Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:29 schreef Flufy het volgende:
Vraagje, zou het opvallen als je een paar weken lang kleding online koopt, een dagje draagt, en weer retour stuurt met kaartjes?
Ja.quote:Mag dat überhaupt,
Ja.quote:en kunnen online kleding winkels je voor die reden blokkeren oid?
Nee. Je zult toch de retourkosten moeten betalen.quote:De vraag is dus of je 'gratis' rond kunt lopen met kleding zonder er voor te betalen.
Retourkosten zijn er niet altijd hoor. In theorie kan het wel wat ts zegt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:08 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja.
[..]
Ja.
[..]
Nee. Je zult toch de retourkosten moeten betalen.
Stel je doet het eens per dag: ¤7/dag = ¤49/week = ¤200/maand
Echt, hoe haal je het in je hoofd?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:18 schreef Flufy het volgende:
Meestal zijn retourkosten gratis. Tenminste bij de grote webwinkels.
Ik heb dat nog nooit gedaan, ik dacht er alleen aan. Houd je vooroordelen lekker voor je.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, hoe haal je het in je hoofd?
Je bent niets beter dan je broertje die je vaders PayPal account gebruikt als je dit zou doen.
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:29 schreef Flufy het volgende:
Vraagje, zou het opvallen als je een paar weken lang kleding online koopt, een dagje draagt, en weer retour stuurt met kaartjes?
Neequote:Mag dat überhaupt,
Jaquote:en kunnen online kleding winkels je voor die reden blokkeren oid?
Jaquote:De vraag is dus of je 'gratis' rond kunt lopen met kleding zonder er voor te betalen.
En als hier zou worden gezegd: 'Kan makkelijk, lukt altijd', dan was je meteen begonnen met het volgooien van je winkelmandje.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:25 schreef Flufy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, ik dacht er alleen aan. Houd je vooroordelen lekker voor je.
Dan had die winkel hem eigk ook niet moeten accepteren als retour.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef hoas het volgende:
Vroeger eens een playstation bestelt bij een online warenhuis, ding was zichtbaar gebruikt met beschadigingen ed, nee fijn zulke mensen.
Fraudeur?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
DIG / Ban op Marktplaats
Dhr. of Mw. Flufy is lekker bezig
Uiteraard mag het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als de kleding er nog als nieuw uitziet en je hebt niet in depoep lopen rollen of aan een schuimparty deelgenomen dan is de kans dat het lukt wel groot.
Ik zeg niet dat het mag, ik zeg dat de kans groot is dat het lukt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard mag het nog steeds niet.
En als je binnen 4 weken 6 keer een shirt terugstuurt valt het wel op.
Nou ja, als je een student bent verzin je allerlei trucjes om net wat goedkoper uit te zijn. Dit kwam plotseling in me op toen ik aan het bedenken was goedkoper kleding te shoppen.quote:Op zondag 22 november 2015 00:19 schreef karr-1 het volgende:
Hoe verzin je dit soort dingen überhaupt?
Ik ben ook student geweest, maar dit soort dingen zijn echt nooit in me opgekomen.quote:Op zondag 22 november 2015 00:21 schreef Flufy het volgende:
[..]
Nou ja, als je een student bent verzin je allerlei trucjes om net wat goedkoper uit te zijn. Dit kwam plotseling in me op toen ik aan het bedenken was goedkoper kleding te shoppen.
Het is illegaal.quote:Op zondag 22 november 2015 00:21 schreef Flufy het volgende:
Nou ja, als je een student bent verzin je allerlei trucjes om net wat goedkoper uit te zijn. Dit kwam plotseling in me op toen ik aan het bedenken was goedkoper kleding te shoppen.
''Uit Brits onderzoek zou blijken dat een zesde van de vrouwen zich aan 'wardrobing' schuldig zou maken. Een Nederlandse enquête kwam uit op een lager percentage van zes procent.''quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef hottentot het volgende:
Dit speelt al jaren en er is zelfs een term voor:
Wardrobing
Bloomingdale's bijvoorbeeld zet speciaal hierom grote zwarte labels op de voorkant van het kledingstuk zodat je het niet kunt dragen naar nette gelegenheden. Als het label eraf is vervalt je retourrecht.
1 op de 10 vrouwen in Amerika doet het regelmatig.
Het is veel gemakkelijker om tweedehands kleding te kopen. Overhemden van dure merken kosten een tientje, en zijn vaak amper of zelfs ongedragen. Men adverteert met "tweedehands" maar soms zijn het gewoon restpartijen die voor een textiel-kiloprijs zijn opgekocht.quote:Op zondag 22 november 2015 00:21 schreef Flufy het volgende:
Nou ja, als je een student bent verzin je allerlei trucjes om net wat goedkoper uit te zijn.
Nee dat deden ze wel toen wij het terug stuurde.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan had die winkel hem eigk ook niet moeten accepteren als retour.
Ik zie het wel voor me. TS versiert een meisje, al tijdens het zoenen merkt ze dat er aan al zijn kledingstukken nog kaartjes hangen. Sexyquote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef vaduz het volgende:
TS, ga je daarna in je niet betaalde kleding proefritjes maken dagenlang om te doen alsof je een dikke bak kunt betalen, terwijl je fiets van ellende uitelkaar dondert? Denk je dat mensen dit niet doorhebben?
quote:Op maandag 23 november 2015 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me. TS versiert een meisje, al tijdens het zoenen merkt ze dat er aan al zijn kledingstukken nog kaartjes hangen. Sexy
Ben ik niet van plan.quote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef vaduz het volgende:
TS, ga je daarna in je niet betaalde kleding proefritjes maken dagenlang om te doen alsof je een dikke bak kunt betalen, terwijl je fiets van ellende uitelkaar dondert? Denk je dat mensen dit niet doorhebben?
Bij Zalando hebben ze speciale sweatshops waar mensen de hele dag retourzendingen van figuren zoals jij moeten verwerken en ondertussen maar 1x per dag naar de wc mogenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:29 schreef Flufy het volgende:
Altijd beter dan thuis op de bank zitten.quote:Op maandag 23 november 2015 14:52 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Bij Zalando hebben ze speciale sweatshops waar mensen de hele dag retourzendingen van figuren zoals jij moeten verwerken en ondertussen maar 1x per dag naar de wc mogen
Dan ga je toch proefritjes maken op de vespa met je AM-bromfietscertificaat. Of op een Harley als je indruk wilt maken.quote:Op maandag 23 november 2015 15:12 schreef Flufy het volgende:
[..]
Jawel, maar ben blij met m'n scooter.
Wat is je punt? Ik heb al een vespa. Nee, ik ben blij met wat ik heb. Hoef geen proefritjes te maken op een Harley.quote:Op maandag 23 november 2015 15:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan ga je toch proefritjes maken op de vespa met je AM-bromfietscertificaat. Of op een Harley als je indruk wilt maken.
Het punt is dat dat allemaal gratis kan. Wist je trouwens dat je op sommige plekken het eerste kwartier gratis kon parkeren. GRATIS!!! Ik ken dus van die lui, die op dat soort plekken gaan staan met hun stopwatch in de hand en dan keihard weggassen na 14 minuut 55 seconden. Gewoon gratis omdat het kan.quote:Op maandag 23 november 2015 15:23 schreef Flufy het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik heb al een vespa. Nee, ik ben blij met wat ik heb. Hoef geen proefritjes te maken op een Harley.
Heb overigens een B-rijbewijs, mag je een bromfiets mee besturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |