Dat is betrekkelijk eenvoudig op te lossen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef Der_Kannibale het volgende:
Als het maar niet noodzakelijk wordt om continue hele steden plat te leggen vanwege een paar jihadisten. Echt bizar om een stad als Brussel zo verlaten te zien.
De wereld is klein tegenwoordig. Mijn man vertelde mij dat 2 collega's van hem in dat hotel op vakantie waren. Gelukkig zijn er ze ongeschonden vanaf gekomen.quote:
Daar hebben ze net tegen gezegd dat ze hun deur op slot moeten doen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien zitten ze al in hotel beetje aan hun bomgordels te frummelen
Een echte ras fokker wilt natuurlijk actie zien en het liefst met livestreams.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Confetti het volgende:
Na al dit gedoe moet er haast toch wel wat gebeuren zou je denken. Anders valt de Belgische regering voorlopig niet meer serieus te nemen.
Mjah, de russen zijn al pissed. De Muricanen zijn pissed. Europa is nu pissed. India is al jaren klaar om Pakistan van de kaart te vegen. De joden hebben aan een half woord genoeg. En chinezen hebben ook al gezeik met extremistische moslims.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is betrekkelijk eenvoudig op te lossen.
Zijn wel een paar probleempjes met die oplossing. Aantal onschuldige slachtoffers zal enorm zijn. Lang niet iedereen ter wereld zal het er mee eens zijn. Alle wereldkaarten moeten opnieuw gemaakt worden.
Ehm. Nee. Alleen een debiel wil dat.quote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Een echte ras fokker wilt natuurlijk actie zien en het liefst met livestreams.
Waarom zie ik mensen ervoor aan om een selfie te vragen?quote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Nintex het volgende:
Het lijken wel 'de vriendelijke groene mannetjes' van Putin.
[ afbeelding ]
De BNW"ers staan er voor te springen.quote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Alleen een debiel wil dat.
Dat laatste is goed voor de werkgelenheid.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is betrekkelijk eenvoudig op te lossen.
Zijn wel een paar probleempjes met die oplossing:
• Aantal onschuldige slachtoffers zal enorm zijn.
• Lang niet iedereen ter wereld zal het er mee eens zijn.
• Alle wereldkaarten moeten opnieuw gemaakt worden.
QED.quote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
De BNW"ers staan er voor te springen.
Wat is er verkeerd aan om een reserve voorraad voor minimaal een week in huis te hebben?quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die hun kelder al vol conservenblikken en potten hebben gezet.
En dat dan op fb zetten! Sukkels.
...en dan nog een paar en dan raakt men er aan gewend en gaat iedereen gewoon verder met z'n leven, omdat je niet eindeloos thuis kunt zitten.quote:Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog een paar aanslagen her en der die elkaar rap opvolgen en dan durft niemand de straat meer op.
Als je zoiets op fb zet, en stel er komt voor een goeie stront aan den knikkert, dan weten de buren wie er in de straat zijn kelder vol vreten heeft.quote:Op zondag 22 november 2015 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan om een reserve voorraad voor minimaal een week in huis te hebben?
Het op Facebook zetten vind ik dan weer niet nodig. Sowieso snap ik de drang niet om alles maar te moeten delen op Internet.
Ligt aan de grootte van je kelder, natuurlijk!quote:Op zondag 22 november 2015 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
sowieso..., hoeveel blikken doperwten kan je inslaan om het uit te zingen als er écht stront aan de knikker komt.
Als in Nederland winkels langer dan 3 dagen niet open gaan hebben we ww3. Dan kan je beter niet in je kelder al doperwten etend op de fallout wachten.quote:Op zondag 22 november 2015 19:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte van je kelder, natuurlijk!
twitter:tessrens twitterde op zondag 22-11-2015 om 19:53:18Heavily armed soldiers are evacuating the Grote Markt in #Brussels. All guests in hotel Radisson Blu are forbidden to come out #ParisAttacks reageer retweet
Wel iets aan de hand nu in Brussel.twitter:pzf twitterde op zondag 22-11-2015 om 19:56:19BRUSSELS, BELGIUM - NOW:- Major police op- Shops told to close- Residents urged to stay away from windowsStay with @pzf for the latest. reageer retweet
Denk dat de autoriteiten het ook in hun broek doen nu. Zitten geen illuminati achter.quote:Op zondag 22 november 2015 19:58 schreef Geralt het volgende:
Zou dit niet gewoon stiekem een beetje angst zaaien van de overheid zijn?
Liggen er omstreden privacybeperkende wetten op stapel in Frankrijk?
Vriendinnen van mij in Belgie zeggen allemaal; als het komt komt het, als ze een aanslag plegen doen ze het toch.quote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Nintex het volgende:
In Brussel proberen ze een aanslag te voorkomen, maar de hele stad plat leggen is ook niet de oplossing. De Jihadisten uitroken en vernietigen wel.
Dat is niet optimistisch. Als het geen vals alarm is dan kan je het probleem isoleren en oplossen. Anders blijf je de constante dreiging houden. Tenminste, als het gaat om de situatie in het hotel.quote:Op zondag 22 november 2015 19:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga heel optimistisch uit van vals alarm
Dus als men de beveiliging extreem aanscherpt en er gebeurt dan niks wat aanslagen betreft staat men voor lul? Beetje kromme redenering welquote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Confetti het volgende:
Na al dit gedoe moet er haast toch wel wat gebeuren zou je denken. Anders valt de Belgische regering voorlopig niet meer serieus te nemen.
Als er echt terroristen zijn gaan die niet weer rustig naar huis en leven nog lang en gelukkig lijkt mij.quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus als men de beveiliging extreem aanscherpt en er gebeurt dan niks wat aanslagen betreft staat men voor lul? Beetje kromme redenering wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |