twitter:martenvisser1 twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:58:16Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam reageer retweet
Nee, het was sarcastisch.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Speelt ie een beetje goed of niet?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:martenvisser1 twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:58:16Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam reageer retweet
Dit is ook wel flink dom.quote:Football is not a matter of life and death. It's more important than that. - Bill Shankly
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:rinuseversen twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 21:01:07@martenvisser1 misschien moet je je iets meer verdiepen voordat je domme conclusie trekt reageer retweet
Dit soort reactiesquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Anouk Hoogendijk een hele mooie vrouw.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verlang jij ook zo naar Narsingh? Hij houdt het veld zo lekker breed.
Naast Helene krijg je wel een idee wat hoge druk met een diamant doet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit soort reactiesAlsof jullie voor het eerst een vrouw zien buiten jullie moeder.
Zo bijzonder is ze ook niet.
Hier vinden ze Helene, Sensi en dat soort meuk leuk. Lage standaarden hier. Gelukkig hebben wij een hogere league.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit soort reactiesAlsof jullie voor het eerst een vrouw zien buiten jullie moeder.
In het geval van Kopsterk weet ik het niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
sowquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Satire en goede smaak gaan hand in hand.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier vinden ze Helene, Sensi en dat soort meuk leuk. Lage standaarden hier. Gelukkig hebben wij een hogere league.
Kun je wel de stoere jongen uit gaan lopen hangen, maar ik heb gewoon een normaal leven buiten Fok! hoor. Ik weet niet op welke plekken jij uitgaat, maar ik zie niet elke avond meerdere meiden van het kaliber Anouk lopen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer goede smaak, maar vooral onze looks maken ons beter.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Satire en goede smaak gaan hand in hand.
Oh je gaat serieus reageren? Leuk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun je wel de stoere jongen uit gaan lopen hangen, maar ik heb gewoon een normaal leven buiten Fok! hoor. Ik weet niet op welke plekken jij uitgaat, maar ik zie niet elke avond meerdere meiden van het kaliber Anouk lopen.
Sensi is nog wel geefbaar maar de domheid straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier vinden ze Helene, Sensi en dat soort meuk leuk. Lage standaarden hier. Gelukkig hebben wij een hogere league.
Ik vind het ook leuk. Ik waardeer het wel, een kijkje in het spannende leven van Kopsterk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh je gaat serieus reageren? Leuk.
Met zo'n figuur hou ik het nog geen 5 minuten uit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sensi is nog wel geefbaar maar de domheid straalt er vanaf.
Ik zou het zelf als 'normaal' omschrijven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk. Ik waardeer het wel, een kijkje in het spannende leven van Kopsterk.
oordoppen in en ik kan er wel effe tegenquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met zo'n figuur hou ik het nog geen 5 minuten uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |