Tja het lokt wel voor de mensen die twijfelen, dus ik snap zequote:Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef roos94 het volgende:
Leuk dat ze het optreden van Jennie al helemaal spoileren in de reclame
je hebt de nail op de kop geslagenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"Nailen, nailen, nailen". Wat een kut woord is het toch ook dat al die naapers van Anouk overgenomen hebben.
Nee, die ik sla ik wel op jouw kop.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt de nail op de kop geslagen
Ze verzint het ter plekke.....quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn hele stammen Adrikaanse vrouwen die dromen van The Voice of Holland?
Ik verslikte me even in mijn cola
Tijdens The Battles was ze gewoon gemeen tegen het andere meisje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg het idee dat ze een lief typetje speelt.. vind het niet geloofwaardig & gemeend overkomen
dank je, hij is wel sopmateriaal jaquote:
Dit. Zonde, want hij kan nu niet zijn beste zang laten horen door dit saaie klotenummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Oh ik vermaak me wel met dit team en een paar leuke.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
dit is het 'dinnershow' seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
Ja of dat van de herintredende artiesten die al aan van alles hebben meegedaan of al eens hun 15 minutes of fame hebben gepakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is het 'dinnershow' seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |