Nee!quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Ook niet bij makro of sligro ofzo?
Die is ook goed ja, maar kan echt niet tippen aan de ambachtelijk bereide croquetten van Oma Bobs.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe mij maar de Van Dobben kalfskroket.
Nog nooit gegeten of van gehoord - tot vandaag. Maar eens proberen dan denk ik, als ik ze kan vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die is ook goed ja, maar kan echt niet tippen aan de ambachtelijk bereide croquetten van Oma Bobs.
Holtkamp kalfs (en alle andere) krokettenquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denken dat er iets beters bestaat dan de kalfskroketten van Febo.
Deze man weetquote:
obessiequote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Hollanders en hun kroketten obessie
Niet alleen Hollanders zijn gek op kroketten de rest van Nederland lust ze ook graag.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Hollanders en hun kroketten obessie
Dan heb je nog geen Oma Bobs kroketje in je hoofd geduwdquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geef mij maar Kwekkeboom/ Van Dobben.
Het zou sowieso geen 'oma' of 'bob' moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:25 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
wat een kutnaam. Het zou bob zijn oma's kroketten moeten zijn.
Weet jij verdomme wel waarom zo heten?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Het zou sowieso geen 'oma' of 'bob' moeten zijn.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet jij verdomme wel waarom zo heten?
quote:
quote:De croquetten en bitterballen van Oma Bobs zijn met de groots mogelijke zorg door ons zelf ontwikkeld en worden gemaakt van de beste verse ingrediënten. De inspiratie hiervoor vinden we sinds jaar en dag bij de oma van onze oprichter Jurgen Ottenhoff, oma Bob. Jurgen keek als jongentje altijd graag toe hoe zij met liefde bijna iedere zondag haar beroemde garnalencroquetten maakte en ze vervolgens aan haar familie serveerde. In onze snacks proef je vandaag de dag nog steeds de liefde van oma Bob!
Kan mij het verrotten hoe en wat. Het is gewoon goed spul.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Zogenaamd ambachtelijke producten naar grootmoeder's recept. Teringstraal toch een eind op met die nepshit.
Fixedquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Een goede kroket is altijd lekker. Bij de patat, op brood, tussendoor. Hemels.
Fixedquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Een kroket is altijd lekker. Bij de friet, op brood, tussendoor. Hemels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |