De overleden protestzanger Armand werd vrijdag op bijzondere wijze geëerd in de VARA-talkshow Pauw. Het gezelschap, inclusief de presentator, stak een joint op. Veel tv-kijkers reageerden enthousiast, maar er worden ook wel wat vraagtekens gezet bij de actie...![CUSj642WoAA_yHj.jpg]()
Op Twitter ging het los tijdens en na de uitzending. Veel mensen hebben het over een 'legendarische' actie van Jeroen Pauw.
De donderdag overleden Brabantse zanger Armand was ondanks zijn longaandoeningen een fervent blower, en zowel Pauw als zijn tafelgasten - onder wie cabaretier Dolf Jansen - besloten aan het eind van de uitzending daarom allemaal een joint op te steken.
"Geniaal, dat kan toch alleen maar in Nederland!", aldus een kijker. "Beste tv-fragment van het jaar", besluit een ander. Niet iedereen is echter enthousiast. "En ik probeer mijn zoon van 18 te vertellen dat hij niet moet blowen. En bedankt Pauw". Ook wordt verwezen naar de boete die de VPRO kreeg nadat cabaretier Hans Teeuwen in 2013 sigaretten rookte in het tv-programma Zomergasten.
"Bij Pauw doen ze een Teeuwentje. Dat wordt weer even aftikken bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit...", aldus een kijker. Volgens de NVWA hebben alle werknemers recht op een rookvrije werkplek, dus ook de mensen die bij de uitzending aanwezig zijn, zoals cameramannen.
![IMG_armand_2_1_NH1AKDJG.jpg]()
Ook is niet iedereen blij met de besteding van het belastinggeld, zo blijkt. "Een kilo wiet gekocht van belastinggeld?", vraagt iemand zich af.
http://www.telegraaf.nl/p(...)lowende_Pauw___.htmlMooie actie. Natuurlijk de boete wel uit eigen zak betalen en een dildo in z'n reet steken mocht Geer of Goor komen te overlijden.

.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !