Ik wacht nog wel even
* Pakspul woont in de Hasseler es
ik accepteer de cookies.
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:51 schreef Pakspul het volgende:
Woei !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.* Pakspul woont in de Hasseler es
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bervelo-es trouwens
quote:Gaat goed he? Zijn er wel meer hoor komt vanzelf wel..
Op woensdag 20 november 2002 21:57 schreef Pakspul het volgende:
wow 2 persoons clubje alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grootdriene - vogelbuurt
quote:sjrielp sjrielp
Op woensdag 20 november 2002 22:00 schreef Joachim het volgende:
Hengelooooooooooooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Grootdriene - vogelbuurt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:'roen!
Op woensdag 20 november 2002 22:00 schreef Pakspul het volgende:[..]
sjrielp sjrielp
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hallow JochempjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hé daar in de buurt heb ik ook ooit gewoond.. tussen de jonge stelletjes en bejaarden
Op woensdag 20 november 2002 22:00 schreef Joachim het volgende:
Hengelooooooooooooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Grootdriene - vogelbuurt
ik accepteer de cookies.
Berflo Es hier (geloof ik)
Achter MTS that is
quote:idd
Op woensdag 20 november 2002 22:03 schreef Mikula het volgende:[..]
Hé daar in de buurt heb ik ook ooit gewoond.. tussen de jonge stelletjes en bejaarden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kunnen we het Enschede topic een poepje laten ruiken
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 20-11-2002 22:25]
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:24 schreef Troel het volgende:
Mooi kruisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:He!!
Op woensdag 20 november 2002 22:23 schreef Joachim het volgende:
deze mooier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik ook!!!
zoh, nu blij
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 20-11-2002 22:30]
Maar niet alle wijken staan er op
quote:Nop, maar de VVV heeft een .asp pagina waar je de wijken aan kan klikken (en vergroot ze uit)
Op woensdag 20 november 2002 22:31 schreef Joachim het volgende:
heb je der andere delen ook nog? kan je ze even aan elkaar plakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dan heb je wel een mooi plaatjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als de schaal van al die plaatjes gelijk is, kunnen we ze idd aan elkaar plakken.
Maar anders mail ik ze morgen even of ze een fatsoenlijke kaart hebben. Zal toch haast wel
quote:
Op woensdag 20 november 2002 23:53 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 21 november 2002 12:10 schreef Troel het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat we nooit de Enschedeers in zullen halen als het hier zo stil blijftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mwah, zijn toch wel meer dan 4 Fok!ers uit Hengelo
Bovendien, ik zag zelf ook niet dat dit topic erwas, ik werd erop gewezen
quote:ik ook, daar niet van
Op donderdag 21 november 2002 17:13 schreef Troel het volgende:
Ja, maar erg fanatiek zijn ze niet...Bovendien, ik zag zelf ook niet dat dit topic erwas, ik werd erop gewezen
mwah, wat voor iets boeiends valt er nog meer met Hengelo tedoen
Om het topic toch maar even een schopje te geven :S
Eerst 8 jaar in de Hengelose Es en daarna 12 jaar in de Hasseler Es, naast Sanders supermarkt.
Mooie buurt, ik wil terug.
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:05 schreef Mikula het volgende:
Heb trouwens al lopen zoeken naar een fatsoenlijke kaart van Hengelo, dus mochten je er een tegenkomen....Kunnen we het Enschede topic een poepje laten ruiken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geld dat ook??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop