abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 00:05:14 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157731219
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
SPOILER: SilverSjoiis
SPOILER: MaJo
SPOILER: Ronderotonde
SPOILER: Bottoms_up
SPOILER: Barreltje
SPOILER: SmallishBear
SPOILER: Sam1993
SPOILER: Saarah
SPOILER: gridjuh
SPOILER: BobbyMcGee
SPOILER: ikke_84
SPOILER: AcaBella
SPOILER: marjolijntje
SPOILER: ViviRAWRS
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Theeleuter! *O* O+

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 49% gewijzigd door MaJo op 23-11-2015 20:13:03 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 00:06:25 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157731249
Ik vind het lief dat jullie zo positief zijn maar omdat letterlijk in de bijsluiter staat dat je het na 5 minuten niet meer af mag lezen verwacht ik er eigenlijk niks meer van :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157731324
Mijn ervaring is dat de bijsluiter van KV niet klopt :P

Op basis van die foto zou ik 99% zeggen hartstikke zwanger iig.
Maar wacht je test morgenochtend zeker af! Spannend!
  zondag 22 november 2015 @ 00:11:12 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157731337
Ik eet ook mijn schoen op als dit niet positief is :P.
KuikenGuppy
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 00:14:55 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157731410
Maar met ochtendurine vanochtend was ie ook spierwit he? Tweede streep kwam pas na een half uur en was lichter dan die van gisterenavond op de foto.

Ik ga dus 'nergens meer vanuit en als het toch zo is is dat alleen maar mooi meegenomen :)
pi_157731423
ik hoop dat burdie en Lot gelijk hebben MaJo! en dat je nog wel rustig kan slapen vannacht :* ;)
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 00:22:28 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157731535
Komt goed :*
pi_157731552
Ik hoop ook dat de rest gelijk heeft. ;)
pi_157731665
Ik hoop met de rest mee Majo!! Ik begrijp dat je nog niet blij kunt zijn. Hopelijk kun je dat snel wel zijn!!
pi_157732006
Majo ook al zo spannend! Ik las hem wel vrij snel af, teststreepje kwam direct en een paar minuten later de andere. Wel echt duidelijk, maar ik twijfel nu of ik hem niet gewoon te lang of per ongeluk te diep gedipt heb of zo. Morgenochtend mijn laatste maar opmaken.
pi_157733678
Nazil en Majo, jullie maken het wel spannend zeg!

Gek gevoel ik buik herken ik majo. Daarbij vond ik ineens varkensvlees heul vies. Die avond ben ik dus gaan testen.
Bij mij was die streep er wel direct, maar ik heb echt nog nooit vals positief getest. Bleef dan altijd spierwit.

Lastig hoor dames :*
pi_157733680
F5
F5
F5
!!
pi_157733833
Majo spannend, ik had hetzelfde bij KV test op NOD, ook pas na 5 minuten positief nadat ik de hoop al had opgegeven. Ik hoop het voor je !
pi_157733834
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2015 06:26 schreef Savvy. het volgende:
F5
F5
F5
!!
+1 :D
  zondag 22 november 2015 @ 08:06:06 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157733843
Hoeveel testen heb je in huis MaJo? Anders laat je je man ook eentje doen, die is sowieso niet zwanger ( :+), dan kan je het verschil zien.
KuikenGuppy
pi_157733857
Majo, dat is zeker weten gewoon een echt streepje ja!

Nazil, wat ontzettend spannend ook. Die eerste test is heel duidelijk, maar wat gek van die andere twee... Ik duim mee :*
pi_157733861
Majo ik had mijn 2v5 kv al in de prullembak liggen omdat ik het veel te lang vond duren en er niet meer in geloofde. Gelukkig was mijn man zo volhardend dat die hem er weer uit had gevist en me vertelde dat het toch echt raak was. Mijn 2v5 kv twijfelgevalletje heeft me zojuist wakker getetterd :P

Dussuh... f5 voor jou hier!
pi_157733895
F5 voor MaJo! Mijn eerste lichte tweede streepje duurde ook wat langer!
pi_157733906
Mijnes was echt vals positief :'( nu weer spierwit
  zondag 22 november 2015 @ 08:26:55 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_157733913
Als je negen (negen!!!!!) dagen vóór nod positief test duurt zo'n streep áltijd langer dan vijf minuten. Daar kun je je dus écht niet op vastpinnen. En natuurlijk zegt cb "niet zwanger" want die geeft na 3-5 minuten resultaat. Dus. Gewoon over een paar dagen herhalen en in hemelsnaam niet meer negen dagen vóór nod gaan testen dames ;). Het ziet er positief uit iig voor majo!
disclaimer
  zondag 22 november 2015 @ 08:30:56 #21
409579 LuDann
All the way
pi_157733931
Nazil, wat klote, zo'n vals positieve test! Ik zou toch nog maar eens testen met een ander merk hoor...

Majo, spannend! :D
pi_157733935
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 08:26 schreef Nazil het volgende:
Mijnes was echt vals positief :'( nu weer spierwit
-O- :* -O-
pi_157733947
9 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg inderdaad! Maar ik kan het me wel voorstellen als je zo graag wilt.. Je maakt jezelf wel helemaal gek zo, geduld :X
pi_157733963
Nouja, waarschijnlijk zit ze niet écht 9 dagen voor NOD maar heeft ze gewoon een wat vroegere eisprong gehad met de Clomid deze keer.
pi_157733983
Ik denk ook dat wat L0t zegt.

Nazil, wat jammer ;( :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')