abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2015 @ 19:04:07 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157906078
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2015 18:58 schreef Rickertman96 het volgende:
los

vanavond Dirkie bij SV
Dorpspastoorgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157906087
:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_157906089
Bezwah.
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:04:58 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906094
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op Utrecht - Heracles.
Ik op wat hachelijke momenten bij PSV - Az

Onder het genot van een bak chinees
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157906098
Fischer is kut
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:05:35 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906109
Heb jij nog tvtips Stijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157906117
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij nog tvtips Stijn?
Ik kijk naar Vallecano - Bilbao.

Straks zappen tussen Sevilla - Valencia en het darten.
pi_157906125
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij nog tvtips Stijn?
Padoem Patsss vanavond
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:08:20 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906163
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:06 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Padoem Patsss vanavond
Oja dartsen, hmm nouja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 november 2015 @ 19:08:41 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157906177
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij nog tvtips Stijn?
Ik heb een sony
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:09:11 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906192
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 19:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb een sony
Heet jij Stijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157906193
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 19:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb een sony
:D
pi_157906218
Of gewoon gebrek aan kwaliteit, Fischer
pi_157906224
Even genieten van Pereiro
  zondag 29 november 2015 @ 19:10:46 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157906238
Wat een kutwedstrijden heb ik vandaag toch weer gezien zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:11:31 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906258
Luckassen is slecht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:12:02 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906266
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:10 schreef Caland het volgende:
Wat een kutwedstrijden heb ik vandaag toch weer gezien zeg.
En toch alle kampioenskandidaten in actie..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157906273
Goede goal van Bruma
pi_157906281
Locadia is slecht
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:13:14 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906290
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goede goal van Bruma
Stadionspeaker :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 19:14:30 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157906312
Hohohoooo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 november 2015 @ 19:14:38 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157906315
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En toch alle kampioenskandidaten in actie..
Alleen PSV was wel aardig, alleen na een helft al gespeeld dus afgezet. Zwolle en NEC walgelijk slecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157906322
die niggah kan niet verdedigen zeg
  Moderator zondag 29 november 2015 @ 19:15:02 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_157906324
Pereirogod
What can change the nature of a man?
pi_157906352
klik om te spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')