hij dit soort 'grappen' al uithaalt tijdens een normale discussie...
Oh ja, fuck. Dan kan iedereen gaan staan en zitten waar die wil natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 22:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dank, bellen kan wel ivm de actie inderdaad. Stoeltje kunnen ze niet 1,2,3 achterhalen (wel via camerabeelden natuurlijk), ik zit namelijk in een vak met ongenummerde stoelen.
Het veldspel was vandaag geweldig? Ik zag ons middenveld heerlijk ballen vanmiddag hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Bronckhorst vond het veldspel trouwens goed vandaag.
Heeft hij dan een andere wedstrijd gezien? Natuurlijk is het lekker om met 5-0 zo eenvoudig van FC Twente te winnen, maar op basis van vandaag zou al teveel tevredenheid misplaatst en gevaarlijk kunnen zijn.
Feyenoord moet echt wel beter want tegen een tegenstander van enig niveau krijg je anders gewoon weer een vervelende middag die je met pijn en moeite uit het vuur sleept.
Ik vond het matig vandaag.quote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het veldspel was vandaag geweldig? Ik zag ons middenveld heerlijk ballen vanmiddag hoor.
Zal de ex-Feyenoorder wel winnen haha.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef H.FR het volgende:
Winnen we een keer dik, staat er geen speler in de lijst om op te stemmen bij VI.
Wat een klapjosti, zeg.quote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik volgens mij weer naar Rotterdam, en dat is een kut-eind rijden
Nou, ik werd niet gemept, het volgende was er aan de hand:
Ik was met een maat aan het discussiëren, over het feit dat we blij waren dat we voorstonden maar dat het nog wel een behoorlijk stuk feller mag en een stuk beter tegen fatsoenlijke tegenstanders. Draait die man zich om, en zegt dat we niet zo moeten zeiken.
Nou prima, dat mag u vinden, zei ik. Maar, ik begon te beargumenteren waarom ik vond dat het toch echt wel nodig was om kampioen te kunnen gaan worden (want geen zin dat de Joden dat weer worden).
En toen trok hij me vrij hard een rij naar beneden (aan mijn sjaal) m'n stoel af - geen comfortabele houding kan ik verklappen - en knijpt intussen fijn mijn keel dicht (met diezelfde sjaal
). Denk om zijn standpunt (dat ik niet moet zeuren) duidelijk te maken.
Ik zei het al na het juichen, maar dan wordt je post weggezet als 'de grootste onzin'. Dit was toch gewoon te verwachten qua reactie van de media? Het was gewoon ontzettend dom van Bilal. Ik heb niet gezegd dat hij het expres deed, maar als hij z'n hersens had gebruikt...quote:
Veijenovic had meer foutieve dan goede passes gisteren. Leek erg nergens op. Hij had ook zoveel vrijheid op het middenveld. Daar mag je meer van verwachten.quote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het veldspel was vandaag geweldig? Ik zag ons middenveld heerlijk ballen vanmiddag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |