Hoe weet jij dat Patricia goed kan kokenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef tja77 het volgende:
Mijn ideale vrouw in de raad van 10.
Die blondine in het rode jurkje die zo goed kan koken
Nee, niet die blondequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef Inca het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Patricia goed kan koken
zal wel nep zijn bel ff danquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef Razor21 het volgende:
Arme Kees gaat het druk krijgen met het beantwoorden van zijn mobiel
[ afbeelding ]
Nee is hem echt zag een foto op Whatsappquote:
je vergeet Patty nogquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
Wat een verschil tussen Sabia en Patricia Paay.
De ene bijna volledig naturel en de ander helemaal volgeplamuurd en beschilderd.
Ik denk dat de kijkcijfers dramatisch zullen zijn!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Jammer dat het nu zo rustig is in dit topic. Vorige week echt gelachen op Fok! en Social Media.
Er komen nog zat tenenkrommende acts hoop ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Jammer dat het nu zo rustig is in dit topic. Vorige week echt gelachen op Fok! en Social Media.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef tja77 het volgende:
Die nummers van haar trouwdata lagen op zijn kop op de plank waar hij die doosjes opzette.
Jezus wat doorzichtig.
Ik vind haar er goed uitzien, volgens mij is ze ook best wel een schatje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Leandra het volgende:
Dat haar staat Kim-Lian trouwens wel beter, het is een beetje truttig, maar dat lange haar paste op een of andere manier gewoon niet bij haar.
owwjaquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:37 schreef Inca het volgende:
[..]
nee joh opplakhuid je zag patty de punt op het midden van de foto zetten
En dan te bedenken dat ze door de KPN-storing van vorige week maar liefst 100.000 potentiele kijkers misten.... die ze deze week niet misten:quote:
bronquote:SBS 6 stopt na twee afleveringen met Mindmasters Live
SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met het programma Mindmasters Live.
Dat meldt Peter Lubbers, directeur televisie, zaterdag. Het programma trok afgelopen vrijdagavond 496.000 kijkers.
"De kijker kon Mindmasters Live onvoldoende waarderen en het werd dan ook niet goed genoeg bekeken. Natuurlijk vinden wij dat enorm jammer, maar dit kan gebeuren: niet elk programma scoort."
De directeur zag geen kans op verbetering. "Ondanks de nodige inhoudelijke verbeteringen bleef het teleurstellend en zien wij dit ook niet meer veranderen. Daarom hebben we besloten om hier niet mee door te gaan."
Uri Geller
In het programma zoekt mentalist Uri Geller samen met Walter Rolfo en een jury van tien leden naar de beste mentalist op dit moment. De winnaar mocht optreden op het Festival of Magic in Saint Vincent in Italië.
De jury, die De Raad van 10 wordt genoemd, bestond onder meer uit Peter R. de Vries, Monique Smit, Sabia Boulahrouz en boer Geert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |