Wat houd een webcamfunctie precies in?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:02 schreef MrSalazar het volgende:
Ligt om te beginnen aan de camera. Die moet een webcamfunctie hebben.
Dat je em dus aan kan sluiten en je het beeld van de camera op je beeldscherm ziet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef Muzje het volgende:
[..]
Wat houd een webcamfunctie precies in?
Ik kan wel mijn camera aan mijn tv koppelen met behulp van een snoertje met roode, witte en gele stekkertjes, dan zie ik het beeld ook rechtstreeks op mijn tvquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:16 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat je em dus aan kan sluiten en je het beeld van de camera op je beeldscherm ziet.
Ik heb geen idee verder. Misschien gewoon zo'n kabeltje kopen en uitproberen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:23 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik kan wel mijn camera aan mijn tv koppelen met behulp van een snoertje met roode, witte en gele stekkertjes, dan zie ik het beeld ook rechtstreeks op mijn tv
Ik heb geen rood, wit en gele aansluiting op mijn tabletquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee verder. Misschien gewoon zo'n kabeltje kopen en uitproberen?
Duh. USB-kabel doelde ik op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik heb geen rood, wit en gele aansluiting op mijn tablet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |