Een man. Verder kom ik nietquote:Op zondag 22 november 2015 22:31 schreef StaceySinger het volgende:
#CHARLEROI Un homme interpellé après les opérations à Dampremy
Lijkt me een trolquote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
#Brusseltwitter:AbuAlkhatab41 twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:27:41Er zijn veel bommen geplant in openbare plaatsen in #Brussel#BrusselsAlert reageer retweet
twitter:Oo0oO0001loOOO0 twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:25:52Stay tuned voor de aanval van de Islamitische Staat#Brussel #België#BrusselsLockdown https://t.co/1OtfSRNhcH reageer retweet
Twitter zit vol met debielen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vast wel, maar lekker debiel ben je dan.
quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Er worden nu kattenplaatjes verspreid onder #BrusselsLockdown.
twitter:WeDigitalNL twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:17:56Twitter reageert op Belgisch verzoek tot social media stilte. Met kattenfoto's #BrusselsLockdown https://t.co/8J0CO14JP5 reageer retweet
Surreëel Belgiëquote:Op zondag 22 november 2015 22:28 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:tijnsadee twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:11:45In hartje Brussel wordt de kerstverlichting geïnstalleerd. 'Handig, 't is rustig nu' zegt een Roemeense werknemer https://t.co/pRP7IKmJDL reageer retweet
Hopen dat ze een bezoekje gaan krijgen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
#Brusseltwitter:AbuAlkhatab41 twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:27:41Er zijn veel bommen geplant in openbare plaatsen in #Brussel#BrusselsAlert reageer retweet
twitter:Oo0oO0001loOOO0 twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:25:52Stay tuned voor de aanval van de Islamitische Staat#Brussel #België#BrusselsLockdown https://t.co/1OtfSRNhcH reageer retweet
En een enkeltje psychiatrisch ziekenhuis.quote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Hopen dat ze een bezoekje gaan krijgen.
Ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan, dat daar een hartig woordje mee gesproken gaat worden.quote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
interpellé =gearresteerdquote:
leuke linkjes zitten er achter die tweetsquote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is ook kat die loopt te spinnen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
Toch, aan een aanslag gaat veel planning vooraf. Als de boel dan stil ligt is het vast niet gemakkelijk om het naar een andere datum te verschuiven. Dus hoewel de paniek regeert, worden ze ook wel gedwarsboomd en hopelijk opgepakt.quote:Op zondag 22 november 2015 22:39 schreef LXIV het volgende:
Als het de islamisten lukt om heel Brussel een week stil te leggen uit angst voor een aanslag, dan hebben ze success zonder ook maar zichzelf op te hebben hoeven blazen!
Als ik daar ergens verstopt zat met mijn bomgordeltje, dan sloop ik er stiekem tussenuit. En Brussel maar stilliggen, dag na dag.
Gewoon gevangenisstraf. Geld heeft dat tuig toch nietquote:Op zondag 22 november 2015 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat er wetten moeten komen waarbij mensen die van dat soort dreigtweets sturen meteen aangepakt worden en flinke boetes krijgen.
Als ze ze kunnen tracken.
Dit kan toch niet zo.
Het grootste deel van de planning is denk ik de wapens en springstof verkrijgen. Daarna is het gewoon inpakken, in de auto stappen en je magazijn leegschieten. Dat kun je in principe een minuut van tevoren nog beslissen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch, aan een aanslag gaat veel planning vooraf. Als de boel dan stil ligt is het vast niet gemakkelijk om het naar een andere datum te verschuiven. Dus hoewel de paniek regeert, worden ze ook wel gedwarsboomd en hopelijk opgepakt.
Welkom in 2015quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een paar moslims die heel Brussel plat leggen en ondertussen komen er nog tienduizenden per dag Europa in.
Daar hoef je niet echt voor te hopen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja idd of Duitsland, London, Rome. België is vast voorlopig even uitgesteld.quote:Op zondag 22 november 2015 22:46 schreef aloa het volgende:
Lijkt me niet dat ze nu gaan toeslaan in Belgie. Nederland lijkt me een betere optie.
wat heerlijk slecht die plaatjesquote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:josephwillits twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:24:14Police in #Belgium asked people not to Tweet about #BrusselsLockdown, so we got cats, cats, cats. Brilliant. https://t.co/PXRpbBrO3z reageer retweet
quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een paar moslims die heel Brussel plat leggen en ondertussen komen er nog tienduizenden per dag Europa in.
Ja, alles wat verdacht is; gelijk aanpakken, oppakken en electroshocks er op loslaten.quote:Op zondag 22 november 2015 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat er wetten moeten komen waarbij mensen die van dat soort dreigtweets sturen meteen aangepakt worden en flinke boetes krijgen.
Als ze ze kunnen tracken.
Dit kan toch niet zo.
Het is gewoon té bizar. Maar ja, daar zitten geen IS-strijders tussenquote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afleidingsmanoeuvre...onrust stoken in België en dan ergens anders toeslaanquote:Op zondag 22 november 2015 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd of Duitsland, London, Rome. België is vast voorlopig even uitgesteld.
Breivik deed hetzelfde.quote:Op zondag 22 november 2015 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre...onrust stoken in België en dan ergens anders toeslaan
twitter:stefandevries twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:48:51Bad news for invaders! RT @yourmeps: @stefandevries report appears to be incorrect: #NATO Spokesperson says HQ open https://t.co/GacW4wBqFR reageer retweet
Tsja, ergens ook wel goed dat er een groep is die nog beetje enthousiast is toch?quote:
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze toestand ook heel schadelijk is, zonder dat er een bom afgaat! Er is nu al drie dagen geen grote terreuraanslag meer geweest, en toch ligt heel Brussel stil! Dat is ook een overwinning voor de terroristen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch, aan een aanslag gaat veel planning vooraf. Als de boel dan stil ligt is het vast niet gemakkelijk om het naar een andere datum te verschuiven. Dus hoewel de paniek regeert, worden ze ook wel gedwarsboomd en hopelijk opgepakt.
Zitten ook erg mooie vrouwen tussen, dat is nog een goede reden.quote:Op zondag 22 november 2015 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat Moslims ook geen lekker eten zouden maken. Dan was je ze écht liever kwijt dan rijk denk ik.²
Waarom veel planning? Kalasjnikov pakken, magazijnen in tas, bomgordeltje om en ergens schietend een drukke plek binnenlopen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Absoluut. Het doel van terrorisme is niet alleen slachtoffers maken, maar ook alle angst eromheen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze toestand ook heel schadelijk is, zonder dat er een bom afgaat! Er is nu al drie dagen geen grote terreuraanslag meer geweest, en toch ligt heel Brussel stil! Dat is ook een overwinning voor de terroristen.
Verder is een individuele aanslag natuurlijk niet super veel werk als je terrorist bent. Je loopt met je vest het café binnen en drukt op de knop.
Alleen heb je er niks aan. Ze "sleutelen" niet buiten het huwelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zitten ook erg mooie vrouwen tussen, dat is nog een goede reden.
Zo moeilijk is het niet...quote:Op zondag 22 november 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom veel planning? Kalasjnikov pakken, magazijnen in tas, bomgordeltje om en ergens schietend een drukke plek binnenlopen.
Hoe?quote:Op zondag 22 november 2015 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog 5 tot 10 jaar tot de oorlog. Beter bereid je jezelf voor.
Moet je alleen nog plannen dat je daadwerkelijk dood wil. Toch vaak een tikkie lastiger zonder de peer-pressure van een groepquote:Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze toestand ook heel schadelijk is, zonder dat er een bom afgaat! Er is nu al drie dagen geen grote terreuraanslag meer geweest, en toch ligt heel Brussel stil! Dat is ook een overwinning voor de terroristen.
Verder is een individuele aanslag natuurlijk niet super veel werk als je terrorist bent. Je loopt met je vest het café binnen en drukt op de knop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |